Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 24 Haz 2011
- Mesajlar
- 5,247
Maxi ön varyatör gibi geliyor bana sorun.18,700 Km'dir aynı..arka varyatörün bozuk. ya eski takıldı ya da fabrikasyon hatalı. arka varyatörü söktürüp içini açtırıp gres yağıyla yağlat.
Siz daha erken değiştirdiniz diye hatırlıyorum
Devir fazla kaçırıyor,geçen 2 kişi dik bayırda 12000 devir gösterdi gösterge
Ben artık kaale almıyorum bozulursa bozulsun,üstüne düştükçe bi yerden sıkıntı oluyor..