[MT İstanbul]10.01.2009 Cumartesi / 2009 İstanbul'a hoşgeldin buluşması

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Abilerim, Ablalarım, Arkadaşlarım, Kardeşlerim, 10.01.2009 cumartesi saat 19:00 da kadıköy ceres cafeye eğlenmeye gidiyoruz, mekan hesaplı ve cebe uygundur, otopark sorunu yok.mekan tanıdık oldugu için cok rahat olucaz herturlu imkanı sağolsun sunucak.eğlence için extra ne istiyorsak söylememiz yeterli, olcan138 hazır istanbulda durmuşken bir buluşma yapalım dedik. Coktandır buluşup kaynaşmıyoruz ve olcan abımın hazır istanbuldayken bir organinazyon düzenledik. Amac özlem gidermek makara gırgır. Herkezi bekliyoruz...

pb200633rf6.jpg


pb200631hr7.jpg


pb200629qj5.jpg


getattachment1mz6.jpg


pc57dtmpny3.jpg


CERES CAFE:Sakız gülü sok. No=9/A Kadıköy
telefon:0216-347-37-56
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bu kadar pohpoh, bu kadar ısrar, bu kadar kaba et kaldırılması üzerine bu davet kırılır mı? Kırılmaz, oradayım bu defa...

Görüşmek üzere...:cat:

[ek]Başlık da daha bir anlamlı oldu sanki:wiinkk:[/ek]
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
olcan sen varsan ben yokum :p kardeşim seni görmeden hayatta yeni yıla başlamam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kısmet dielim :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@jess; niye bu kadar değerlendim anlamadım ama, ben de bekleyeyim madem 2009'a girmek için sizi görmeyi:) Özledim iyice...

@VaScO; 2009 takvimimiz yokmuş sanırım henüz:mrgreen: ayı düzeltsek gün, günü düzeltsek yıl kayıyor:p Herkes hissettiği tarihte gitsin:p Sen de 1 gün erken, 1 gün geç gelirsin nasıl olsa...::miiz1::

@crazyboyone; Selçuk fazla dikkat çekme tarihlere, günü, ayı kurtardık derken, yılı farkedecekler...:mrgreen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Heleşükür başlık oldu... :mrgreen: Artık vurcak yerınızde kalmadı bana :queen: tugcetugce ablamda gelıcekmıs sımdı ısı varmıs sonra ısaretlıcekmıs :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayır yani neden özellikle 2009 diye gözümüze gözümüze sokuyorsunuz izmirde 2009 yohmu yani :p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Tamam tarih konusunda konuşma olmasın artık:p "şitres" oluyorum:p İlk mesajı tarih yüzünden 30 kere kurcaladım, MT takviminde 2009 yoktu, Skull kulağımı çekecek ama oraya bir 2009 ekledim, randevuyu da oraya kaydırınca tarih konusunda zayıf noktamız kalmadı sanki:)
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
Tamam tarih konusunda konuşma olmasın artık:p "şitres" oluyorum:p İlk mesajı tarih yüzünden 30 kere kurcaladım, MT takviminde 2009 yoktu, Skull kulağımı çekecek ama oraya bir 2009 ekledim, randevuyu da oraya kaydırınca tarih konusunda zayıf noktamız kalmadı sanki:)

konuyu keşke sen açsaydın:queen:

Yasin abi lafı buralara getirceginizi tahmin etmiştim yaşım tutmuyor daha ole bıse olmadı :queen::queen::mrgreen:

öle bişey derken:queen: olmayan ne:p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
nasıl yani:cyclopsan selçuk vurdurmuşmu :cyclopsan

abi yapmayın yılbaşında sağlamdı çocuk :p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
@ yasin @erhan ((:) yaşıtlarınızla ugraşın biraz ...012 benetton bebeleri sizi :D :D :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst