Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
arkadaşlar eski zn kullanıcısı olarak bugün vulture mr ile aranıza katıldım herkese kazasız belasız sürüşler dilerim :)
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
arkadaşlar bu tutup bırakma olayı bende de başladı ama 7000 devirde,80 e gelince gaz yemiyor,dün bişey yokken bugün bole oldu motor 1500 km de ???:pale:
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
gaz yemiyor yani,80 i geçmemişti motor ama jigleyi kontrol ettim evin önünde kurcaladılar mı artık naaptılar,ortada kalmış kapattım düzeldi allahtan :)
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Hiç resim eklemedim sanıyorum.

soq1a8.jpg
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
arkadaşlar bu akşam çalışırırken bayaa zorlandım 2 3 saat önce,yolda 5 dk biyere uğradım 4 lüler falan açıktı,sora marşa bastığımda 10 dk falan çalıştıramadım hafif gaz verdiğimdede farlar sönüyordu,ayaklada çalıştıramadım,ama gidişte falan problem yok acaba aküden mi bu sorun? az önce yine kontrol edeyim dedim yine 10 dk uğraştım anca çalıştı..
 
Katılım
19 Kas 2013
Mesajlar
3
herkese merhabalar 21 bin km dir kullandığım 150 mr ımla ilgili bazı deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim.
ikinci el 10bin de iken almıştım ilk aldığımda yakıt tüketimi o zamanın benzin fiyatı ile (2013 ocak) km de 13.5-14 kuruş arası idi. bi kaç kez uzun yola çıktım hiç orjinalliğini bozmadan yakıt tüketimi aynı kaldı uzun yolda da. hava filtresini açık hava filtresi ile değiştirip egsoz u da performans egsoz ile değiştirdiğimde yakıt tüketimi 2013 hazıran civarı 16-17 kuruşları bulmuştu. bu arada bu değişimler ile kendi ibresi ile yaklaşık 145 km hıza ulaşmıştım son hız. tabi ön dişliyi 16 ile değiştirerek. son yaptığım değişiklikte karburatörü değiştirdim racers 200 karburatörü taktım ve yakıtta düşüş ve performansta artış gördüm ön dişliyi değiştirip 17 yaptım ve gps üzerinden 137 km hızını gördüm ve ekran görüntüsünü kaydettim :) bu arada orjınal gösterge ne gösteriyorsa yüzde 90 hızında gidiyor. en azından bende öyle :) yani ibreye göre 60 km hızla giderek radar cezası yemiyorum aslında 54 km ile gitmiş oluyorum şehir içi hız sınırında. şuan ki yakıt tuketimim racers200 karburatoru ile km de 13.4 kuruştur. son viteste 10 bin deviri görebildim daha yukarı çıkamadım ama 4. ve daha düşük viteslerde 10750 yi görüyorum göz kararı. sormak istediğiniz soru olursa cevaplamaya çalışacağım.. birisi 100 km ye geldiğinde çekme yapıyor demiş, hava filtreni temizle açık hava filtresi kullanıyorsanda jet uçlarına bi bak derim :)
bi arkadaşım da çakmak çıkışı almak istemiş bi sigorta yada anahtar ile doğrudan aküden çekebilirsin ben yaptım telefonumu motordan şarj ediyorum gayet kullanışlı oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

bu arada arkadaşlar motorumu mat siyah yaptım çok güzel durdu haberiniz olsn :)
uqc6x.png
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
31
S.a arkadaslar, ben nidğede öğrenciyi, A2 sınıfı ehliyete yazıldım Ocak ayı gibi de ehliyetimi aldıktan snra ilk motorumu alıcam inşallah. Forumlardan takip ettiğime göre Vulturenin tasarımı ve teknik özellikleri benim çok hosuma gitti, sizin bir tavsiyeniz olabilir mi ? sonucta ilk motorum olacak ve hiç motor tecrübem yok, şimdiden teşekkürler
 
Katılım
3 Ocak 2014
Mesajlar
33
125 honda cb ace mı, bu motosiklet mi, yoksa 100 cc superboy mondial mi, kararsız kaldım fikirlerinizi bekliyorum. 0 km düşünüyorum bu arada?
 
Katılım
25 Ocak 2013
Mesajlar
233
herkese merhabalar 21 bin km dir kullandığım 150 mr ımla ilgili bazı deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim.
ikinci el 10bin de iken almıştım ilk aldığımda yakıt tüketimi o zamanın benzin fiyatı ile (2013 ocak) km de 13.5-14 kuruş arası idi. bi kaç kez uzun yola çıktım hiç orjinalliğini bozmadan yakıt tüketimi aynı kaldı uzun yolda da. hava filtresini açık hava filtresi ile değiştirip egsoz u da performans egsoz ile değiştirdiğimde yakıt tüketimi 2013 hazıran civarı 16-17 kuruşları bulmuştu. bu arada bu değişimler ile kendi ibresi ile yaklaşık 145 km hıza ulaşmıştım son hız. tabi ön dişliyi 16 ile değiştirerek. son yaptığım değişiklikte karburatörü değiştirdim racers 200 karburatörü taktım ve yakıtta düşüş ve performansta artış gördüm ön dişliyi değiştirip 17 yaptım ve gps üzerinden 137 km hızını gördüm ve ekran görüntüsünü kaydettim :) bu arada orjınal gösterge ne gösteriyorsa yüzde 90 hızında gidiyor. en azından bende öyle :) yani ibreye göre 60 km hızla giderek radar cezası yemiyorum aslında 54 km ile gitmiş oluyorum şehir içi hız sınırında. şuan ki yakıt tuketimim racers200 karburatoru ile km de 13.4 kuruştur. son viteste 10 bin deviri görebildim daha yukarı çıkamadım ama 4. ve daha düşük viteslerde 10750 yi görüyorum göz kararı. sormak istediğiniz soru olursa cevaplamaya çalışacağım.. birisi 100 km ye geldiğinde çekme yapıyor demiş, hava filtreni temizle açık hava filtresi kullanıyorsanda jet uçlarına bi bak derim :)
bi arkadaşım da çakmak çıkışı almak istemiş bi sigorta yada anahtar ile doğrudan aküden çekebilirsin ben yaptım telefonumu motordan şarj ediyorum gayet kullanışlı oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

bu arada arkadaşlar motorumu mat siyah yaptım çok güzel durdu haberiniz olsn :) http://o1311.hizliresim.com/1h/n/uqc6x.png

200 cc karbüratörle daha az yakması ilginç geldi karbüratörle ilgili farklı bir ayar mı yaptınız acaba ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2014
Mesajlar
7
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
49
125 honda ace 4vites 6.5 kw mr 10.5 kw aralarında baya bi guç beygir farkıvar yakıtta cok farketmez ztn kullanımda .honda alcam diosan bin lira daha ver cb 125 e al. ama gnede mr kadar güçlü değildir ikinci el bir az kilometreli cb 125 e de alabilirsin .ama mr önceliğimdir gücünden dolayı
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
arkadaşlar sürekli olarak motoru çalıştırma sıkıntısı yaşıyorum motor sıcakken sorun yok ama her sabah soğukken ne ayak marşı nede jigle ile çalışmıyor gidişinde hiçbir sıkıntı yok hava filtresi,buji temizsorun karbüratordeyse nasıl bir sorun olabilir naapmak lazım ?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
merhaba arkadaşlar bu vulture motoru zorlamadan en rahat zorlanmadan gittiği hızı nedir, en son hızını sormuyorum sadece rahat bir şekilde gittiği hızı nedir. tşk ederim.
 
Katılım
23 Ocak 2014
Mesajlar
1
slm MR 150 için performans egzoz

mondial mr 15 için performans egzoz almayı düşünüyorum uyumlu ve güzel ses veren egzozların isimlerini veya linklerini atarmısınız? yardımcı oldunuz için teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst