Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
cbr 250 kullandktn snra sğudm mtordan..şu okul btsn dha bi sne daha var hayrlsyla cbr ıma kavşçam :cherry:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
ama zc nin yeri ayrı.bska bi çekicilği var bska mtr alsam bile ki zor almam. satmam zc mi.şu ehlytide koydmmu cebe gezmediğm yer kalmcak :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:23 ----------

bu arada yarn arka farı söküp sikikonlcm seleyi sökünce pk ulaşcğmı sanmyrm ama dnicem
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
wolky o zırıltı sesini çözdünmü sen?

Arkadaşlar motora iki kişi bindiğimizde sanki arkada birşey sürtüyor gibi ses çıkarıyor ama herzaman olmuyor sizce ne olabilir?
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
kayış yapıyordur o sesi büyük ihtimal..
yav zc iyi hoş güel motor...
kıyaslanmaz ama..onu ayrı seviyorum....
K6'ya biniyorum sürekli çıkıp geziyorum ama zc nin yeri farklı...
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
aynen bende memnunum motordan :) maşallah baya bi gezdim tık demedi :)

ama o ses sinirlermi bozuyor :pr: bugün hava güzel bir bakayım bakalım :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
78
selam arkadaşlar. turuncu 150zc'mi bugün plaka ve ruhsatıyla birlikte teslim aldım. bu motorla ilk deneyim gerçekten güzeldi. yanlız önceki kullandığım motorlara göre selesi biraz yüksek. boyum 1,75 ama sadece ayağımın ucu zorla yere değiyor. neyse kısa sürede alışırım bu yüksekliğe. 22 tl ye deposu doldu. bakalım kaç km yapacak bir depoyla. gerçi rodaj bitene kadar sağlıklı ölçülmez ama. aldığım bayiden eve gelene kadar yaklaşık 25 km katettim. yolda biraz balata kokusu gibi bir koku duydum. evimin altında motor tamircisi arkadaşım var, motoru ona bıraktım a'dan z'ye heryerini sıkarım ve kontrol ederim dedi. balata kokusunada daha ilk kullanım normaldir dedi. arkasına birde bagaj taktım. hiç fena görünmüyor, turuncu renkte orjinal. eve gelirken ışıklarda durunca herkes bakıyor motora. Allah nazardan saklasın:)
en kısa zamanda fotoğraflarınıda paylaşıcam. herkese kazasız belasız günler dilerim..
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
11
arkadaşlar bende yarın alabilirim bu motoru ne diyosunuz son olarak :) 1690 lira fiyat
okudum bütün yorumlarını yazılarıınızı en çok yakıt tüketimi takıldı aklıma.biri 4 litre yakıyor demıs 100 km de biraz fazla değilmi?
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
ciddi yazıyorum rs falan al..
kendimi iyi hissedersem anlatıcamda herşeyi değiştirmemize rağmen rs seriliğini bir türlü yakalayamadık şu zcde..!

30650km oldu bi daha sorsalar zc mi rs hs mi falan diye rs derim..

İki önemli özelliği var birincisi seri ve sürekli ittiren bi motoru var
ikincisi amortisörleri yumuşak..
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
wolky o zırıltı sesini çözdünmü sen?

Arkadaşlar motora iki kişi bindiğimizde sanki arkada birşey sürtüyor gibi ses çıkarıyor ama herzaman olmuyor sizce ne olabilir?

dha çözemedm ya usta mtru brak dyo ama kmsye brakmam mtoru.ama gazı braknca glmye bslyo ses :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:15 ----------

rs ve hs gözmde sucu mtoru.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
aynn wolky ben senin motoru sahibinden.com da gördüm 1300tl satmaya calısıyosun herlade bi ara yeni diel:D
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Attalos hayırlı olsun :)

exorcist ben motordan memnunum valla tavsiye ederim :)

wolky bende araştırıyorum o sesi ama dün baya bi gezdim gelmedi :mrgreen: kafasına göre takılıyor o sesi çıkartan şey :mrgreen:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
aynn wolky ben senin motoru sahibinden.com da gördüm 1300tl satmaya calısıyosun herlade bi ara yeni diel:D

ölesine koydum o ilanı bska mtr alsam ble satmcğm bi mtor :cherry: ztn 1300 e hayatta vermem cddn sorunsuz cnku :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:45 ----------

Attalos hayırlı olsun :)

exorcist ben motordan memnunum valla tavsiye ederim :)

wolky bende araştırıyorum o sesi ama dün baya bi gezdim gelmedi :mrgreen: kafasına göre takılıyor o sesi çıkartan şey :mrgreen:

o parke taş dnilen yollarda 30-40 km hzdayken gazı braktğmda hc kesilmedn glyor o ses ama yapck bse yk :pr: sizde sorunun ndnini bulnca bnada sleyn tam kafa yemelik :pr::cherry:
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
tamamdır yazarım buraya :cat: benim aklıma gelen arkada bir kaç vida gevşemiş olması ve bunların titreşimden dolayı o sesleri belirli devirlerde çıkarması :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
11
:))) Millet elimde 2 000 lira para var :) alabileceğim başka motor yokki ! birde memnun olanla olmayanların sayısı neredeyse eşit :) hala anlamış değilim vallahi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:00 ----------

tamamdır yazarım buraya :cat: benim aklıma gelen arkada bir kaç vida gevşemiş olması ve bunların titreşimden dolayı o sesleri belirli devirlerde çıkarması :)

bu arada o sesin egzozdan (içindeki bişeyden) geldiğini okumuştum biyerden isterseniz bir kontrol edin :)
BUarada motor 100 k m yakıt ortalaması nedir millet bunu soruyum :)
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
havalar gene bozdu düzelsin egzozada bakarım :)

Yakıt konusu biraz sıkıyor canımı belkide şu sıralar ekonomik durumum bozuk diyedir :cherry: ama 5 liralık benzin atıyorum baya geziyorum ve yeni olduğu için yüksek devirlerde geziyorum yani hızlı geziyorum bundan dolayı çabuk bitiyor gibime geliyor ama sorun değil çok zevkli :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst