Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
istanbullu motosiklet kullanıcıları sabah erken saatlerde yolculuk ediyorsanız dikkat edin yollar sabun sürülmüş gibi yada çamur gibi diyebilriz güneş doğmadan yola çıkıyorsanız bilhassa virajlarda dikkat sevdiklerimizi üzmeyelim
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
yağ hava filtresi buji ön fren elçiği motor takozu...
geçen sefer bir sallantı var demiştim ancak baktırabildim iyikide baktırmşım..
Allah korumuş yeminle...
yoksa tutan vida düşmek üzereymiş...
ustam yaptı şükürler olsun...
ifil ifil oldu makine yine...(maşaAllah)
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
bana yağ filtresi yok diyorlar :S

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 ----------

bide bu 150 mash ın diskleri bizimkine uyarmı :cherry:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
yağ filtresi olmaz olurmu..
alttan yağ tıpasını söktükten sonra ona ulaşıyorsun...
hava filtresi hakikaten yokmuş zulada vardı bitane(nerelerden çıkardık:) ) onu taktı...
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
kardeşim geçen sefer bosch taktırdım..
yeminle 400 km gitmedi:)
nasıl işse bitti ömrü hemen...
bu seferde kendi malını deniyeyim dedim...
olmadı değiştiririz...
zaten wolky inan hiç halimde yoktu uğraşamadım...
hasta hasta bindik motora öyle...
hehe süzgeç gibi ufacık...
köyde çeşmelerin ağzına takarlar ya ona benziyor:)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
egzozu taktırdıktan sonra son hız 5 km düştü. şu ana kadar yağ filtresini de hiç temizlemedim. manifoldda 2-3 cmlik yırtık varmış onu da hallettik. bir de adam bi karbüratör ayarı yaptı, 1000 devirde soğukta ilk marşta çalışıyor. çok güzel oldu ya. yeminle motor ses çıkarmıyor. rölanti tıkır tıkır saat gibi.

serkanyeliz x8in hakkında yorumlarını istiyoruz. 150 zc ile karşılaştırma yapsan çok güzel olur. bir de kilometreye kaç kuruş yakıyor (benzini aldığın fiyatı da yazarsan sevinirim)?
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
nujinin bittiğini nereden anlıyoruz? benim motor kalkarken 1 kere boşluğa düşüyor sanki.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
benimde sanki motorun içinde bir ağırlık noktası var içerde sallanıp duruyor gibi servisede anlatamıyom deli olcam :pr:
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
2
garantı kapsamı

merhaba 150 zc kullanıcı arkadaslarım.benım bı sorunum var sıze acıklmak ıstıyorum umarım yardımcı olursunuz.ben hazıran 2010 da 150 zc aldım hersey cok guzeldı fakat arka amasorlerın cok yumusak oldugunun farkına vardım cunku motor duz yolda bıle cok vuruyordu ve servıste bu teshısı koydu zaten ve rapor ettı.fakat bu raporun ustunden 40 gun gecmesıne rahmen hala da garantıden gelmedı amasorlerım.ne yapmam gerekıyo lutfen yardımcı olun...:pale:
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
merhaba 150 zc kullanıcı arkadaslarım.benım bı sorunum var sıze acıklmak ıstıyorum umarım yardımcı olursunuz.ben hazıran 2010 da 150 zc aldım hersey cok guzeldı fakat arka amasorlerın cok yumusak oldugunun farkına vardım cunku motor duz yolda bıle cok vuruyordu ve servıste bu teshısı koydu zaten ve rapor ettı.fakat bu raporun ustunden 40 gun gecmesıne rahmen hala da garantıden gelmedı amasorlerım.ne yapmam gerekıyo lutfen yardımcı olun...:pale:

mondialin sitesine gir ve bize ulaşın kısmından mail at 4 yada 5 seferden sonra cevap geliyor birde lastiklerin durumu var belki lastik havasını kontrol etmen gerekir arka 29 ön 27 ben 80 kg iken böyle yapardım sende dene

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:27 ----------

egzozu taktırdıktan sonra son hız 5 km düştü. şu ana kadar yağ filtresini de hiç temizlemedim. manifoldda 2-3 cmlik yırtık varmış onu da hallettik. bir de adam bi karbüratör ayarı yaptı, 1000 devirde soğukta ilk marşta çalışıyor. çok güzel oldu ya. yeminle motor ses çıkarmıyor. rölanti tıkır tıkır saat gibi.

serkanyeliz x8in hakkında yorumlarını istiyoruz. 150 zc ile karşılaştırma yapsan çok güzel olur. bir de kilometreye kaç kuruş yakıyor (benzini aldığın fiyatı da yazarsan sevinirim)?

aslında farklarını daha önce yazmıştım ama yine seve seve yazarım öncelikle istanbul da ikamet ediyorum sabahları zc ile ayak marşına basarak çalıştırırdım çalışınca gaz vermezsem stop ederdi ve tekrar marşa basardım soğukta sizde nasıldı bilmem ama bende öyleydi x8 iki saniyelik marştan sonra hemen çalışıyor bagajı gerçekten tatminkar topcase falan gereksiz sizleri tatmin edeceğine inanıyorum
lastikler michelin yol tutuşu harika süspansiyondanmı bilmem ama yoldaki pürüzleri çok az hissediyorsunuz
koltuğum çok yumuşak ne bir uyuşma nede sertlik var
son hız 130 gördüm daha gider gibiydi ama yol bitti ara hızlanması muazzam sadece ilk kalkışı yavaş ama hemen kendini ileri atıyor yolsaki dengesi harika ellerimi bırakınca bile gidiyor ( aman sakın denemeyin)
kasa makyajlanmış x evo lara benziyor beyaz far var ve gerçekten çok tatminkar aydınlatması var
eşim artçı olarak biniyor ve çok rahat olduğunu söyledi yazın beraber ege planımız var kısmetse tabi
benzin ışığı yanmadan evel 10 litre aldım 38 liralık ilk aldığımda biraz son hız merakı ile agresif kullandım şu anda 160 km gittim yarım deponun altına indi biraz sakin kullanımla 250 kmlik yol gideceği kanaatindeyim tabi trafik durumu havanın soğukluğu benzin sarfiyatını artırabilir
ön camı yüksek göğüsüme rüzgar gelmiyor biraz yatınca kaskada az rüzgar geliyor
bagajı gidondaki düğmelerden açılıyor sol arka sağ koltuk altı bagajını açıyor bagajda aydınlatması var benzin deposu ayakların arasında kalıyor benzin alırken bagajı boşaltmaya gerek kalmıyor
şimdilik aklıma gelenler bunlar arkadaşlar 150 zc beni 5 ay işe götürüp getirdi ilk göz ağrımdı sabahları işe gitmek için heyecanla kalkardım sırf motoruma bineceğim diye 31 yaşındayım ama yeniden çocuk oldum motorumla yol almak çok güzeldi 150 zc yi kötülemek istemiyorum ama piaggio x8 200 bambaşka bir şey yolda giderken aklıma acaba beni yolda bırakırmı gibi bir düşünce gelmiyor
aklınıza herhengi bir soru gelirse memnuniyetle cevaplarım
sabahları yollarda çiğ oluyor aman dikkat edin sevdiklerinizi üzmeyin
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
serkanyeliz valla hayırlı olsun. anlattıklarına göre motor az yakıyor. 130 km de çok iyi, otomobiller tarafından sağa itilmezsin. inan ki ben de sırf bu yüzden büyük motor istiyorum. sürekli çevreyolunda sürdüğüm için çok sıkıntı çekiyorum. ön camın da yüksek olması çok iyi. zcnin çok kısa ya. aynalara takılan cam takmak da istemiyorum çok kötü duruyor. bagajda da sıkıntı var zcde. eğer benim karbüratör bozulursa zat karbüratörü taktırıp (benzin pompası var onda, motor depoya göre yukarıda olduğu için lazım) aküyle benzin deposunu ayak altına alma planım var.

bir de sis farı yapacağım. 12v 3x1 power ledi bi spot buldum. etrafına da 36 adet küçük ledlerden sis yapacağım. bu malatyada hiçbir şey bulunmuyor. koca şehirde tek tek satılan powerled bulamadım. flux led bile bulamadım. eğer işe yarar bir şey olursa aynısından bir tane daha yapıp ön tekerin çamurluğunu amortisörlere bağlayan 2 vidaya sabitleyeceğim.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Şimdi x8 veya x9 gibi bi aletle zc karşılaştırması çok saçma olur...

Ne paraları eşit ne motorları ne parça fiyatları nede olayları..
Tabiki o alet daha üstün bir alet ve zc ile kıyasa girmez girilirsede üzülürsünüz tabiki..

O yüzden pek muhabbetini açmayın derim :)

Ha ama serkanyelize hayırlısı olsun kazasız belasız zevkle kullanmak nasip olsun..
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
Şimdi x8 veya x9 gibi bi aletle zc karşılaştırması çok saçma olur...

Ne paraları eşit ne motorları ne parça fiyatları nede olayları..
Tabiki o alet daha üstün bir alet ve zc ile kıyasa girmez girilirsede üzülürsünüz tabiki..

O yüzden pek muhabbetini açmayın derim :)

Ha ama serkanyelize hayırlısı olsun kazasız belasız zevkle kullanmak nasip olsun..

zaten kıyas yapma veya kötüleme gibi yazı yazmadım sadece aradaki farkları yazmak istedim iyi dileklerin için teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst