Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
518
Arkadaslar motorum 1100kmyi asti.bugun 45kmlik yol yaptim.basaym dedim 105ten yukari cikmadi ibre.gaz yemiyor gbi hissettm bi ara.kesiciye baglamis gbi.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaslar motorum 1100kmyi asti.bugun 45kmlik yol yaptim.basaym dedim 105ten yukari cikmadi ibre.gaz yemiyor gbi hissettm bi ara.kesiciye baglamis gbi.
2000km'ye gelmeden motoru fazla sıkıştırmayın, kısa süre için bile 8 bin deviri aşmayın, sonra subab ayarı yaptırırsınız motor canavar gibi olur.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Arkadaslar motorum 1100kmyi asti.bugun 45kmlik yol yaptim.basaym dedim 105ten yukari cikmadi ibre.gaz yemiyor gbi hissettm bi ara.kesiciye baglamis gbi.

birden bin km de pat diye açılmaz. Bin km basmadın,binden sonra birden bastın ve motor 105 km de kaldı. Yavaş yavaş açılır. 5 binini buldumu 115-120 yi görür. Dert etme. Yavaş yavaş.
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
27
Ben de aynı sıkıntıları yaşıyorum şu günlerde. 1300'deyim. demek ki normalmiş. teşekkürler arkadaşlar.
 
Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
518
Bkalim haftasonu nasipse 250 300km.lik zonguldak amasra gezisi yapcz.biraz daha acilir uzun yolda diye du7unuyorum.beni rahatsz eden vitesler.tikrtili geciyor.windyde yag gbiydi vitesler

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------

Kesici varmi bu makinalarda peki.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kesici olmasa bile motorun bi süre sonra devri bitecektir. Ama vardır kesici. Beyinde olması lazım kesicinin. Bi devirden sonra artık sınırlı elektrik gönderilir bujiye. Tın tın tın kesik kesik çalısır son devirde. O kesicidir işte. Motorun km si ne olursa olsun kesiciye sokmak zararlıdır. Aklında bulunsun.
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
80
benım motorda 3000km oldu 3 ayda bı sorun yok sımdılık bu arada 9000 devırde 120km yapıyor benım motor zorlanmıyo hıc ama onden havalanıyo bıraz
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
3
Motorumu 30 mayıs 2011 de aldım. 8000 km yol yaptım. Şu anda 125 - 130 rahat yapıyor. Ön dişliyi 17 diş yaptım. 7000 devirde ve kısa zamanda vites geçişleriyle bu hıza ulaşıyor. Uzaktan kumandalı alarm taktım. 25 tl. soketi oturağın altında hazırdı. Şimdi boşta bırakmak şartı ile garajdaki motoru mu aşağıya inene kadar uzaktan çaılıştırıp ısıtabiliyorum. Titreşimi yok. Daha önce 100 cc cup vardı. ondan 2kr fazla yakıyor. yaklaşık 14 kr km. Parçaları çok ucuz. Nerden biliyorsun derseniz. Bu motoru alan arkadaşlara tavsiyem hemen bütün balatalarını değiştirin. Frenleri tutmuyor. Debriyajı ses veriyor. Bunlar handikapı tamamı parça olarak 30 tl işçilik 50tl ben değiştirdim. tavsiye ederim. Birde yatırmak isteyen arkadaşlara lastiklerin uygun olmadığını söylemeliyim. Fakat dağ bayır acayip tutunuyor. Resmen kazıyor. Bence 5 motor eskitmiş biri olarak bu motor japonlardan sadece belirtiğim yerleri zayıf onlarda giderilirse harika bir motor tavsiye ederim.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@Hunter ön dişliyi 16 numaralı dişli ile değiştirin ön kaldırmayı keser ve vites aralığını uzatır ;)

@tatar nevzat Bende bahsettiğiniz fren ve debriyaj sıkıntısı olmadı. 16 aydır kullanıyorum 10 bin km yol yaptım şehir içi.

lastik olayına katılıyorum. bende alır almaz IRC Marka lastiklerle değiştirim. herhangi bir sıkıntı kalmadı, tavsiye ederim.

ve Motorum CC Büyütmek için satılık :) http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...uz-150-mr-servis-bakim-imzali-91179883/detay/
 
Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
518
Peki 16disli yormaz mi motoru.uzun vadede sikinti yapmazmi? Arka lastgi kaca degstnz ne tur lastik öneriyorsunuz
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@mekan67 ben 3000 km civarında değiştirdim 16 lık dişliyi. 10.000 km oldu, şimdiye kadar bir sıkıntı olmadı.

IRC marka lastik aldım. Kuru yolda gayet güzel yol tutuşu var. yağmurlu zamanlarda ben ekstra dikkatli gittiğim için hiç sorun olmadı
 
Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
518
Motorum suan 1200lerde.oyleyse bende motor biraz acilinca 16takaym oyleyse.rampa cekisleri nasi oluyor 16disliyle.
 
Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
518
Subap ayarinin gerektgni nasil anlarim arkadaslar.suan 1400km'lerde motor.birde motor bosta iken bi kac kez catt diye bir sesle stop ediyor.anlayamadim neden?
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Acil stop düğmesi yok mudur bu motorda?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst