Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ee millet nasssınız bakalım 1 hafatadır yokum ortalıkta herkes satmaktan dönmüş ÇD:D

emre abii nasılsınnn
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ee millet nasssınız bakalım 1 hafatadır yokum ortalıkta herkes satmaktan dönmüş ÇD:D

emre abii nasılsınnn

ee açıklama bekliyoruz caner uzaklaştırma aldın vukatın neydi bakalım :wiinkk:
benim satmaktan vazgeçişim tamamen duygusan :bounce: parayı bulsam bi dakka beklemem. . bulamadığımız için bulana kadar zc diyoruz. .:cat:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
abi sorma geçen hafta hatırlamıyorum tam gününü gece saat 2 miydi neydi uyku tutmadı girdim takılıyodum bitane eleman ayberk abiye kafa tutuyodu özelden bi mesaj attım :D:D 5 dkka sonra çocuk özür falan diledi ama bende uzaklastırıldım işte :D

abi satmakonusunda bişi diyemicem bi göz attım işte satıcam falan diyosunuz dedim nooluyor :D hayırlısı olsun ya
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
caner satıcaktım kredi çekip almam lazım motoru durumlar karışık birazdaha kahrımı çeksin diyorum zaten şehir içi kullanıyorum,
belki bi daha ki seneye ya aphace ya da cbf150 sonra ver elini
V-storm Dl 650 :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
merhaba :D
yeni üye oldum sayılır :D
150 zc kullanıorum
motorla 85 gordum dha hız yapan warmı??
we motora neler yapabilirm modifiye olarak??
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler :mrgreen:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
merhaba :D
yeni üye oldum sayılır :D
150 zc kullanıorum
motorla 85 gordum dha hız yapan warmı??
we motora neler yapabilirm modifiye olarak??
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler :mrgreen:

aramıza hoş geldin... walla ben şimdilik 100 gördüm motor gaz kesmese daha görecem belki :mrgreen:

modifiye olarak tavsiyem sticker düzenlemesi yapabilirsin, çakar lamba takabilirisn ben takıcam yakında, fosforlu jant şeridi çekebilirsin aklıma gelenler şimdilik bunlar :)
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
48
merhaba :D
yeni üye oldum sayılır :D
150 zc kullanıorum
motorla 85 gordum dha hız yapan warmı??
we motora neler yapabilirm modifiye olarak??
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler :mrgreen:

Çok komik bi görüntü oluyo ama motorun üzerine yatıp iyi saklanabilirsen 95 gidiyo :mrgreen:

Modifiye konusunu bilmiyorum ama benim motorumla ilgili tek şikayetim ekzost.Bi kere saplamaları kırılıp içinde kaldı yaptırdım.Şimdi yine manifoltu patlamış.Geldiğim 1 km den belli oluyo(gerçi yolu açıyolar iyi oluyo :cherry:).Zaten zırıltısı aldığım günden beri hiç kesilmedi.Bu ekzost meselesi çözilmicek bi sorun değil ama durum bundan ibaret.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
merhaba :D
yeni üye oldum sayılır :D
150 zc kullanıorum
motorla 85 gordum dha hız yapan warmı??
we motora neler yapabilirm modifiye olarak??
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler :mrgreen:

geçmiş sayfalarda canerin motorun fotoları var modifiye olarak bi karıştır derim
daha eski sayfalarda ozan ın motorun resimleri var. .:cat:

motorla tam randımanlı hız denemesi için ilk önce servise gidip istenilenler yapılmalı ;
motorun orjinal kayışını hiç beğenmiyorum mesela bando kayışla değiştirin:cat:
hava flitresinin temiz olduğundan emin olun değilse değiştirin :cat:
benzin hava ayarının doğru olup olmadığına baktırın :cat:
tabi karbüratörün temiz olduğunada , manifolt hortumu 5liralık bir olay bu yüzden motor çok geç çalışır bunlarıda gözden geçirin . .
denemeye değer değilmi .. düz yolda 105km yaptım bu dediklerimle. ..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var.. Kamera çekim yapmak istiyorumda, kamerayı nereye koyabilirim sizce ?? :S :D
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
Eveet beyler.. Geçen cumartesi 2000 bakımı için şehreminideki huner motor servisine gittim.. Servisin kapısında bi zc sahibiyle karşılaştım. Selamlaşıp tanıştık, iyiki de tanışmışız E-M-R-E imiş o da şans a bak.. :) Biraz lafladıktan sonra emre ayrıldı.. Bende servise girdim.. Motoru tamire 1 de başladık 6 da bitti :mrgreen: Çünkü liste yapmıştım en ince ayrıntısına kadar. Ve ilk fotolarım...

Motor baya söküldü yağını değiştik. Egzostan ses geliyodu kaynak yaptılar.. Bu arada bayada kirlenmişti motorum..




Burada ön taraf, baya karışık durumda :cherry: Alarm var + kalın sesli korna taktık yetmedi eski kornayı da bağladık çok güçlü bi ses oldu, önceki dit dit kornayı kimse iplemiyodu şimdi minibüs kornası gibi :mrgreen: ve patlayan lamba taktırdım far içine ve 4 lu sinyal düğmesi bağladık. Sağolsun selim usta baya uğraştı benim için..




Tamir bittikten sonra motoru yıkamaya götürdüm. İlk önce bi köpüğe boğduk.. :)




Ondan sonra tazikli suyla güzelcene temizledik.. Motorun gerçek görüntüsü ortaya çıktı walla :mrgreen:




Ve bu da bitmiş halii :thumleft: Motor tam bakım oldu. Bakımı yapıldı yıkandı üzerine ince temizlik depoyuda fulledik , Şu an hiç bir sorunum yok ve tertemiz..





Çok şükür gaz kesilme ve ses gibi buyuk sorunlarımdan kurtuldum.. Yakında gündüz gözüyle güzel fotolarını çekip koyucam :cat:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
semih iyi yapmışsın sorunları halletmene sevindim çakarları taktın mı ? onlarıda video yada foto yap yolla merak ettim . .

ve motorun altkısmına tazzikli su kesinlikle vurma zararlı olduğunu alem duydu sen güzelliğine kapılıp bu şekilde temizleme sünger - su :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst