egzosun üstteki susturucusunu kestirdiysen çok yakmaya başlıyo
ben delik deldirdim sonra kaynakla kapattırdım yinede ufak bir delik kaldı orada
baya bi etkiliyo
2007 model 2009 ağustos trafik çıkışlı 1850 km temiz, garajda korunmuş. tesadüfen sahibindende ilan çıktığı sabah ben gördüm aradım üsküdar daymış ben beylikdüzündeyim atladım arabaya gittim üsküdarda bir motorcu buldum ferhat usta diye biri onu aldım yanıma gel usta bak bakalım motorun durumu nedir alınır dersen alıcam dedim usta onay verdi hiç kaçırma zaten sıfır gibi hiç kullanmamış adam motoru dedi. ilanda 1000 tl yazmıştı motorun sahibi aslında fiyat iyi biliyorum ama 900tl olurmu dedim 950 tl ver dedi okey dedim ve hemen notere gittik satışı gerçekleştirdik 75 tl noter masrafı ödedim 1025 tl ye geldi bana motor .yanı sıra branda ,kilit,arka çanta bedavaya gelmiş oldu.ruhsatı 15 gün içinde ben trafikten gidip almaz isem postayla yolluyorlar bu iyi bir uygulama olmuş.zorunlu trafik sigortasınıda satış yaptığım günden itibaren 11 gün içinde yaptırma zorunluluğum varmış 85 tl tutuyormuş onuda pazartesi yaptıracağım çok memnunum yıkattım çil çil oldu motor kullandım herşey yolunda görünüyor şu an bir sıkıntı yok zaten evimin kapalı garajı var oraya çektim motoru örttüm yağışlı havada ve soğukta kullanmıyorum biraz düzelsin havalar diye bekliyorum.motorumun resmini ekleyeceğim becerebilirsem.herkese saygılar sunuyorum arkadaşlar.:rendeer: [img=http://img141.imagevenue.com/loc8/th_84158_100_1946_123_8lo.JPG] <a href="http://img141.imagevenue.com/img.php?image=84158_100_1946_123_8lo.JPG" target=_blank><img src="http://img141.imagevenue.com/loc8/th_84158_100_1946_123_8lo.JPG" border="0"></a>
[img=http://img224.imagevenue.com/loc737/th_84360_100_1921_123_737lo.JPG]
<a href="http://img224.imagevenue.com/img.php?image=84360_100_1921_123_737lo.JPG" target=_blank><img src="http://img224.imagevenue.com/loc737/th_84360_100_1921_123_737lo.JPG" border="0"></a>
[img=http://img231.imagevenue.com/loc553/th_84477_100_1948_123_553lo.JPG]
<a href="http://img231.imagevenue.com/img.php?image=84477_100_1948_123_553lo.JPG" target=_blank><img src="http://img231.imagevenue.com/loc553/th_84477_100_1948_123_553lo.JPG" border="0"></a>
arkadaşlar ufak bir kaza atlattım
şu kamyonetlerin arkasına koydukları demir çubuğu farketmedim olduğu gibi fara girdi allah korusun göğsüme yada başka bir yerime gelebilirdi
şimdi anladım yuklere kırmızı bayrak asmalarını ne kadar önemli olduğunu
adam indi arabadan çektik motoru..dedi napalım (ehliyetim olmamasına reğmen)polis çağıralım dedim eğer hadi çağıralım deseydi boşver gidiyorum diyecektim :cherry:
neyse boşver dedi polisi far ne kadardır dedi saolsun karşıladı parasını
gelgelelim tabi öle her yerde far yok :farao:
servise gittim sonunda dedi istanbuldan kargoyla gelcek kargo masrafı senin kusurlu çıkaras mesuliyet kabul etmem dedi afedersiniz s..tri bastım babamda destekçiydi bu arada
gittim konak taraflarına 20 yere çok rahat bakmışımdır yok
sonunda saolsun Levent motor baya bir ilgilende ne yaptı etti getirdi farı bi saat bekledim ama o yorgunlukla açıp bakmadım fara tam bincem otobuse şeytan durttu dur bi açıp bakim dedim (bole işlerde şansım yoktur)far çizik içinde gittim geri yine bekledim bu sefer orda açıp kontrol ettik farı yok birşeyi
mondial parçalarında ne bir kutu var ne başka şey mondial burda torbalatıp satıyor kimbilir çinden nasıl getiriliyor bu parçalar....
bu arada xenon kurtuldu
daha düzgün takabilcem umarım
eski yansıtıcıya uydurmaya çalıştım ama kesemedim böylece denemede yapmış oldum
not:İzmire gelenler metroyu kullanırsa pişman olabilirler duraklar çok izbe yerde durağa gidene kadar helak oldum yollar çamur içinde..
otobus seferlerinide azltmışlar otobuste bulunmuyor malesef :farao:::rantinp:
maxi97 lastikleri değiştiricem bu konuda haklısın.ayrıca farın üstündeki 2 küçük park lambasını led ışık tak demişsin ancak tek ampul gibi led oluyormu led ler birkaç tanesinin bir araya gelmesiyle oluşan ışık diye biliyorum tek ampul olan çakar ışık lar var onu biliyorum ama dediğini yapıp bir oto aksesuarcıya gidip bakacağım önemli olan o küçük yere sığması led ampulün.SERKANYELİZ arkadaş tam gaz yapmam hız yapamam sevmiyorum zaten sakince dolaşmak amacım motoru 3-4 dakika ısıtmak konusunda tamamen haklısın ilgine teşekkür ederim.15 liralık benzinle 115 kilometre yaptım 130 kuruş yakıyor kilometrede sanırım biraz çok henüz 1950 kilometrede bu sarfiyat azalırmı,rodaja artık uymak durumundamıyım,hava filtresini temizlettim yağ değiştirdim bujiyi en iyi marka ile değiştirsem olurmu en iyi marka buji hangisidir yada sibop ayarımı yaptırmalıyım yakıt sarfiyatını nasıl düşürebilirim.
arkadaşlar ufak bir kaza atlattım
şu kamyonetlerin arkasına koydukları demir çubuğu farketmedim olduğu gibi fara girdi allah korusun göğsüme yada başka bir yerime gelebilirdi
şimdi anladım yuklere kırmızı bayrak asmalarını ne kadar önemli olduğunu
adam indi arabadan çektik motoru..dedi napalım (ehliyetim olmamasına reğmen)polis çağıralım dedim eğer hadi çağıralım deseydi boşver gidiyorum diyecektim :cherry:
neyse boşver dedi polisi far ne kadardır dedi saolsun karşıladı parasını
gelgelelim tabi öle her yerde far yok :farao:
servise gittim sonunda dedi istanbuldan kargoyla gelcek kargo masrafı senin kusurlu çıkaras mesuliyet kabul etmem dedi afedersiniz s..tri bastım babamda destekçiydi bu arada
gittim konak taraflarına 20 yere çok rahat bakmışımdır yok
sonunda saolsun Levent motor baya bir ilgilende ne yaptı etti getirdi farı bi saat bekledim ama o yorgunlukla açıp bakmadım fara tam bincem otobuse şeytan durttu dur bi açıp bakim dedim (bole işlerde şansım yoktur)far çizik içinde gittim geri yine bekledim bu sefer orda açıp kontrol ettik farı yok birşeyi
mondial parçalarında ne bir kutu var ne başka şey mondial burda torbalatıp satıyor kimbilir çinden nasıl getiriliyor bu parçalar....
bu arada xenon kurtuldu
daha düzgün takabilcem umarım
eski yansıtıcıya uydurmaya çalıştım ama kesemedim böylece denemede yapmış oldum
not:İzmire gelenler metroyu kullanırsa pişman olabilirler duraklar çok izbe yerde durağa gidene kadar helak oldum yollar çamur içinde..
otobus seferlerinide azltmışlar otobuste bulunmuyor malesef :farao:::rantinp:
birader öncelikle geçmiş olsun diyorum allah korumuş resmen bende 5 ay ehliyetsiz kullandım bir kaza anında ne kadar haklı olursak olalım haksız çıkarız ehliyetimi aldım ve inan içim daha rahat sürüyorum bu arada motoru sattığım eleman 1 haftada 2 kez ehliyetsiz kullandığı için ceza yemiş neyse ehliyetimi aldım şimdi çevirsinlerde görelim
gelelim mondialin parçalarına arkadaşlar markayı marka yapan distribitörlerdir adamlar salla pati iş yapıyor bir çok servis biz kullanıcıları kucağa çekme peşinde e malun kullandığınız motor piaggio yada suziki değil istanbulun yolları malum ( izmirin nasıl bilmem bir kaç kez geldim ama yollarına dikkat etmedim) sana tavsiyem mondialin sitesine gir ve cevap gelene kadar şikayet et servisin işini hakkıyla yapmıyorsa şikayet et ve tavsiyem kamyonların ve diğer arabaların arkasına fazla yanaşma geçmiş olsun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:15 ----------
rodaj bitiminde sanırım bitmek üzere fazla fark olmaz parçalar bir birine daha iyi alışır zaten 3 4 dakikalık çalışmadan sonra motorun yağı motorun diğer parçalarına ulaşır ve sağlıklı yağlanma sayesinde motorunuz parçaları daha uzun ömürlü ve daha verimli olur aydınlatma konusuna gelince bende kullandığım zaman aydınlatmanın sağlıksız olduğunu düşünüyordum şimdiki motorum piaggio x 8 200 beyaz far var ve aydınlatması muazzam xenon olup olmadığını bilmiyorum ama sanırım değil benden önceki sahibi sağ olsun beyaz ampul takmış çokta güzel olmuş 6000 k xenon 150 zc için uygun olabileceği kanaatindeyim yinede bir uzmandan yardım almalısın aydınlatma haricinde fazla masraf yapmamanı tavsiye ederim zira satacağın zaman alacak olan şahıs bunları göz ardı edecektir yok ben satmam deme ilerde daha güçlü ve sorunsuz bir scooter isteyeceksindir
kazasız belasız sürüşler dilerim
kardeşim çokça geçmiş olsun..
vallaha Allah korumuş büyük kaza atlatmışsın ki kazaların en tehlikesi...
öyle parça bulamadığın zamanlarda burdan bir soruver...
bizlere ulaş seni servisime yönlendiririm kargolatırız...
uğraşma öyle...
arkadaş geçmiş olsun far önemli değil cana bişey olmasın:rendeer: