Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
tamamdır yazarım buraya :cat: benim aklıma gelen arkada bir kaç vida gevşemiş olması ve bunların titreşimden dolayı o sesleri belirli devirlerde çıkarması :)

bu modeli alma :)başka ne alırsan al :)
illa ucuz scoter diyorsan çift farlı rs veya hs mondi al zaten hepsi aynı o kasaların monerosu ramzeyi bianche si makinası aynı plastiği aynı parçası daha ucuz. zc de bitmek bilmeyen bir egsoz sorunu var.
hele hele 2000 liran varsa ikinci el al suzuki an 125 al activa al
scoter a bindiğini hissedersin. ikinci el almaktan da çekinme neden dersen bunların sıfırlarından 50 bin km de suzuki bile daha iyidir. tecrübeyele sabittir arkadaşlarımda an var 40 bindeler geçen perşembe birinin motoru bendeydi. aradaki fark inanılmaz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:25 ----------

egsozun vidaları da yapıyor ama içinden dağılma var.. ben komple söktüm boğazı 8 vidaydı kopuyordu 13 yaptık tornada ama yine zırıldıyor egsozun içi komple dağılmış..
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
11
bu modeli alma :)başka ne alırsan al :)
illa ucuz scoter diyorsan çift farlı rs veya hs mondi al zaten hepsi aynı o kasaların monerosu ramzeyi bianche si makinası aynı plastiği aynı parçası daha ucuz. zc de bitmek bilmeyen bir egsoz sorunu var.
hele hele 2000 liran varsa ikinci el al suzuki an 125 al activa al
scoter a bindiğini hissedersin. ikinci el almaktan da çekinme neden dersen bunların sıfırlarından 50 bin km de suzuki bile daha iyidir. tecrübeyele sabittir arkadaşlarımda an var 40 bindeler geçen perşembe birinin motoru bendeydi. aradaki fark inanılmaz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:25 ----------

egsozun vidaları da yapıyor ama içinden dağılma var.. ben komple söktüm boğazı 8 vidaydı kopuyordu 13 yaptık tornada ama yine zırıldıyor egsozun içi komple dağılmış..

evet egzozun içi dağıluıyomuş suzuki an125 benim ilk gözümün kaldığı motordu ancak 2.eli eskişehirde yok malesef :( ankarada da alsam gelebilirmiyim buraya onunla bilmiyorum ama bana bir 2.el suzuki bakalım arkadaşlar ben ikinci elden hiç anlamıyorm sıfırdanda anlamıyorumda adam ölmüş motoru kaktırırsa bana farketmem bile :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:38 ----------

havalar gene bozdu düzelsin egzozada bakarım :)

Yakıt konusu biraz sıkıyor canımı belkide şu sıralar ekonomik durumum bozuk diyedir :cherry: ama 5 liralık benzin atıyorum baya geziyorum ve yeni olduğu için yüksek devirlerde geziyorum yani hızlı geziyorum bundan dolayı çabuk bitiyor gibime geliyor ama sorun değil çok zevkli :cherry:

FANTOM sen hangi şehirdesin kardeşim?
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
ben yarın ehliyeti alayım sonra yaparım araştırmayı yazarım buraya :)

Dediğim gibi ben çok memnunum motordan maşallah.. ve zaten çok yakışıklı duruyor ışıklarda falan biraz popom kalkıyor :mrgreen: :p özellikle dün temizledikten sonra çok tatlı geldi gözüme :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:31 ----------

8553.jpg


8564.jpg


8569.jpg


Buyrun benim resimler :)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
noluyor yav....
millet ağlıyor kimisi iyimi diye soruyor?
neler oluyor:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:53 ----------

rs paketçi motoru...
bu motor hız motoru değil normal kullanımlar için ideal...
eğer ki gezme amaçlı kullanacaksanız kesinlikle zc derim..
birfarkı var motorun...
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
wolky hemen geçmiş 3 senenin sınav sorularının cevaplarını ezberle. sadece bu dediğimi yapan bi kız arkadaşım (motorun msinden anlamazdı) sınavdan geçti.

bugün göstergeyi söküp lambaları led yaptım. ledleri tek tek 4erli seri bağlayarak yerlerine yerleştirdim ama 2 sorun var. 1.si aküölçeri bozdum, serviste ön göğüsü açtıran birisi bana 150 zc göstergesinin altınının resmini çekebilir mi? 2.si sürekli yüksek devirde kullandığım için aydınlatma ledlerinin 2si yandı sanırım. keşke 5li seri bağlasaydım. şerit led daha dayanıklı olur. göstergeleri şerit ledle yenileyip foruma eklerim. gene de görüntüsü accayip güzeldi. sinyaller turkuaz, fren lambası pembeye yakın.

http://img24.imageshack.us/g/img0180al.jpg/

şerit led alıp diğer haftasonu göstergeleri ve arka stop ve sinyalleri led yapacağım. tek tek uğraşmak zevkli ama motor sabit voltaj vermiyor. dirençle ledleri harmanlamak lazım.

olur da gözüm keserse rüzgarlığın altındaki havalandırma gibi olan yeri merceğe göre delip 2. kısa far eklerim.
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
aynen wolky sınav tam bir komedi :)

Ben direksiyon sınavından korkuyordum vitesli bilmiyorum diye bir baktım sürücü kursunun motoruyla sınav yerindeyim :mrgreen: motor asya as150 t1 :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:26 ----------

Bu arada maxi97 gösterge şık olmuş :cat:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
emre bir gitti başlık yine söndü...

:mrgreen::mrgreen: ben burdayım aslında takip ediyorum fakat havalardan motoru 2 haftadır çalıştırmıyorum bile ole garajda yatıyo.:rendeer: hatta aynaların led işi felan bitti göstergeleri bende mavi led taktım ama bi kaç işim daha var onun için havaların düzelmesini bekliyorum:p hele bi güneş görünsün forumu resimlere boğcam:queen::queen:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
göstergeleri söküp şerit ledle tekrar yapacağım. içime sinmedi. fren lambası da gitti. ledleri dirençlerle harmanlamayıp direk kullanınca çabuk gidiyor. keşke 4erli yerine 5erli bağlasaydım.

aküölçeri de bozduk (potansiyometre). emreakyol; potansiyometreye 2 şerli 2 kablo bağlanıyor ama 3. bi kablo yeri daha var ve bir tane mavi kablo boşta kalmış. göstergeyi sökerken bi kabloyu kırmış olabilirim, karşılaştırıp ona göre bi çözüm bulacağım. göstergeyi sökünce göstergenin altındaki kabloların resmini çekip bana gönderebilir misin?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
göstergeleri söküp şerit ledle tekrar yapacağım. içime sinmedi. fren lambası da gitti. ledleri dirençlerle harmanlamayıp direk kullanınca çabuk gidiyor. keşke 4erli yerine 5erli bağlasaydım.

aküölçeri de bozduk (potansiyometre). emreakyol; potansiyometreye 2 şerli 2 kablo bağlanıyor ama 3. bi kablo yeri daha var ve bir tane mavi kablo boşta kalmış. göstergeyi sökerken bi kabloyu kırmış olabilirim, karşılaştırıp ona göre bi çözüm bulacağım. göstergeyi sökünce göstergenin altındaki kabloların resmini çekip bana gönderebilir misin?

göstergeyi ben söküp taktım bile ama bi daha sökicem yakında o zaman atabilirim resimleri:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst