güncelleme...
wolky o zırıltı sesini çözdünmü sen?
Arkadaşlar motora iki kişi bindiğimizde sanki arkada birşey sürtüyor gibi ses çıkarıyor ama herzaman olmuyor sizce ne olabilir?
aynn wolky ben senin motoru sahibinden.com da gördüm 1300tl satmaya calısıyosun herlade bi ara yeni diel![]()
Attalos hayırlı olsun![]()
exorcist ben motordan memnunum valla tavsiye ederim
wolky bende araştırıyorum o sesi ama dün baya bi gezdim gelmedi :mrgreen: kafasına göre takılıyor o sesi çıkartan şey :mrgreen:
tamamdır yazarım buraya :cat: benim aklıma gelen arkada bir kaç vida gevşemiş olması ve bunların titreşimden dolayı o sesleri belirli devirlerde çıkarması![]()