Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
ii ii sago sen yine bo 90 95 vurmşsun gördüğüm kadarıyla :queen:

abi daha aktif katılalım topicimize beni mazur görün şimdilik ama sizlr canlandırıverin topici aaaaaaaaaaaaa:cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
56
En fazla derken motor kaç kmdemi yoksa uzun yol açısındanmı?
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Sago nasıl bastın onu sen ya :pale:
Beyler bişey dikkatimi çekti benim devir saati 5000i geçmiyo ibre olarak neden acaba????Alırken devir saatine çok bakma demişti ordaki adam ama :silent:


Valla kalipso ben bile 1000e yaklaştım 984 kmdeyim daha 1 ay olmadı yani düşün...Heralde rahat 10.000i gören vardır...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
56
Motoru orta ayağa alıp devir saatinin kaça çıkacağına bi bak derim eğer 10 11000 civarına çıkıyorsa saatte sorun yoktur ama çıkmıyorsa saat bozuk olabilir. Sağlam olduğu taktirde senin motorun çekişinde bi problem vardır derim. Benim devir saati motor ayaktayken 11000 11500e kadar çıkıyo.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
56
ben 60 km yol yapabildim uzun mesafe olarak, hava sıcaklıkları yüzünden şehir dışı uzun yola gidemiyorum.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
152
Motoru alacağım ama hangi rengini alacağımı karar veremedim :silent: her rengi birbirinden güzzel :p
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
walla kalipso dediğin gibi hepsi bi harika yaw benimki gri li olandan çok ta güzel bence ama diğer renklerde oldukça hoş seçim senin bence ooopitipiti yapıp seç:p
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
16
heralde mavi olan pek yok piyasada..mavi olan arkadaş varsa bilmiyorum ama çok tutulmadı sanırım.Kırmızı,turuncu,gri var...bendeki turuncu.Ön konsol daha bi ortaya çıkıyo siyah olan kısım.onun için hoşuma gitti..Ama renk bu işte yine sana kalmış
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
O olayı bende motor soğukken ilk çalıştırdığım devir saati gazı verdikçe 11e kadar bile çıkıyo ama motor ısınınca normale düşüyo ve maksimum 5e kadar gösteriyo ibre böyle bi durum var yani....


REnk olarak o Motoru En iyi gösteren KIRMIZIdır...!
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
152
Arkadaşlar yokmu şu motorun üstünde resimleriniz varsa koyarmısınız ?
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
12
abilerim scooterda glera nın üstüne birtane daya yok fiyatı biraz tuzlu ama 2 milyara 2 yıl gider 5 milyara 10 yıl gider ok :)
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
152
motorun eksozu dikkatii çekti ve ses olarak nasıl kısık br sesmi veriyor :silent:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
motorun eksozu dikkatii çekti ve ses olarak nasıl kısık br sesmi veriyor :silent:

Yok canım mahalle yıkılıyor sesi aynı bi Harley gibi hatta desibel ile ceza bile kesebilirmiş polis bana öyle dedi :pr:

Kalipso sesi niye kısık olsun diyelim kısık sanki bu kötü bişeymiş gibi !!Keşke hiç sesi olmasa!

Sesi gayet normal....
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
152
:p benim demek istediğim eksoz değişik yaa belki sesi kısık olabilir diye düşündüm adamlar resmen esksozun üstünde s çizmiş:cherry:
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
16
egzos konusunda sıkıntın olmaz emin ol..ilk 1000km kadar hafif çıtırdamalar olabiliyo.motor tam ısınmadan gazı kestiğin vakitlerde...ama motor 2000km ye geldiği vakit değme keyfine:)))hatta yokuş aşşa giderken hafif hafif gaz yemicek şekilde gaza basarsan o ses seni mutlu eder:)devirlenene kadar olan ses ivmeleride güzel.Hatta bazen bana vitesli motor hissi bile vermiyor deil.Ama iki vites:)Yada motorumu çok seviyorum o bakımdan oluyo:D...

Ayrıca hiç değinilmemiş.İlk aldığımda malzeme kalitesi çok dandiksandım.FAkat benim motor iki kez üstüne dururken çocuklar binmişti,düşürdüler..kırılma çatlama fln olmuyo.Bence bu fiyata malzeme güzel.İşçilik zaten montajlayan serviste bitiyor...
Kısacası kalipso sen en iyi bir ZC al.Zaten diğerlerini çok fazla kebap,su,lahmacun taşırken (sözüm meclisten dışarı) görüyoruz;);)
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
evet arkadaşlar yazlıkdan dondum sonunda aranızdayım öncelikle hız konusuna değinilmiş 100 den yukarısı zor bikere bu motorda abicim bak şimdi eğer motor rodajda temiz kullanıldıysa o motor 90 nı tek nefesde gormesı lazım kı bende cogu zaman oluyo ayrıca çin işi bi motor oldugu için 5-6 km hız eksık yada fazla olabiliyo..ve birde bu motorlardan racing perfonmansı beklemek biraz sacma oluyo..:).....piyasada bu paraya alonabilicek en iii motor bu aga.videolar var elımde 100 e ne kadar kolay gelıdıgımın ıspatı suan kafam bıraz guzel oldugu için ugrasamıyorum en yakın zamanda videoları koyacagım....ii geceler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst