- Katılım
- 24 Kas 2010
- Mesajlar
- 163
arkadaşlar resim yükleme nasıl yapılıyordu fuarda bir kaç resim çektim eklemek istiyorum
arkadaşlar bugün motoru aldım vatana millete hayırlı olsunancak şu sıralar buralar berbat rüzgar yağmur uçuruyor valla
bu şekilde 10 km kadar gezdim arkamda 70 kg lik bir artçıyla
Garajdan sokarken ufak bir kaza geçirdim sol ön sinyalin plastiği hafif kırıldı oda nazarlık olsun artık![]()
Sağol emre aynen nazarlık olduseninde hayırlı olsun. havalar bi düzelsin parıl parıl parlatıcam motoru
![]()
aynen bende söküp heryerini benzinle silcem bi dahada motoru yağmurlu havada kullanmayı düşünmüyorum:cherry:
arkadaşlar bugün motoru aldım vatana millete hayırlı olsunancak şu sıralar buralar berbat rüzgar yağmur uçuruyor valla
bu şekilde 10 km kadar gezdim arkamda 70 kg lik bir artçıyla
Garajdan sokarken ufak bir kaza geçirdim sol ön sinyalin plastiği hafif kırıldı oda nazarlık olsun artık![]()
arkadaşlar bugün motoru aldım vatana millete hayırlı olsunancak şu sıralar buralar berbat rüzgar yağmur uçuruyor valla
bu şekilde 10 km kadar gezdim arkamda 70 kg lik bir artçıyla
Garajdan sokarken ufak bir kaza geçirdim sol ön sinyalin plastiği hafif kırıldı oda nazarlık olsun artık![]()
Ledleri taktım oldukça iyi ışık veriyorlar.
![]()
![]()
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:31 ----------
lan orhan 2 sene vurmadım aldıgın gibi arkamdan gömdünmü![]()
giti orjinali
![]()
inflock kardeş tek beyaz olunca sarılar kaybediyor onları ya...
xenon kit yapsana...
ledler sarıları bastıramamış gibi yinede değişiklik olmuştur:cherry: hayırlı olsun..
:cat: Teşekkürler, güzel oldu. Evet sarı ışığı tam bastıramadı ama gerçekten iyi ışık veriyor bakalım şimdilik böyle idare edicez. :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:08 ----------
[IMG=http://images.neobux.com/imagens/banner9/]
bakalım bir ayar çekeceğiz...
hava zaten yağmurlu ve aşırı soğuk olursa buluşma olayı ileriki bir zamana ertelenebilir...
anadolu yakasında bir ben ve emre var..
olmazsa biz geleceğiz karşı tarafa doğru...