Merhaba, 125 mt ile başladığım motor hayatıma sıfır UAG 125 ile vitesli segmentine geçtim, yaklaşık 16000 km sorunsuz kullandıktan sonra sattım ve 150 MR aldım, memnunum güçlü bir makina, 8000 km oldu o-ringli zincir takacağım. İkitelli Mondi Motor ile çalışıyorum çokta memnunum, garanti kapsamında egsoz bile değiştim paslanma yüzünden. ustası da iyidir, ilgi alaka da yerindedir.
Not: Bu makina ile kuryelik yapıyorum, her ne kadar kıyaslanmasa da YBR ve CBF lere toz yutturuyorum. Yakıt sarfiyatı dışında sıkıntım yok, ona da katlanmak zorundayım artık. Mükemel tokru sayesine manevralarda müthiş derecede kıvrak, hız konusunda eğimli yolda zorlayarak 130 gördüm düz yolda azami 120 ile seyrediyorum. Allah kimseye kaza bela vermesin. Selametle...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------
Extradan öğrendiğim bir bilgiyi paylaşayım, ben şehir için çok sık kulladığım için 150 mr ön dişlisini 15 yaptım (orjinal 15 tir.) önce 16 yaptım rampada 1 vites düştü, devir saatinde yaklaşık yarım devir düştü, 17 yaptım rampada 2 vites düştü, yani 4 ile çıktığım dik rampaya 2 ile çıktım, buna karşılık uzun yolda düşük devirde yüksek hız sağladığı için yakıttan tasarruf etti, kısaca uzun yolda kullanacaklara 17 ön dişli tavsiye ederim. yok şehir içi kullanacam derseniz 15 yani orjinali gayet yeterli.
konu ile ilgili yanlış bir bilgi verdiysem, bilen arkadaşlar lütfen bilgilendirsin bizi