- Katılım
- 28 Şub 2011
- Mesajlar
- 78
Hadi Hayırlısı..
Selam arkadaşlar.. Ben Antalya'dan Şafak. Cumartesi günü hayranı olduğun turuncu renkli bir ZC150 aldım. inşallah çarşamba günü plaka ve ruhsatıyla birlikte teslim alıcam.
Arkadaşlar; forumu sıkılmadan ilk sayfasından itibaren okudum. doğru veya yanlış birçok şey yazılmış çizilmiş. Ben yaklaşık 15 senedir büyük, küçük pek çok tipte ve modelde motor kullandım. çin malı olarak Haojin ve Mondial'in 125'lik modellerinide uzun süre kullandım ve çok memnun kaldım. Yani özetle herşey dahil 2.000 Tl'ye motor alıyoruz, üstelik aldığımız motor emsallerine göre çokta güzel görünüyor, teknik özellikleri de iyi sayılır. bu fiyata bu kadar olur mantığıyla çok fazla birşey beklemeden, ve özenle davranarak bindiğimde bundan da memnun kalacağımı düşünüyorum..
Hadi hayırlısı bakalım...
Selam arkadaşlar.. Ben Antalya'dan Şafak. Cumartesi günü hayranı olduğun turuncu renkli bir ZC150 aldım. inşallah çarşamba günü plaka ve ruhsatıyla birlikte teslim alıcam.
Arkadaşlar; forumu sıkılmadan ilk sayfasından itibaren okudum. doğru veya yanlış birçok şey yazılmış çizilmiş. Ben yaklaşık 15 senedir büyük, küçük pek çok tipte ve modelde motor kullandım. çin malı olarak Haojin ve Mondial'in 125'lik modellerinide uzun süre kullandım ve çok memnun kaldım. Yani özetle herşey dahil 2.000 Tl'ye motor alıyoruz, üstelik aldığımız motor emsallerine göre çokta güzel görünüyor, teknik özellikleri de iyi sayılır. bu fiyata bu kadar olur mantığıyla çok fazla birşey beklemeden, ve özenle davranarak bindiğimde bundan da memnun kalacağımı düşünüyorum..
Hadi hayırlısı bakalım...