2000km'ye gelmeden motoru fazla sıkıştırmayın, kısa süre için bile 8 bin deviri aşmayın, sonra subab ayarı yaptırırsınız motor canavar gibi olur.Arkadaslar motorum 1100kmyi asti.bugun 45kmlik yol yaptim.basaym dedim 105ten yukari cikmadi ibre.gaz yemiyor gbi hissettm bi ara.kesiciye baglamis gbi.
2000km'ye gelmeden motoru fazla sıkıştırmayın, kısa süre için bile 8 bin deviri aşmayın, sonra subab ayarı yaptırırsınız motor canavar gibi olur.
Arkadaslar motorum 1100kmyi asti.bugun 45kmlik yol yaptim.basaym dedim 105ten yukari cikmadi ibre.gaz yemiyor gbi hissettm bi ara.kesiciye baglamis gbi.
kesiciye girecek kadar zorlama daha.