selam arkadaşlar mr150 alarak aranıza bende katıldım forumda yazılanların hemenhemen hepsini okudum yaklaşık onbeş yıldır motosiklet kullanıyom mr 150 yi tipinden dolayı tercih etmiştim motosiklete binmeye başlayınca biraz kişiselleştirmek ihtiyacı hissettim sırayla anlatırsam vites kolunu kısalltım topuk carpıyo rahatsız bi durum ikinci olarak lastiklerimi arka michelin city önüde plotsport la deyiştirdim formda arka dişli ile ilgili 34 diş daha iyi oluyor yorumuna katılıp bende 34 diş yaptırdım hava ayarı ile 125 km son hıza ulaşan motorum 130 km aşmakta şimdilik bukadar



