- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
Turbo.... Burada satılan ürüne benzer bişeyleri bende geçende araştırmıştım;
http://www.aliexpress.com/item/motorcycle-parts/450840267.html
http://www.aliexpress.com/item-img/motorcycle-parts/450840267.html
Bunların temel prensibi açık hava filtresi tarzı filtrelerin içine yerleştirilen jet yada salyangoz fanlar ile normalden daha şiddetli hava çekimi oluşturmak.
Ama kafamı kurcalayan şey ise, karbüratöre gereğinden fazla hava basarsak turbo etkisinden ziyade "fakir karışım" yaratmış olmaz mıyız? Yada bu karışımı dengelemek için yakıt miktarını da ciddi bir şekilde artırmamız gerekmez mi?
Yani kısaca bu turbo etkisinin faydalı olması için nasıl bir ayar yapmalıyız... diye düşünüyorum.
Daha önce uygulayan, gören, duyan var mı ??
(mustafa, turboyu yapıyor muyuz? :cherry
---------- Post added at 10:48 ---------- Previous post was at 10:32 ----------
Bu arada yazdıklarımda yanılıyorsam lütfen düzeltin, zaten bilgi almak amacıyla yazdım...:wiinkk: