Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Motoru alırken (tüm elektrikle çalışan cihazlar için geçerlidir) yanında elektrik şemasını gösterir bir belge de vermeleri gerektiğini düşünüyorum. Bu yasal bir zorunluluktur.

Elektrik şemasına göre bir takım kabloları kalınları ile değiştirmek mantıklı geliyor. Tabii elektrik tesisatına tüm şaseyi sökerek ulaştıran bir montaj varsa pek bir fena.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
alrığım günden beri 3. far lambasını değiştirdim. farlarım gece gündüz sürekli açıktır. ama aküde düşme görmedim. yalnızca sonradan taktırdığım sisfarlarını yaktığımda aynı anda sabit farı söndürmezsem akü seviyesi ortalara kadar inebiliyor. fakat sisler sönükken hiçbir düşme görmedim. ve hatta çakmaklığı kullanırken de bir düşme görmedim ne hareket halinde ne de durduğu yerde.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
merhaba herkeze iyi seneler bende 150zcmi paylaşmak istedim yorumlarınızı bekliyorum:queen:

dsc00093cz.jpg

dsc00105q.jpg

dsc00102o.jpg

dsc00101d.jpg

dsc00097lz.jpg

dsc00094k.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
egzoz orjinal zc egzozu değil özel sipariş üzerine yaptırıldı sesi daha tok ve performans artışı sağladı.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm arkadaşlar benim daha önce mondial 150 hs motorum vardı sıfır almıştım yazın sonunda motorumu satmak zorunda kaldım motoru ilk aldığımda ufak tefek sorunlar çıktı
onun dışın hiç sorun yaşamadım yani ben 150 hs den çok memnundum seriliği falan çok iyiydi beni yolda hiç üzmedi hatta bir keresinde 1 günde 400 km yol yaptım tık demedi ama motorada bakıyordum.neyse ben şimdi kısmet olursa tekrar motor alamak istiyorum
ve 150 zc almayı düşünüyorum size sormak istediğim bu motor nasıldır 150 HS'den dahamı iyidir yoksa aynımıdır kalite+işçilik+son hız+süspansiyon ben 150 hs nin sadece amartisörlerinden şikayetçiydim çok sertti ya eğer 150 hs gibi buda ufak tefek sorunların dışında sorun çıkarmıyorsa ben bu motoru alırım arkadaş:queen:şimdiden cavabınız için sağolun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:41 ----------

egzoz orjinal zc egzozu değil özel sipariş üzerine yaptırıldı sesi daha tok ve performans artışı sağladı.


kardeş motorun çok güzel kazsız belasız bu angel eyes farı nerden aldın yada senmi yaptın çok güzel olmuş +++zenon far var değilmi içinde
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Egzos farklı bir hava vermiş scootere,son derece güzel olmuş.
Kendi adıma söylemek gerekirseçok beğendim.
Güle güle kazasız kullanın..
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
teşekkür ederim... farı kendim yaptım sadece mercek aldım ayrıca üzerinde 8000k zenon var;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:53 ----------

sağol... yorum için teşekkürler...
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm arkadaşlar benim daha önce mondial 150 hs motorum vardı sıfır almıştım yazın sonunda motorumu satmak zorunda kaldım motoru ilk aldığımda ufak tefek sorunlar çıktı
onun dışın hiç sorun yaşamadım yani ben 150 hs den çok memnundum seriliği falan çok iyiydi beni yolda hiç üzmedi hatta bir keresinde 1 günde 400 km yol yaptım tık demedi ama motorada bakıyordum.neyse ben şimdi kısmet olursa tekrar motor alamak istiyorum
ve 150 zc almayı düşünüyorum size sormak istediğim bu motor nasıldır 150 HS'den dahamı iyidir yoksa aynımıdır kalite+işçilik+son hız+süspansiyon ben 150 hs nin sadece amartisörlerinden şikayetçiydim çok sertti ya eğer 150 hs gibi buda ufak tefek sorunların dışında sorun çıkarmıyorsa ben bu motoru alırım arkadaş:queen:şimdiden cavabınız için sağolun
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Egzos farklı bir hava vermiş scootere,son derece güzel olmuş.
Kendi adıma söylemek gerekirseçok beğendim.
Güle güle kazasız kullanın..

slm arkadaşlar benim daha önce mondial 150 hs motorum vardı sıfır almıştım yazın sonunda motorumu satmak zorunda kaldım motoru ilk aldığımda ufak tefek sorunlar çıktı
onun dışın hiç sorun yaşamadım yani ben 150 hs den çok memnundum seriliği falan çok iyiydi beni yolda hiç üzmedi hatta bir keresinde 1 günde 400 km yol yaptım tık demedi ama motorada bakıyordum.neyse ben şimdi kısmet olursa tekrar motor alamak istiyorum
ve 150 zc almayı düşünüyorum size sormak istediğim bu motor nasıldır 150 HS'den dahamı iyidir yoksa aynımıdır kalite+işçilik+son hız+süspansiyon ben 150 hs nin sadece amartisörlerinden şikayetçiydim çok sertti ya eğer 150 hs gibi buda ufak tefek sorunların dışında sorun çıkarmıyorsa ben bu motoru alırım arkadaş:queen:şimdiden cavabınız için sağolun


şöyle söylim eger kalkışta hız diyorsan bu motordan fazla bir şey bekleme çünkü kasası 150hsden buyuk ve ağır ama konfor ve rahatlık istiyorsan motoru tavsiye ederim. Arıza konusundada motor şu anda 5000kmde şimdiye kadar sadece motor yağı değişti ve bakımı yapıldı başka bi şey olmadı ayrıca arka süspansiyonlarda bunlarda yumuşaklık ve sertlik ayarı var istediğin gibi ayarlayabiliyorsun:queen:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
şöyle söylim eger kalkışta hız diyorsan bu motordan fazla bir şey bekleme çünkü kasası 150hsden buyuk ve ağır ama konfor ve rahatlık istiyorsan motoru tavsiye ederim. Arıza konusundada motor şu anda 5000kmde şimdiye kadar sadece motor yağı değişti ve bakımı yapıldı başka bi şey olmadı ayrıca arka süspansiyonlarda bunlarda yumuşaklık ve sertlik ayarı var istediğin gibi ayarlayabiliyorsun:queen:

cevabın için çok sağol kardeş ama kalkışta hs den hantalmı ama teknik verilere göre bu motor hs den 1 hp daha güçlü ağırlık olarakta neredeyse iki motorda aynı hs den 3-4 kilo daha ağır sadece bu arada bende motoru sattığımda 10.000 km deydi yağ değişimi dışında sorun çıkarmadı
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
cevabın için çok sağol kardeş ama kalkışta hs den hantalmı ama teknik verilere göre bu motor hs den 1 hp daha güçlü ağırlık olarakta neredeyse iki motorda aynı hs den 3-4 kilo daha ağır sadece bu arada bende motoru sattığımda 10.000 km deydi yağ değişimi dışında sorun çıkarmadı

ben teknik olarak kitapta yazılanlara pek inanmıyorum. Ör. benim motor ruhsatta 85 beygir yazılmış:queen: ayrıca her ne kadar tehlikeli olsada arkadaşlarımla düz yolda kapıştığımız zaman 150hs olan arkadaşım başta bana yarım boy fark attı daha sonra bn toparlayıp 1 boy fark attım yani duruma göre değişiyo anlıcan. aslında aynılar çok buyuk bir fark yok.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zc iyidir,Cgl125'i satıp bir tane de ben düşünüyorum.:cat:
 
Katılım
2 Ocak 2010
Mesajlar
1
Slm arkadaşlar adım ahmet ben yeni üyeyim bu modelden almayı düşünüyorum bir yandanda çin alma dıyorlar cok karamsar kaldım sizler ne dıyorsunuz kullanıcı arkadaslardan bilgi edinmek istiyorum
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm arkadaşlar benim daha önce mondial 150 hs motorum vardı sıfır almıştım yazın sonunda motorumu satmak zorunda kaldım motoru ilk aldığımda ufak tefek sorunlar çıktı
onun dışın hiç sorun yaşamadım yani ben 150 hs den çok memnundum seriliği falan çok iyiydi beni yolda hiç üzmedi hatta bir keresinde 1 günde 400 km yol yaptım tık demedi ama motorada bakıyordum.neyse ben şimdi kısmet olursa tekrar motor alamak istiyorum
ve 150 zc almayı düşünüyorum size sormak istediğim bu motor nasıldır 150 HS'den dahamı iyidir yoksa aynımıdır kalite+işçilik+son hız+süspansiyon ben 150 hs nin sadece amartisörlerinden şikayetçiydim çok sertti ya eğer 150 hs gibi buda ufak tefek sorunların dışında sorun çıkarmıyorsa ben bu motoru alırım arkadaş:queen:şimdiden cavabınız için sağolun


ZC kullanıcısı arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum cevap yazmadınız:cat:

motora 1.5 sene bindim resimleri ekleyemedim motoru sattıktan sonra ekleyebildim ancak resimleri
bikaç değişiklik yapmıştım ön çamurluk sele amartisörleri daha yumaşaklarıyla değiştirdim parklara dörtlü led ama şunu söyleyeyim kırmızı HS ye kırmızı ön çamurluk çok yakışıyor
http://img13.imageshack.us/i/dsc01074kp.jpg/
http://img13.imageshack.us/i/dsc01077pn.jpg/
http://img13.imageshack.us/i/dsc01078dp.jpg/
http://img695.imageshack.us/i/dsc01079ue.jpg/
http://img189.imageshack.us/i/dsc01080f.jpg/
http://img96.imageshack.us/i/80203978.jpg/
http://img260.imageshack.us/i/66461738.jpg/
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst