- Katılım
- 6 May 2011
- Mesajlar
- 10
Slm Mr'cı arkadaşlar. Kimse bayadan beri birşeyler yazmamış. Demek ki fazla sorun yaşıyan olmuyor. Benimse benzin deposunun musluğunun bağlantı noktasındaki vidalardan devamlı kaçak oluyor. Bu gibi bir sorunla karşılaşan oldumu acaba.
Benim de sızma oluyordu fakat park ettiğimde benzin musluğunu kapatıyorum artık. Akıntı yapmıyor şu an için. Yalnız biraz leke yaptı silindirlerin altında sarı sarı. Siliyorum çıkmıyor...