- Katılım
- 7 Şub 2011
- Mesajlar
- 363
Uzun süredir beklediğim topcase fırlaması sonunda başıma geldi.Kışın plastik tablanın altına saç attırmıştım, tablanın uç kısmına vida atmadık ve tam ortadan kırılmış zaten çatlaktı.O gün de 3 kez çok sert çukurlara girdim 3.sünde gümledi.İyi ki kenara sürüklendi arkadan gelen arabalara çarpmadı.Çantada ufak izler oluştu.Hadi bakalım...