Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
arkadaşlar bugün motoru aldım vatana millete hayırlı olsun :) ancak şu sıralar buralar berbat rüzgar yağmur uçuruyor valla :) bu şekilde 10 km kadar gezdim arkamda 70 kg lik bir artçıyla :)

Garajdan sokarken ufak bir kaza geçirdim sol ön sinyalin plastiği hafif kırıldı oda nazarlık olsun artık :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
arkadaşlar bugün motoru aldım vatana millete hayırlı olsun :) ancak şu sıralar buralar berbat rüzgar yağmur uçuruyor valla :) bu şekilde 10 km kadar gezdim arkamda 70 kg lik bir artçıyla :)

Garajdan sokarken ufak bir kaza geçirdim sol ön sinyalin plastiği hafif kırıldı oda nazarlık olsun artık :)

hadi hayırlı olsun kazasız belasız kullan dicektimde dk1 gol 1 olmuş neyse nazarlık:p
bende yarın sabahtan motoru söktürüyorum boya için:p pazar günü boya zamanı:mrgreen:
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Sağol emre aynen nazarlık oldu :) seninde hayırlı olsun. havalar bi düzelsin parıl parıl parlatıcam motoru :D
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347
Degerli mt dostlarım sıze durumu şöyle özetleyim ,

köyde kullanmak ve arasıra ilçe ve şehire inmek için yine köyümden bi motor almak isyorum fakat motosikletin ne plakası ne ruhsatı var sadece alındıgına dair belgler mevcut yani çıkarılmamıs...

1. Sorum şu ki ben bu motoru aldıgım zaman plaka ruhsat işlemleri ve dahilinde üzerime alma işlemleri ne kadar tutar??

2. Motosiklet 2008 model yıllar gectigi için plaka ruhsat ıslemlerı sırasında yıla baglı olarak bır ceza kesilirmi kesilirse ne kadar kesilir ???

Beni aydınlatırsanız minnettar olurum ..
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
bu gibi durumlar genelde sakat oluyor eğer imkanınız varsa başka bir tercih yapın derim.. daha karlı çıkarsınız gibime geliyor :)

Saygılar.
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
Ledleri taktım oldukça iyi ışık veriyorlar. :)



2.jpg



3.jpg


4.jpg
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830


---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:31 ----------

arkadaşlar bugün motoru aldım vatana millete hayırlı olsun :) ancak şu sıralar buralar berbat rüzgar yağmur uçuruyor valla :) bu şekilde 10 km kadar gezdim arkamda 70 kg lik bir artçıyla :)

Garajdan sokarken ufak bir kaza geçirdim sol ön sinyalin plastiği hafif kırıldı oda nazarlık olsun artık :)

lan orhan 2 sene vurmadım aldıgın gibi arkamdan gömdünmü :D :D giti orjinali :D
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
arkadaşlar bugün motoru aldım vatana millete hayırlı olsun :) ancak şu sıralar buralar berbat rüzgar yağmur uçuruyor valla :) bu şekilde 10 km kadar gezdim arkamda 70 kg lik bir artçıyla :)

Garajdan sokarken ufak bir kaza geçirdim sol ön sinyalin plastiği hafif kırıldı oda nazarlık olsun artık :)


Hayırlı olsun. Gördüğün ilk ve son kaza olur inşallah. Kazasız ve belasız sürüşler.:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Ledleri taktım oldukça iyi ışık veriyorlar. :)



2.jpg



3.jpg


4.jpg

ledler sarıları bastıramamış gibi yinede değişiklik olmuştur:cherry: hayırlı olsun..


---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:31 ----------



lan orhan 2 sene vurmadım aldıgın gibi arkamdan gömdünmü :D :D giti orjinali :D

haha daha dur bakalım satalı kaç saat oldu hemen adamın üstüne gitme:queen::queen:
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
inflock kardeş tek beyaz olunca sarılar kaybediyor onları ya...
xenon kit yapsana...

:p Valla değişik bi şey oldu. Görüntü benim hoşuma gitti çıplak gözle daha bir hoş duruyor. Martın ortalarında kısmetse lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum. Ondan sonra bakıcaz bakalım. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:04 ----------

ledler sarıları bastıramamış gibi yinede değişiklik olmuştur:cherry: hayırlı olsun..

:cat: Teşekkürler, güzel oldu. Evet sarı ışığı tam bastıramadı ama gerçekten iyi ışık veriyor bakalım şimdilik böyle idare edicez. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:08 ----------


[IMG=http://images.neobux.com/imagens/banner9/]
 
Katılım
6 Şub 2011
Mesajlar
122
hayırlı olsun arkadaşım. bende aldığım ilk gün düşmüştüm. bunu bildiğimden yani öğrenmek için aldığımdan dolayı o kadar iyi birşey almamıştım. Buluşma olayına dönersek havalar herkesin bildiği gibi biraz bozuk. Ben daha acemi olduğumdan kendime güvenmiyorum.yağmurlu havada arada bir kullandığım oldu motoru yağmurlu havada da kullanmak için. ama bu sefer hem yağmurlu hemde köprü olayı açıkçası kendime olan güveni ortadan kaldırıyor. buna lastiklerin durumuna da eklersem kaçınılmaz sonun beni beklediğini düşünüyorum. benim düşüncem eğer bu yakın zamanda yapacaksak biz acemilere yakın bi mevkide buluşalım yazın da rövanşa biz gelelim..
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
bakalım bir ayar çekeceğiz...
hava zaten yağmurlu ve aşırı soğuk olursa buluşma olayı ileriki bir zamana ertelenebilir...
anadolu yakasında bir ben ve emre var..
olmazsa biz geleceğiz karşı tarafa doğru...
 
Katılım
6 Şub 2011
Mesajlar
122
bakalım bir ayar çekeceğiz...
hava zaten yağmurlu ve aşırı soğuk olursa buluşma olayı ileriki bir zamana ertelenebilir...
anadolu yakasında bir ben ve emre var..
olmazsa biz geleceğiz karşı tarafa doğru...

evet ileriki zamanlara ertelenmesi daha da mantıklı. benim bi sorum olacak sana. ben egzozu kestirip kıvrımlı yerinden kaplama yaptırmayı düşünüyorum.kaplama dediğim normal egzoz gibi görünüm kazanması. kaplama yapmayı düşündüğüm parçayı bulabileciğim bir yer varmı bildiğin.?
 
Katılım
6 Şub 2011
Mesajlar
122
tüp mü oluyor o bilmiyorum ama servisteki usta dedi. hani bir yerden görğüm birşey değil. yeni egzoz a para vermek yerine daha ucuz maliyetli birşey olsun diye. başka bir konuda da alüminyum folyo ile kapla diye bi öneri vardı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst