Yeni lastikleriniz hayırlı olsun. Orijinal ve yeni lastikler arasındaki göre yol tutuş farkı nedir acaba?
Bu arada göstergeme yeni bi ampul taktım. Beyaz ledle de denedim güzel oldu. Birkaç gün sonra led takacağım
Teşekkür ederim. Hiç abartmıyorum ama ikisi arasında kıyas yapılamaz. Biri lastik biri plastik
Orjinal lastikler;
Islak zeminde berbat. Daha önce de UKT 125 kullandım ama bu lastikler ondan da berbattı. En küçük bir harekette kayıyordu. Kuru zeminde idare eder ama.
Arka lastik dişli olduğundan asfaltta rahatsız ediyor. Yatma açısı hemen hemen olmadığından virajlarda yatıramıyorsun motoru.
Yeni Lastikler;
Islak kuru zemin farketmiyor. İnsana güven veriyor. Frenleme mesafesi daha kısa. Daha konforlu. Virajlara daha emin ve güvende tedirgin olmadan yatabiliyorsun. Ama ne olursa olsun sınırları da zorlamamak lazım.
Piyasadaki orta sınıf kalitede lastikler için şöyle iyi böyle güzel sorunsuz lastik diyen satıcı arkadaşları dinlemeyip bunları aldım. Bu tadı da aldıktan sonra bir daha az uygun fiyatlı olsun diye gidip başka lastik almam...