Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
arkadaşlar konumuzun aktif olmasını bekliyoruz..
bu pazar saat 14.00 üsküdar kız kulesi önünde buluşuyoruz..
herkesi bekleriz...
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
konun aktif olsa bir link ile yazacağım..
ordada arkadaşlarımız var onlarıda davet edeceğimde konunun aktif olmasını bekliyorum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:09 ----------

yav şu adminlemi görüşsek şu konuyu aktif etsin...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ya sizde varya ortak bi nokta bulmuyosunuz kendinize yakın seciyosunuz insan bari ortaköy fialn yapar :Dköprünün altı die
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
emre birşey soracağım :)

Ya bu çakmaklığı sen kullanıyormusun? ben kullanmak istiyorum ama kime sorsam sakat diyor tırsıyorum bende :pr: Tavsiyen varmı bu konuda?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
emre birşey soracağım :)

Ya bu çakmaklığı sen kullanıyormusun? ben kullanmak istiyorum ama kime sorsam sakat diyor tırsıyorum bende :pr: Tavsiyen varmı bu konuda?

aslında sıgara kullanmadığım için çok sık kullanmıyorum ama motoru her yıkadığımda içindeki su buharlaşsın die basıyorum bi kere çalışıo. 2 kerede önceden telefonu sarj etmiştim sorun olmadı. önemli olan yüksek akım çekmeyen şeyler takmak. ama ben illa kullanmak istiyorum dersen 15dklık iş ve en sağlıklısı role yardımıyla aküden yeni hat çekip daha kalın kablolarla kullanmak ve ayrıca sigorta takmak:cat:
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
bende sigara kullanmıyorum amacım dediğin gibi telefon sarj etmek veya bu kahve makineleri varya çakmaklıktan onu falan kullanmak :)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
o kahve makinesi sakın bağlama:)
benden tavsiye sana...
hele emrenin dediği tesisatı çekmeden bağlarsan, yanında yangın tüpü bulundur...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
bende sigara kullanmıyorum amacım dediğin gibi telefon sarj etmek veya bu kahve makineleri varya çakmaklıktan onu falan kullanmak :)

kahve makinası iyi akım çeker sen en iyisi benim dediğim gibi git röle yardımıyla kablo çektir herhangi bir elektrikçi 10 dkda yapar çok basit iş tabi bilene:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:33 ----------

o kahve makinesi sakın bağlama:)
benden tavsiye sana...
hele emrenin dediği tesisatı çekmeden bağlarsan, yanında yangın tüpü bulundur...

:queen::queen: korkurtma sende insanları baktı koku duyuyo hemen kontağı kapatır oldu bitti mis gibi kahve hazır:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:35 ----------

konumuz açıldı hadi hayırlsıı:)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/86702-%5Bmt-istanbul%5D-scooter-sever-mondialciler-toplaniyor.html
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
hehehe :mrgreen: sağolun arkadaşlar şaka bir yana kahve falan değilde özellikle telefon şarjı için gerekli olcak yazın kampa gidersem :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
hehehe :mrgreen: sağolun arkadaşlar şaka bir yana kahve falan değilde özellikle telefon şarjı için gerekli olcak yazın kampa gidersem :)

sen madem kullanıcaksın en yakın zamanda dediğimi yap ole kullan ne olur ne olmaz sonra emre dedi deme:cherry: akşam akşam elektrikli mangal aklıma geldi valla acaba çakmaklıkla çalıştırabilirmiyim bi incelemeye başlim :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst