herkese merhabalar 21 bin km dir kullandığım 150 mr ımla ilgili bazı deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim.
ikinci el 10bin de iken almıştım ilk aldığımda yakıt tüketimi o zamanın benzin fiyatı ile (2013 ocak) km de 13.5-14 kuruş arası idi. bi kaç kez uzun yola çıktım hiç orjinalliğini bozmadan yakıt tüketimi aynı kaldı uzun yolda da. hava filtresini açık hava filtresi ile değiştirip egsoz u da performans egsoz ile değiştirdiğimde yakıt tüketimi 2013 hazıran civarı 16-17 kuruşları bulmuştu. bu arada bu değişimler ile kendi ibresi ile yaklaşık 145 km hıza ulaşmıştım son hız. tabi ön dişliyi 16 ile değiştirerek. son yaptığım değişiklikte karburatörü değiştirdim racers 200 karburatörü taktım ve yakıtta düşüş ve performansta artış gördüm ön dişliyi değiştirip 17 yaptım ve gps üzerinden 137 km hızını gördüm ve ekran görüntüsünü kaydettim

bu arada orjınal gösterge ne gösteriyorsa yüzde 90 hızında gidiyor. en azından bende öyle

yani ibreye göre 60 km hızla giderek radar cezası yemiyorum aslında 54 km ile gitmiş oluyorum şehir içi hız sınırında. şuan ki yakıt tuketimim racers200 karburatoru ile km de 13.4 kuruştur. son viteste 10 bin deviri görebildim daha yukarı çıkamadım ama 4. ve daha düşük viteslerde 10750 yi görüyorum göz kararı. sormak istediğiniz soru olursa cevaplamaya çalışacağım.. birisi 100 km ye geldiğinde çekme yapıyor demiş, hava filtreni temizle açık hava filtresi kullanıyorsanda jet uçlarına bi bak derim
bi arkadaşım da çakmak çıkışı almak istemiş bi sigorta yada anahtar ile doğrudan aküden çekebilirsin ben yaptım telefonumu motordan şarj ediyorum gayet kullanışlı oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------
bu arada arkadaşlar motorumu mat siyah yaptım çok güzel durdu haberiniz olsn
http://o1311.hizliresim.com/1h/n/uqc6x.png