Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
::plus1:: cumartesi yağış gözükmuyor gerçi olsada farketmez gelmek isteyenler m.köyde buluşalım .. :cat:
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
hocam siz buluşun karşıdan geçin bu tarafa, buluşma saat 7 deymiş, biz zc ciler olarak 6.30 gibi kadıköy BOĞA da buluşalım ve mekana akalım, ne dersiniz ?
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
hocam siz buluşun karşıdan geçin bu tarafa, buluşma saat 7 deymiş, biz zc ciler olarak 6.30 gibi kadıköy BOĞA da buluşalım ve mekana akalım, ne dersiniz ?

uyar bi aksilik çıkmassa gelicem ama saati ben canerle konuşurum olmadı mekanda buluşuruz. . :cat:
caner kgs felan düşünme sen :cat:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
kgs yi düşünme derdini geçtik tmmdır :) şimdi yer ve zaman belirlesek iyi olur he abi zenin (melih) de bize katılıcak kısmet olursa birlikte gideriz ??

sayın M.T. ci arkadaşlar benim motoru artık tanıyorsunuz bayagı ama olsun yinede tanımayanlar için buyurun http://www.sahibinden.com/mondial_1...5587WQQpXQQdisplayitem&keyword=mondial 150 zc bakın arkadaşlar 1650 ilan verdim, kışın 1300 e çektim isteyen olursa 1200 e vericem ama bakın M.T. 'e özel isteyen arkadaşa düz hesap+bi kask parasına 1100 TL sına vericem bakın kazasız aşırı bakımlı modifiyeli ruhsat sahibiyim 0534 639 92 40 hatta birazdaha ikramım olabilir motoru satma amacımı merak edenler için de CBR 125 R alıcam
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
caner şu motoru ölü fiyata satıyosun ya daha ne diyeyim !
sence sattığın fiyata böyle bi motor alabilirmisin? bence alamassın bırak dursun kapıda alacağın motora eklemek için parayı düşünmüyosun farkındayım ama
1000tl için deymez derim ben yinede sen bilirsin. .

cumartesi saat 5:30 - 6:00 gibi mecidiyeköy simit sarayı devamındaki otobüs durağı ..
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
motoru satmam lazım abi ya valla süper bi fırsat alacakalra ama kimse elini cebine sokmuyo buaralar


YER : i biliyorum tmm 5 30 gibi görüşmek üzere ararım zaten ben seni haberleşiriz neolur neolmaz numaramı al da sen 0534 639 92 40 gerçi vardır sende ama olsun
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
12
arkadaşlar ben dun moturun plakasıyla ruhsadını aldım fakat modelı 2006 dıyo ne yapmam gerekıyo herhangı bı sıkayet etme gıbı bı sansım varmı ve 2008 veya 2009dan farkı varmı??:silent:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
22
Arkadaşlar, Çin scooter/motorlarını alacağınıza, şu plastik üç tekerli bebek motorlarına binin daha çok yol yaparsınız yahu! Şaka bir yana ucuz diye aldığımız bu motorlar bize bakım masrafıyla çok daha pahalıya patlıyor. Bu tecrübeyle de sabittir. Mondial kullananlara bir soralım bakalım ne kadar masrafla kaç km. yapmışlar?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
Arkadaşlar, Çin scooter/motorlarını alacağınıza, şu plastik üç tekerli bebek motorlarına binin daha çok yol yaparsınız yahu! Şaka bir yana ucuz diye aldığımız bu motorlar bize bakım masrafıyla çok daha pahalıya patlıyor. Bu tecrübeyle de sabittir. Mondial kullananlara bir soralım bakalım ne kadar masrafla kaç km . yapmışlar?

ben kendı adıma konuşayımçok sevıyorum motosıkletımı on bın km oldu masrafçıkarmıyo maşallah. ben 4 .5 sene oncesınıde bılıyodum mobıletı satıyorlardı bu fıyatlara ayrıca herkesın aklı var senın gıbı bu soruları defalarca sordular :bounce:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
çok masraf cıkartmadı bana ama çıkartanları gördüm ben sadece bakımlara para verdim başka bi arıza cıkmadı çok şükür
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
22
ben kendı adıma konuşayımçok sevıyorum motosıkletımı on bın km oldu masrafçıkarmıyo maşallah. ben 4 .5 sene oncesınıde bılıyodum mobıletı satıyorlardı bu fıyatlara ayrıca herkesın aklı var senın gıbı bu soruları defalarca sordular :bounce:
Sevgili Karpat kurdu
Ben de sana söyliyeyim o zaman! Ben 12000 km'yi 3 yılda yaptım ama her ay tamirci amcalara 100 ile 200 TL arasında değişen masraflar ödeyerek! Bir de senin mondial'in acaba nesi garanti kapsamına giriyormuş öğrendin mi? Akılsızım evet doğru söyledin çünkü çin malı alan herkes birazcık öyledir...
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
12
arkadaşlar ben dun moturun plakasıyla ruhsadını aldım fakat modelı 2006 dıyo ne yapmam gerekıyo herhangı bı sıkayet etme gıbı bı sansım varmı ve 2008 veya 2009dan farkı varmı??LÜTFEN CVP?
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
biz burda artık çin malının iyisini kötüsünü tartışmıyoruz dostum sen bunun için çok geç kaldın :cat:

arkadaşım bende 2008 de aldım 2007 model yılı merak etme bişey olmaz benimde aklıa sonradan geldi keşke bi sorsaydım kaç model diye ama iş işten geçti artık . .

numaran bende caner sana mesaj atarım yarın görüşürüz kardeşim . .

arkadaşlar ben dun moturun plakasıyla ruhsadını aldım fakat modelı 2006 dıyo ne yapmam gerekıyo herhangı bı sıkayet etme gıbı bı sansım varmı ve 2008 veya 2009dan farkı varmı??LÜTFEN CVP?

sıkma canını bişey olmaz şikayet edemessin çünkü adamlar seni 2008 model diye kandırmadıysa haklı da çıkamassın ayrıca o motorun satış işlemlerini de imzaladığın için artık senindir hayrını gör model yılı yeni olmasında hiçbir değişiklik yok zaten servisede sorabilirsin demem o ki 2006-2008 model arasında motor aynı motor sıkma canını :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
12
cok tşk ederım tamırcı bı abım var oda aynı seyşerı soyledı proplem yokmuş bi sorum daha olacak aldıgımda motora 25 tl benzın koydum ve suan 120 de ve kırmızıya yaklastı kırmızıda sayılır normal mı sımdılık??? agzına kadar dolmustu depoyu cızgıden dısındaydı ılk aldıgımda
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
Merhaba arkadaşlar.. 150 ZAT çıların arasına girmeye niyetliydim ki son bir kararla sizin aranıza katılmaya karar verdim :cherry: Motoru bu gün sipariş verdim, kısmetse yarın elimde olacak heyecanla bekliyorummmmmmm .. :)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Merhaba arkadaşlar.. 150 ZAT çıların arasına girmeye niyetliydim ki son bir kararla sizin aranıza katılmaya karar verdim :cherry: Motoru bu gün sipariş verdim, kısmetse yarın elimde olacak heyecanla bekliyorummmmmmm .. :)

hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle aklına gelen herşeyi paylaşabilirsin çünkü senin yaşıyacaklarını bi çoğumuz yaşadık o bakımdan :mrgreen:
neyse tekrar hayırlı olsun Allah utandırmasın. .:rendeer::rendeer:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
Eyw.. kardeş sağolasın. Hele bi motorum gelsin bu başlıktan çıkmam kolay kolay :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst