talihsizliğin bu kadarı...
arkadaşlar konumuzun aktif olmasını bekliyoruz..
bu pazar saat 14.00 üsküdar kız kulesi önünde buluşuyoruz..
herkesi bekleriz...
ya sizde varya ortak bi nokta bulmuyosunuz kendinize yakın seciyosunuz insan bari ortaköy fialn yaparköprünün altı die
emre birşey soracağım
Ya bu çakmaklığı sen kullanıyormusun? ben kullanmak istiyorum ama kime sorsam sakat diyor tırsıyorum bender: Tavsiyen varmı bu konuda?
bende sigara kullanmıyorum amacım dediğin gibi telefon sarj etmek veya bu kahve makineleri varya çakmaklıktan onu falan kullanmak![]()
o kahve makinesi sakın bağlama
benden tavsiye sana...
hele emrenin dediği tesisatı çekmeden bağlarsan, yanında yangın tüpü bulundur...
yav korkutmuyorum
sadece motoru yeni aldı bir zeval gelmesin diye söylüyorum![]()
hehehe :mrgreen: sağolun arkadaşlar şaka bir yana kahve falan değilde özellikle telefon şarjı için gerekli olcak yazın kampa gidersem![]()




