Motorun asfalt motoru olduğu doğru,gerçekten asfaltta giderken motorun huyu suyu değişiyor.Fakat normal yollardada konforlu gidebilmesi için bir kaç modifiyeyle bu iş çözülebilir.Hemen motoru kötülemeyin.Benim şu anda eksoz zırıldaması dışında bir sorunum yok.Onuda en yakın zamanda halledecem inş.Motor fiyatına göre gayet sağlam ve performanslı.Son sürati çok iyi olmasada en azından seri bir motor.Yani bunun son süratini diğer mondial motorları olan 151rsi150hs gibi modellerle kıyaslamayın o motorların ağırlığı 20-30kg daha hafif,ve 150zc uzun şase olduğu için dediğim modellerden daha yavaş kalabilir ama kesinlikle daha konforlu,özellikle büyükşehirlerdeki trafikte çok kıvrak.Yani benim ilk scooterım olan mondial 125rt ile trafikte giderken özellikle trafiğin çok sıkışık olduğu günlerde arabaların arasından kolay kolay geçemiyordum bazen aynalar çarpıyordu,ama bu motorla yüksekte olduğum için ne ayna çarpıyor nede sıkışıyorum.Gerçekten o yönü çok hoşuma gitti.Zaten bende bu motoru şehir içi için aldım en azından beklentim oydu.Benim beklentilerimi çok rahat karşılıyor.Motordan ne istediğiniz çok önemlidir arkadaşlar.Kimse boşuna bişeyleri kötülemesin.Bu motor kesinlikle uzun yol motoru değil,dağ-bayır motoru değil,sürat motoru değil.Bu motor asfaltta kullanabileceğiniz,şık,gösterişli(Ben Burgman yavrusu diyorum),nazik,zarif,ilgi çeken,konforlu bir asfalt şehir motorudur.Biraz naziktir,güzel kullandığınız sürece sağlamdır.Bundan emin olun.Ufak tefek kronik sorunları olacaktır,ama inanın hepsi basit şeyler heleki eli anahtar tutan elemanlar için dahada basit.Bakımlarını aksatmayın,güzel kullanın en güzeli motoru yerine göre kullanın gerçekten mutluluk verir.Ama en baştan bu motoru satın alırken motordan beklentiniz ne yönde ona karar verin.
Saygılar