Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
Uzun süredir beklediğim topcase fırlaması sonunda başıma geldi.Kışın plastik tablanın altına saç attırmıştım, tablanın uç kısmına vida atmadık ve tam ortadan kırılmış zaten çatlaktı.O gün de 3 kez çok sert çukurlara girdim 3.sünde gümledi.İyi ki kenara sürüklendi arkadan gelen arabalara çarpmadı.Çantada ufak izler oluştu.Hadi bakalım...
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
1 ay önce 1.600'den koydum internete 1500'e alacak çıkmıştı.Açıkçası satmaya niyetim yoktu ondan vermedim.2 ay sonra lazer ameliyatı olmam lazım sanırım satmam gerekecek motoru.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bizim motora,siperlik uyar mı. 1 aydır bronşitten,sinüzitten kurtulamıyorum. Belki fayda eder.
Kullanan,takan var mı. Hızı vs etkiliyor mu bu siperlik ?
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Bizim motora,siperlik uyar mı. 1 aydır bronşitten,sinüzitten kurtulamıyorum. Belki fayda eder.
Kullanan,takan var mı. Hızı vs etkiliyor mu bu siperlik ?

aynalara takılan uzun camdan almıştım. kaskın boyunu geçiyordu. rüzgarı engellemesi on numaraydı ama yağmurda yağmur damlalarından yolu göremiyordum.

sen de aynısından al kullan ama daha kısa olsun. ölçü olarak; aynaların boyunu geçmesin diyebilirim.

arkadaşlar motora talip çıktı.

1250ye vereceğim.

bu gece son kez bindim yarın satacağım adam beğenip alırsa. beğenmemesine imkan yok; michelin lastik, iridyum buji, tam bakımlı, çift kaliperli çift diskli metal fren hortumlu(metalurji mühendisi değilim çelik mi başka malzeme mi bilmiyorum ama metal) fren sistemi. 50 km hızla giderken bir cliodan 2 metre daha ileride durabiliyor. yani 50 km hızla fren mesafem yaklaşık 6.5 metre. resmen yere çivileniyor... osram h4 lamba, xenonu aratmıyor. şu motoru 1250ye veriyorum diye içim yanıyor... vallahi içim yanıyor. çok el emeğim var üstünde...

resmen bedavaya gidiyor. gidişi duruşu harbi güzeldi...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
aynalara takılan uzun camdan almıştım. kaskın boyunu geçiyordu. rüzgarı engellemesi on numaraydı ama yağmurda yağmur damlalarından yolu göremiyordum.

sen de aynısından al kullan ama daha kısa olsun. ölçü olarak; aynaların boyunu geçmesin diyebilirim.

arkadaşlar motora talip çıktı.

1250ye vereceğim.

bu gece son kez bindim yarın satacağım adam beğenip alırsa. beğenmemesine imkan yok; michelin lastik, iridyum buji, tam bakımlı, çift kaliperli çift diskli metal fren hortumlu(metalurji mühendisi değilim çelik mi başka malzeme mi bilmiyorum ama metal) fren sistemi. 50 km hızla giderken bir cliodan 2 metre daha ileride durabiliyor. yani 50 km hızla fren mesafem yaklaşık 6.5 metre. resmen yere çivileniyor... osram h4 lamba, xenonu aratmıyor. şu motoru 1250ye veriyorum diye içim yanıyor... vallahi içim yanıyor. çok el emeğim var üstünde...

resmen bedavaya gidiyor. gidişi duruşu harbi güzeldi...

Geçen yıl motor ararken ya senin yada Ümit arkadaşın motoru gibi motorlar bulsaydım gözüm kapalı alırdım,gerçekten ucuza gidiyor ama piyasa böyle :jocolor:
Alacak arkadaş hakikaten şanslı,böyle ekstraları bol motor zor bulur.
Zaten lastik ve aydınlatma sorunu olmayan bir zc en az 250 Tl avantajlıdır..
Hayırlısı olsun maxi üzülme,en azından için rahat olur,alacağın parayı kuruşuna kadar hakeden bir motosiklet satıyorsun...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bugün okula giderken aşırı rüzgar vardı,motorda ciddi savrulma hissettim,virajları alamadım,motor kayıyordu..
Arka lastik yeni acaba rodajında,ondan mı böyle dedim,durdum arka teker hareket halindeyken bir yere sürtüyordu çözemedim.
Gittim servise,eleman aldı bir tur attı,geldi,ön gidon bilyaları değişecek dedi,zaten ciddi bir boşluk vardı,ve bi yerden de yağ kaçırıyordu..
Durup duruken yine masraf çıktı başıma...:pr:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
ZCmi bin yüz elli 1.150 tlye sattım. moralim çok bozuk. 71 yaşındaki bi adam sürecek...

ybrden daha iyi çalışması vardı ya... ne bileyim.

neyse sattım, özel sebeplerim yüzünden "kurtuldum" bile diyorum. birsürü kötü anıloarı vardı.

bedavaya gitti yemin ederim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
ZCmi bin yüz elli 1.150 tlye sattım. moralim çok bozuk. 71 yaşındaki bi adam sürecek...

ybrden daha iyi çalışması vardı ya... ne bileyim.

neyse sattım, özel sebeplerim yüzünden "kurtuldum" bile diyorum. birsürü kötü anıloarı vardı.

bedavaya gitti yemin ederim.

Sağlık olsun maxi,yapacak birşey yok,dediğim gibi için rahat olsun temiz motosiklet verdin..

Bugün önüme kıran kamyona, vurmamak için adeta saniyelerle yarıştım. Tamam gittim,kamyona vururum dediğim anda motor durdu. Frenleme konusunda Zc'ye hayran kaldım... Yoksa şu an ya hastanede ya da tabutta olacaktım,Allah korudu..

Bu olaya rağmen,Kocaeli-Gölcük'ten Sakarya Üniversitesi,ardından eve dönüş,evden de Bursa-İznik yapıp geldim.
254 km ile zc ile en fazla yaptığım kmyi,bir günde yapmış oldum. Çok şükür ki üzmedi beni zc...
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Sağlık olsun maxi,yapacak birşey yok,dediğim gibi için rahat olsun temiz motosiklet verdin..

Bugün önüme kıran kamyona, vurmamak için adeta saniyelerle yarıştım. Tamam gittim,kamyona vururum dediğim anda motor durdu. Frenleme konusunda Zc'ye hayran kaldım... Yoksa şu an ya hastanede ya da tabutta olacaktım,Allah korudu..

Bu olaya rağmen,Kocaeli-Gölcük'ten Sakarya Üniversitesi,ardından eve dönüş,evden de Bursa-İznik yapıp geldim.
254 km ile zc ile en fazla yaptığım kmyi,bir günde yapmış oldum. Çok şükür ki üzmedi beni zc...

motoru satmadan önceki fren testimi yazmıştım. frenleri çok iyi. bendeki lastik de mişlin olunca on numara frne yapıyordu.

kamyon için de geçmiş olsun. arkandaki sıkıştırsa bile takip mesafeni koru.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
motoru satmadan önceki fren testimi yazmıştım. frenleri çok iyi. bendeki lastik de mişlin olunca on numara frne yapıyordu.

kamyon için de geçmiş olsun. arkandaki sıkıştırsa bile takip mesafeni koru.

Teşekkürler maxi,takip mesafem her daim belli ölçüdedir,dikkat ederim ama adam birden sağa kırıp durdu.. Yani ne yaparsan yap,durması çok zordu. Gerçekten Allah korudu..

Bu arada zcyi sattığına üzülme en ekonomik,en sağlam motosikletlerden birine biniyorsun.
Zc çok yakıyor çok :mrgreen:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Teşekkürler maxi,takip mesafem her daim belli ölçüdedir,dikkat ederim ama adam birden sağa kırıp durdu.. Yani ne yaparsan yap,durması çok zordu. Gerçekten Allah korudu..

Bu arada zcyi sattığına üzülme en ekonomik,en sağlam motosikletlerden birine biniyorsun.
Zc çok yakıyor çok :mrgreen:

o konuyu hiç açma. ybrnin canını çıkarsam bile 3 litreyi geçemiyor. zc ile 3ün altına asla inmedi...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
O zaman maşAllah diyelim,nazar değmesin.. :)
Zc 1 Lt /28-33 Km'de gidip geliyor
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
92107227.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

18.000 Km'de ki Zc
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Ön taraftaki amörtisörlerin birinden oldukça fazla yağ kaçırması var.
Bugun de yağ değiştirirken 100 mm kadar yağ eksik çıktı.
Bu yağ eksilmesi nedendir,valvoline denen yağdan alıyordum,Castrol aldım bugün.
Umarım motosiklet rektefe vs istemez..
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Ön taraftaki amörtisörlerin birinden oldukça fazla yağ kaçırması var.
Bugun de yağ değiştirirken 100 mm kadar yağ eksik çıktı.
Bu yağ eksilmesi nedendir,valvoline denen yağdan alıyordum,Castrol aldım bugün.
Umarım motosiklet rektefe vs istemez..

ön amortisörün yağ keçesi patlamıştır. ben olsam söker takarım. usta dükkanına yakın olmak kaydı ile :D. internetten ve ya parçacıdan keçemi de alırım ustaya 20-30 lira vermem.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
ön amortisörün yağ keçesi patlamıştır. ben olsam söker takarım. usta dükkanına yakın olmak kaydı ile :D. internetten ve ya parçacıdan keçemi de alırım ustaya 20-30 lira vermem.
Ön amörtisör keçesinden kaynaklı yağ sızıntısı yaklaşık 100 mm kadar yağ eksilmesine sebep olur mu ki ?
Keçeyi hallederim o sorun olmaz,motor kısmına birşey olmasın da gerisi teferruat :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst