egzos konusunda sıkıntın olmaz emin ol..ilk 1000km kadar hafif çıtırdamalar olabiliyo.motor tam ısınmadan gazı kestiğin vakitlerde...ama motor 2000km ye geldiği vakit değme keyfine

))hatta yokuş aşşa giderken hafif hafif gaz yemicek şekilde gaza basarsan o ses seni mutlu eder

devirlenene kadar olan ses ivmeleride güzel.Hatta bazen bana vitesli motor hissi bile vermiyor deil.Ama iki vites

Yada motorumu çok seviyorum o bakımdan oluyo

...
Ayrıca hiç değinilmemiş.İlk aldığımda malzeme kalitesi çok dandiksandım.FAkat benim motor iki kez üstüne dururken çocuklar binmişti,düşürdüler..kırılma çatlama fln olmuyo.Bence bu fiyata malzeme güzel.İşçilik zaten montajlayan serviste bitiyor...
Kısacası
kalipso sen en iyi bir
ZC al.Zaten diğerlerini çok fazla kebap,su,lahmacun taşırken (sözüm meclisten dışarı) görüyoruz

