- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
Evetttt beyler bayanlar bi organizasyon var elimizde bu gördüğünüz duyuru 10 ocak akşamını içeriyor hadi bakalım hepbrlikte gidelim??
http://www.motosiklet.net/forum/duy...rtesi-2009-istanbula-hosgeldin-bulusmasi.html
ohoo melih geliyodu zaten dimii süper emre abi de gelir bizimle
http://www.motosiklet.net/forum/duy...rtesi-2009-istanbula-hosgeldin-bulusmasi.html
ohoo melih geliyodu zaten dimii süper emre abi de gelir bizimle
Son düzenleme:
