merhaba 150 zc kullanıcı arkadaslarım.benım bı sorunum var sıze acıklmak ıstıyorum umarım yardımcı olursunuz.ben hazıran 2010 da 150 zc aldım hersey cok guzeldı fakat arka amasorlerın cok yumusak oldugunun farkına vardım cunku motor duz yolda bıle cok vuruyordu ve servıste bu teshısı koydu zaten ve rapor ettı.fakat bu raporun ustunden 40 gun gecmesıne rahmen hala da garantıden gelmedı amasorlerım.ne yapmam gerekıyo lutfen yardımcı olun...

ale:
mondialin sitesine gir ve bize ulaşın kısmından mail at 4 yada 5 seferden sonra cevap geliyor birde lastiklerin durumu var belki lastik havasını kontrol etmen gerekir arka 29 ön 27 ben 80 kg iken böyle yapardım sende dene
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:27 ----------
egzozu taktırdıktan sonra son hız 5 km düştü. şu ana kadar yağ filtresini de hiç temizlemedim. manifoldda 2-3 cmlik yırtık varmış onu da hallettik. bir de adam bi karbüratör ayarı yaptı, 1000 devirde soğukta ilk marşta çalışıyor. çok güzel oldu ya. yeminle motor ses çıkarmıyor. rölanti tıkır tıkır saat gibi.
serkanyeliz x8in hakkında yorumlarını istiyoruz. 150 zc ile karşılaştırma yapsan çok güzel olur. bir de kilometreye kaç kuruş yakıyor (benzini aldığın fiyatı da yazarsan sevinirim)?
aslında farklarını daha önce yazmıştım ama yine seve seve yazarım öncelikle istanbul da ikamet ediyorum sabahları zc ile ayak marşına basarak çalıştırırdım çalışınca gaz vermezsem stop ederdi ve tekrar marşa basardım soğukta sizde nasıldı bilmem ama bende öyleydi x8 iki saniyelik marştan sonra hemen çalışıyor bagajı gerçekten tatminkar topcase falan gereksiz sizleri tatmin edeceğine inanıyorum
lastikler michelin yol tutuşu harika süspansiyondanmı bilmem ama yoldaki pürüzleri çok az hissediyorsunuz
koltuğum çok yumuşak ne bir uyuşma nede sertlik var
son hız 130 gördüm daha gider gibiydi ama yol bitti ara hızlanması muazzam sadece ilk kalkışı yavaş ama hemen kendini ileri atıyor yolsaki dengesi harika ellerimi bırakınca bile gidiyor ( aman sakın denemeyin)
kasa makyajlanmış x evo lara benziyor beyaz far var ve gerçekten çok tatminkar aydınlatması var
eşim artçı olarak biniyor ve çok rahat olduğunu söyledi yazın beraber ege planımız var kısmetse tabi
benzin ışığı yanmadan evel 10 litre aldım 38 liralık ilk aldığımda biraz son hız merakı ile agresif kullandım şu anda 160 km gittim yarım deponun altına indi biraz sakin kullanımla 250 kmlik yol gideceği kanaatindeyim tabi trafik durumu havanın soğukluğu benzin sarfiyatını artırabilir
ön camı yüksek göğüsüme rüzgar gelmiyor biraz yatınca kaskada az rüzgar geliyor
bagajı gidondaki düğmelerden açılıyor sol arka sağ koltuk altı bagajını açıyor bagajda aydınlatması var benzin deposu ayakların arasında kalıyor benzin alırken bagajı boşaltmaya gerek kalmıyor
şimdilik aklıma gelenler bunlar arkadaşlar 150 zc beni 5 ay işe götürüp getirdi ilk göz ağrımdı sabahları işe gitmek için heyecanla kalkardım sırf motoruma bineceğim diye 31 yaşındayım ama yeniden çocuk oldum motorumla yol almak çok güzeldi 150 zc yi kötülemek istemiyorum ama piaggio x8 200 bambaşka bir şey yolda giderken aklıma acaba beni yolda bırakırmı gibi bir düşünce gelmiyor
aklınıza herhengi bir soru gelirse memnuniyetle cevaplarım
sabahları yollarda çiğ oluyor aman dikkat edin sevdiklerinizi üzmeyin