Baya bi gidiyor dediğiniz o 30 liralık benzin bana 3 gün dayanmıyor. Motoru alalı 1 buçuk ay oldu 2000 bakımına 80 km kaldı. İşe git-gel, gezmeler-tozmalar, balığa, pikniğe gitmeler derken baya bi kilometre yapmışım. Her yakıt alışta kilometreyi sıfırlar öyle yola çıkarım. Devir olayı ve rodaj süreci yakıtı çok fazla etkiliyormuş ben bunu anladım.
*6000-7000 devir arası kullanımda 58,02 TL lik benzinle (12,24 Litre) 343 KM yapmışım.
Kilometrede 0,1691 TL 100 Kilometrede 3,57 Litre yakıt sarfiyatı yapar. (kilometre yaklaşık 1000'de)
*6000-9000 devir arası agresif kullanımda 49,80 TL lik benzinle (10,29 Litre) 261 KM yapmışım.
Kilometrede 0,1908 TL 100 Kilometrede 3,94 Litre yakıt sarfiyatı yapar. (kilometre 1400 de)
*6000-8000 devir arası kullanımda 50,04 TL lik benzinle (10,15 Litre) 279 KM yapmışım.
Kilometrede 0,179 TL 100 Kilometrede 3,64 Litre yakıt sarfiyatı yapar. (kilometre 1600 de)
Şimdi motor 1900 küsür kilometrede. Tekrar fulledim rodaj bitmiş, motor alışmış halde 7000 devirde zorlamadan kullanıyorum. sollamalar dışında 80'i geçmiyorum, Eskişehir çevre yolunda sabahları usul usul giden bi Vulture görürseniz işte o benim :cherry: bu en son deneme benim için belirleyici olacak. Motorumdan vazgeçmem ama ne kadar yaktığını bilmek istiyorum. Bu arada babamın araba benim motordan az yakıyor