Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
merakla bekliyorum fotoları bndemde iyice canımı sıktı bu tozluk işi .s biraz sudan çamurdan geçiyorum motor oluyor leş gibi özellikle alt motor kısmı şu anda bile çamur deryası gibi :)
 
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
41
S.a Arkadaşlar Bende Aranıza Yeni Katıldım İsmim Birol
Bir Sorunum Var Bu Konu Hakkında Pek Bilgim Yok
Kırmızıyla İşaretli Olan Yerden Yağ Sızıntısı Var
fyb1y.jpg

Bu Büyük Bir Problemmi Acaba
Sebebi Ne Olabilir
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
S.a Arkadaşlar Bende Aranıza Yeni Katıldım İsmim Birol
Bir Sorunum Var Bu Konu Hakkında Pek Bilgim Yok
Kırmızıyla İşaretli Olan Yerden Yağ Sızıntısı Var
http://f1211.hizliresim.com/13/h/fyb1y.jpg
Bu Büyük Bir Problemmi Acaba
Sebebi Ne Olabilir
Bişey olmaz illa sızıntı geçsin diyosanız o minik kapağın yenisinden alın ve motoru aşırı bağırtmayın bir daha.
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
arkadaşlar neden bu kadar ölü bu sayfa kimse birşey paylaşmıyor. motor hakında yorumlar extra yaptıgınız önereceginiz modifikasyonlar yokmu yahu sohbet muhabbet edelim biraz..:)
 
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
41
S.a Arkadaşlar Ön/Arka Teker Basınçları Ne Acaba Bilgisi Olan Varmı.?
Benim Bildiğim Arka 30 32 Civarı Ön 27 28 Civarı
Tam Emin Olmadığım İçin Ön/Arka Tekere 28 Hava Bastım
Doğrusu Nedir Acaba.?
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
54
asya elegant 150 nin jantları çok hoş 15o mr den 200 lira daha ucuz çok ilginç
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
54
Ama lastikleri tubeless değil. Ayrıca bana göre mondial asyadan çok daha iyi bir marka.
bana görede mondi iyi ama motordaki herşey aynı motor bloğu bile, lastiklere bişey diyemem hangisi iyidir kötüdür ama jant iyi ilerde tublesse döndüremezmiyiz zaten motor alan adamın ilk yaptığı iş lastikleri değiştirmek değilmi benim motorum olmadı bu zamana kadar ehliyeti geçen dönem aldım baya bi araştırma içerisindeyim bahara doğru kesinlikle alıcam
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neden hemen değiştirecekmişiz? bir çok kişi değiştirmeden kullanıyor.
 
Katılım
27 Kas 2012
Mesajlar
15
Selamlar arkadaşlar aranıza yeni katıldım 17.000' de vulturemle 30 tl benzinle 157 km yaptım şehir içi dur kalk pek olmadan neden boyle oldu acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:29 ----------

Selamlar arkadaşlar aranıza yeni katıldım 17.000' de vulturemle 30 tl benzinle 157 km yaptım şehir içi dur kalk pek olmadan neden boyle oldu acaba?

Aldığım arkadaş egzozun ağzını kapatmış ses yapması için acaba bu etkilermi yakıtı 20 tl benzın alıyorum 100 110 km gidiyo max 80 km ızla kullanıyorum devirli kullanıyorumda anlamadım arkadaşlar bu gidişle cup 100'e geri dönücem:-/
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
arkadaşlar bende 50 tl lik benzimn koydum ibre fulu gösterdi 210 km yaptım şu anda yine kırmızıda benzin ibresi .s resmen içti benzini ?

siz kaç krş yakıyosunuz km de ?
 
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
41
Bende Karbon Folyo Yapıştırmayla Kendi Çapımda Kafama Göre Yapıştırıyorum :)
Şuan Yeşil Yaptım 3-5 Renk Deneyip En Hoş Olan Rengi Bulunca
Yapıştırma Yaptığım Bölgeleri Boyatmayı Düşünüyorum
gd6cn.jpg

gd6dq.jpg
 
Katılım
27 Kas 2012
Mesajlar
15
Renk uygulaması guzel ama asfalt zemınde o lastikler sakat bizim yakıta bi yorumu olan yokmu ya
 
Katılım
27 Kas 2012
Mesajlar
15
arkadaşlar bende 50 tl lik benzimn koydum ibre fulu gösterdi 210 km yaptım şu anda yine kırmızıda benzin ibresi .s resmen içti benzini ?

siz kaç krş yakıyosunuz km de ?

Benzin musiri saglıklı gostermıyo pek aynı sekilde başıma geldi taaki benzinciden aldım benzini ibre oynamadı yerinden geri döndüm pompacıya benzin basmadın mı diye sordum meğer bizim müşir bozukmuş arada bi gösteriyo benzin nerde biterse alıyorum yedeğe devam kaç kuruş olayına gelince 160 180 kuruşlarda gidip geliyo makine 5000 deviri geçmeden kullanıp denicem bakalım
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lastik önerilerini alalım. MAdem orjinal lastikler asfalt için uygun değil.
 
Katılım
27 Kas 2012
Mesajlar
15
Kesinlikle uygun değil benim kayıp dusmeme sebep oldu dişli olduğundan virajlarda esniyo ve yolu tutmuyo nylon olduğu için ırc aldım 200 tl ye ön arka çok memnunum
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
80
Michelin aldım motor 1000km olmadan su anda 8500km den fazla hıc bı sorun gormedım kotu tek bıseyı var oda deger lastıklerden pahalı olması
 
Katılım
27 Kas 2012
Mesajlar
15
Oyle tabi 2 lastik parası bi michelin ama değer hayata bağlayan lastik ve kask sonucta o zaman sıkıntım vardı ırc tercih ettim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst