- Katılım
- 27 Kas 2012
- Mesajlar
- 56
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------
Ve akbaba nın biraz daha rütuşlanmış hali....
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://n1308.hizliresim.com/1d/m/rp25v.jpg[/url][/url][url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://n1308.hizliresim.com/1d/m/rp24w.jpg[/url][/url][url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://j1308.hizliresim.com/1d/m/rp23s.jpg[/url][/url][url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1308.hizliresim.com/1d/m/rp20j.jpg[/url][/url]diese41 motosikletim için yorunda bulunmuşşun teşekkürler çantalardaki uyumsuzluktan (toplama) olarak bahsetmişsin yüklediğim resimler ham montaş idi sosis çantayı zaten sökmüştüm diğer motosikletimden kalmıştı bi deneyim demiştim yan çantalarıda zaten daha sonradan kapak kısımlarını boyamıştım biradan güncel fotoları atacağım ancak senin motosikletindeki uyumsuzluğu (toplama) olayını her halde fark etmedin yanlarda bayan çantası arkada 35lik tpocase önde SOSİS çanta..........
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------
Ve akbaba nın biraz daha rütuşlanmış hali....[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://n1308.hizliresim.com/1d/m/rp1zj.jpg[/url][/url]
Teşekkür ederim. İnşallah o da olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------
Bunlarda fotoları
[url]http://imageshack.us/a/img198/4338/yj8b.jpg[/url]
[url]http://imageshack.us/a/img543/489/k9w6.jpg[/url][url]http://imageshack.us/a/img189/8936/ppw8.jpg[/url]
Arkadaşlar yakıt musluğunun altında sabah biraz yakıt birikmişti, elimle sildim akşam baktım yine aynı.. bu normal midir?
[url]http://imageshack.us/a/img11/6249/lwfa.jpg[/url]
İlk motosikletim bu, motorla akalalı hiç bir bilgim yoktu bikaç aya kadar, bilmediğim çok şey var, akşam direksiyon kilidini bulmak için yarım saat aradım
birde bu fotograftaki aparat neyin nesidir acaba?
http://imageshack.us/a/img94/6595/5qhz.jpg