Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
78
Hadi Hayırlısı..

Selam arkadaşlar.. Ben Antalya'dan Şafak. Cumartesi günü hayranı olduğun turuncu renkli bir ZC150 aldım. inşallah çarşamba günü plaka ve ruhsatıyla birlikte teslim alıcam.
Arkadaşlar; forumu sıkılmadan ilk sayfasından itibaren okudum. doğru veya yanlış birçok şey yazılmış çizilmiş. Ben yaklaşık 15 senedir büyük, küçük pek çok tipte ve modelde motor kullandım. çin malı olarak Haojin ve Mondial'in 125'lik modellerinide uzun süre kullandım ve çok memnun kaldım. Yani özetle herşey dahil 2.000 Tl'ye motor alıyoruz, üstelik aldığımız motor emsallerine göre çokta güzel görünüyor, teknik özellikleri de iyi sayılır. bu fiyata bu kadar olur mantığıyla çok fazla birşey beklemeden, ve özenle davranarak bindiğimde bundan da memnun kalacağımı düşünüyorum..
Hadi hayırlısı bakalım...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Selam arkadaşlar.. Ben Antalya'dan Şafak. Cumartesi günü hayranı olduğun turuncu renkli bir ZC150 aldım. inşallah çarşamba günü plaka ve ruhsatıyla birlikte teslim alıcam.
Arkadaşlar; forumu sıkılmadan ilk sayfasından itibaren okudum. doğru veya yanlış birçok şey yazılmış çizilmiş. Ben yaklaşık 15 senedir büyük, küçük pek çok tipte ve modelde motor kullandım. çin malı olarak Haojin ve Mondial'in 125'lik modellerinide uzun süre kullandım ve çok memnun kaldım. Yani özetle herşey dahil 2.000 Tl'ye motor alıyoruz, üstelik aldığımız motor emsallerine göre çokta güzel görünüyor, teknik özellikleri de iyi sayılır. bu fiyata bu kadar olur mantığıyla çok fazla birşey beklemeden, ve özenle davranarak bindiğimde bundan da memnun kalacağımı düşünüyorum..
Hadi hayırlısı bakalım...

hayırlı olsun.. eğer siz bilinçli bir kullanıcı olduğunuz sürece sorun yaşamazsınız:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:05 ----------

motosikletim çok kirli olduğu için şimdilik 1 resim çektim geri kalanı temizlikten sonra :queen::cherry:
dsc00068rb.jpg


aynalar boyalı olduğu için takmadım:cherry::cherry:
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
25
kusura bakma telefondan yazıyorum harfleri yanlış yazmışım. çok masraflı olmuyomu diyorum mesela xenon far eksoz değişimi boya filan çok masraflı ama güzel olmuş FENERBAHÇE renkleri yakışmış motora
şaka biyana gerçekden güzel olmuş kazasız belasız inşallah
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
kusura bakma telefondan yazıyorum harfleri yanlış yazmışım. çok masraflı olmuyomu diyorum mesela xenon far eksoz değişimi boya filan çok masraflı ama güzel olmuş FENERBAHÇE renkleri yakışmış motora
şaka biyana gerçekden güzel olmuş kazasız belasız inşallah
Aslında hesap yapınca evet masraflı oluyor bugüne kadar rahat bin liralık aksesuar takip çıkarmışımdir ama küçük küçük yapınca adama pek dokunmuyo sonucta ben çalışmıyorum babamın verdiği haftalıklarla bu kadar yaptığıma göre ilerde bu motor kalırsa artik neler yaparim tahmin bile edemiyorum:-D
 
Katılım
6 Şub 2011
Mesajlar
122
Selam arkadaşlar.. Ben Antalya'dan Şafak. Cumartesi günü hayranı olduğun turuncu renkli bir ZC150 aldım. inşallah çarşamba günü plaka ve ruhsatıyla birlikte teslim alıcam.
Arkadaşlar; forumu sıkılmadan ilk sayfasından itibaren okudum. doğru veya yanlış birçok şey yazılmış çizilmiş. Ben yaklaşık 15 senedir büyük, küçük pek çok tipte ve modelde motor kullandım. çin malı olarak Haojin ve Mondial'in 125'lik modellerinide uzun süre kullandım ve çok memnun kaldım. Yani özetle herşey dahil 2.000 Tl'ye motor alıyoruz, üstelik aldığımız motor emsallerine göre çokta güzel görünüyor, teknik özellikleri de iyi sayılır. bu fiyata bu kadar olur mantığıyla çok fazla birşey beklemeden, ve özenle davranarak bindiğimde bundan da memnun kalacağımı düşünüyorum..
Hadi hayırlısı bakalım...

Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:01 ----------

teşekkürler. ruhsata işletmek biraz maliyetli ve uğraştırıcı diye biliyorum ama tam emin değilim. ben olsam orjinal renklerine sadık kalarak komple boyatmak veya kaplamak olurdu:cat:

İşte maliyeti hakkında araştırma yapacağım. Ben biraz orjinalden uzak olsun istiyorum bilirsin Türkler modifiyeyi severler.Herkesin kendine özgün tasarımı hayata bakış açısı olarak yorumluyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:05 ----------

1- Motorunuzu boyattığınız boyacıdan , motorunuzun plaka bilgilerinide içeren bir fatura almanız gerekir..

2- Sonra bir takipçiye gidip Ek-1 formunu dolturtun.. ( 5 , 10 Tl arsı )

3-Tüv den telefon ile muayene randavüsü olıp orada renk muayenesine giyorsunuz..

4-Tüv ün verdiği evraklar ile birlikle plakanın bağlı olduğu Trafik şubesine gidiyorsunuz.....

5-Size söyledikleri günde de gidip ruhsatı alıyorsunuz...Oradan muayene gidiyorsunuz..


Yapılan boya masrafları ?

Takipçi Ek-1 belgesi 10. Tl

Muayene ücreti 64.90. Tl

Ruhsat ücreti 108. Tl

benim gibi renk değişikliği düşünen arkadaşlarla paylaşayım dedim. Şimdi buldum başka yerden. masraflar değilde bu muayene işi kötü
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Emre çok güzel olmuş..
güle güle kullan kardeşim...

ysfb kardeş benim bildiğim motorun muayenesi varsa ikinci bir muayene ücreti vermen gerekmiyor...
onlar sadece rengi onaylıyor...
boşuna masraf etme derim...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Emre çok güzel olmuş..
güle güle kullan kardeşim...

ysfb kardeş benim bildiğim motorun muayenesi varsa ikinci bir muayene ücreti vermen gerekmiyor...
onlar sadece rengi onaylıyor...
boşuna masraf etme derim...

teşekküler.. amörtisörleri boyamayıda iyi fikir verdin sağol ;))
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
20
attalos

attalos hayırlı olsun motorun yeğen :cat:kazasız belasız inşallah.emre jantlar hoş olmuş temizlik sonrası fotolarını bekliyoruz aksesuarcılardaki sprey boya ilemi boyadın direk janta bir işlem yapmadan sıktınmı güzel oldu hade bakalım
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
attalos hayırlı olsun motorun yeğen :cat:kazasız belasız inşallah.emre jantlar hoş olmuş temizlik sonrası fotolarını bekliyoruz aksesuarcılardaki sprey boya ilemi boyadın direk janta bir işlem yapmadan sıktınmı güzel oldu hade bakalım

teşekkürler.. boyayı sanayideki boyacıdan aldım sprey şeklinde aldım markası raymax golden effect diye geçiyor hatta. önce jantlara ve diğer yerlere güzelce zımpara yaptık sonra tinerle tozunu almak için sildik ve ince katlar halinde boyadık. tabiki boyamadan maskelemede yapıoruz:cherry:
 
Katılım
6 Şub 2011
Mesajlar
122
Emre çok güzel olmuş..
güle güle kullan kardeşim...

ysfb kardeş benim bildiğim motorun muayenesi varsa ikinci bir muayene ücreti vermen gerekmiyor...
onlar sadece rengi onaylıyor...
boşuna masraf etme derim...

sağolsasın kardeş muayene istasyonlarına bakarken gözüme takıldı ücret ödenmiyormuş o mesajı ekledikten sonra gördüm. geriye ruhsat artı boya masrafı kalıyor.boyayı kendim yaparım olmadı o kadar profesyonel bir çalışma olması gerekmez. muayene istasyonları çok uzak bana işte. zamana göre kararımızı vereceğiz artık
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Merhaba millet :) foruma fazla giremiyorum malum üniversite hazırlığı.. :)

arkadaşlar 6 sındaki buluşmaya gelemeyeceğim çünkü cidden daha kendime güvenemiyorum :( zaten ehliyeti 7 martta alacağım emniyetten :)

bu arada emre tekerlekler iyi olmuş cidden :)

şu havalar bi düzelsin motoru güzel bi elden geçireceğim :)

Bide birşey söyliyimmi :mrgreen: orta ayağa hala alamıyorum :mrgreen::pr:


İyi forumlar..
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Merhaba millet :) foruma fazla giremiyorum malum üniversite hazırlığı.. :)

arkadaşlar 6 sındaki buluşmaya gelemeyeceğim çünkü cidden daha kendime güvenemiyorum :( zaten ehliyeti 7 martta alacağım emniyetten :)

bu arada emre tekerlekler iyi olmuş cidden :)

şu havalar bi düzelsin motoru güzel bi elden geçireceğim :)

Bide birşey söyliyimmi :mrgreen: orta ayağa hala alamıyorum :mrgreen::pr:


İyi forumlar..

motorun solundayken gidonu düz et ve sol elinle tut. sağ elinle motorun kuyruğunun altından tut. orta ayağa bas ve orta ayağın 2 demiri de yere tam otursun. orta ayağın ayak basma yerinin üzerindeyken bacağın hafif kırık olacaktır. onu düz edersen motorun otomatikmen orta ayağın üstünde olacaktır. kolunla güç vermene bile gerek yok. en azındna bende böyle.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:17 ----------

teşekkürler.. boyayı sanayideki boyacıdan aldım sprey şeklinde aldım markası raymax golden effect diye geçiyor hatta. önce jantlara ve diğer yerlere güzelce zımpara yaptık sonra tinerle tozunu almak için sildik ve ince katlar halinde boyadık. tabiki boyamadan maskelemede yapıoruz:cherry:

keşke motorun siyah plastik parçalarını da aynı renkten yaparsan bir zamanlar düşündüğüm şeyi gerçekleştirmiş olursun. ben fenerbahçe renklerine benzetirler ve sağını solunu kırarlar diye vazgeçmiştim. ben bu malatyada bu dediğimi yaptıracak yer bulamadım. kendim deneyeceğim ama havalar berbat. işyerimde hava tabancası var, bu makinayla yazın motoru güzelce bi yıkadıktan sonra plastik boya astarın attıktan sonra motorun tüm siyah yerlerini (hava filtresi kutusu, iç çamurluklar, varyatör kutusu, arka çanta dahil) ya beyaz ya da metalik gri yapacağım.
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
motorun solundayken gidonu düz et ve sol elinle tut. sağ elinle motorun kuyruğunun altından tut. orta ayağa bas ve orta ayağın 2 demiri de yere tam otursun. orta ayağın ayak basma yerinin üzerindeyken bacağın hafif kırık olacaktır. onu düz edersen motorun otomatikmen orta ayağın üstünde olacaktır. kolunla güç vermene bile gerek yok. en azındna bende böyle.


Teşekkürler deneyeceğim :):wiinkk:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
arkadaşlar bende hasta oldum:salut: zaten buluşmayada katılan yok ve havalarda çok soğuk buluşmayı havaların düzelceği zamana kaydırırsak çok iyi olur...
 
Katılım
29 Eyl 2009
Mesajlar
47
Arkadaşlar aylardır yoktum tekrar aranıza katılıyorum. Motorum halen tıkır tıkır çalışıyor 5800 km de. tık demedi daha .
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
maşaAllah..
aman tık bile demesin...
evet bu buluşma muhabbeti azcık ileriye alınsın havalar berbat...
şifa kapmak garanti...
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
malatyanın ayazında 1 gün bile motorun üstünden inmedim. ellik, diz örtüsü, deri mont, deri mont altına güzel bi yelek, yün içlik. kafada da ls2 moby kask var. şimdiye kadar hiç üşümedim. termal içlikler hikaye. yün içliği herkese tavsiye ederim. diz örtüsü de çok işe yarıyor. ellikler varken eldiveni 15 dakika kadar aratmıyor.

kayışı ve ön varyatör bilyalarını değiştikten sonra ilk kez hız denemesi yaptım. düz yolda 95 yokuş aşağı 110 gördüm. 110la giderken devir saatim de yeni 8500 devire gelmişti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst