Hayirli olsun. Güle güle kullan. Boyun uzun oldugu icin alcak gelmis olabilir. Umarim kisa sürede alisirsin![]()
Aynı jant şeritlerinden ben de çektim. İlk başladığım yer birazcık yamuk oldu ama neyse.
Koruma demiri güzel duruyormuş, alayım ben de. Kaç para acaba?
bu 150 MR lerin arka lastik sanki MC lerden daha büyük gibi heleki şu son fotodaki motorda?
ayhan arka tekeri kendin taktın sanırsam yoksa orjinal mi..?
Arka teker orjinal.
Dün kar testi yaptım yokuş yukarı beni fazlasıyla tatmin eden bir tutuşu vardı. Çok şaşırdım, nylon lastikti sonuçta.
@AyhaN2, şu Mondial yazısından kurtulmak gerek.
Bir de senin motor 100 km'de kaç litre yakıyor şu an?
"P" konumuna ben de baktım kitapçıktan. Anahtarı çıkarsan da ışıklar vs. yanmaya devam eder diyor. Lakin ben "P" konumuna getirince tüm elektrik kesiliyor.Teşekkür ederim. Dediğiniz doğru biraz alçak geldi. Sele için birşeyler düşünüyorum. Olursa sizinle de paylaşırım.
Satınaldığım bayide çektiler, aparatı olmadığı için bunlar da yamuk. Koruma demiri yoksa motorunda bir an önce almanda fayda var. Önceki tecrübelerimden ne kadar işe yaradığını biliyorum. Fiyatı 30 TL.
Ayrıca MR yada MC kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. Sizin motorunuz da kontak anahtarını P (Park) konumuna getirince ön-arka park lambaları yanıyor mu?
Bugun aldığım yerden geçerken gösterdim. Yok dediler. Kullanma klavuzunda da var diye ısrar ettim. Teşhirdeki bir tane MR' ye akü takıp gösterdiler. Harbiden de yokmuş.
Sizde durum ne![]()
Ayrıca MR yada MC kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. Sizin motorunuz da kontak anahtarını P (Park) konumuna getirince ön-arka park lambaları yanıyor mu?
Bugun aldığım yerden geçerken gösterdim. Yok dediler. Kullanma klavuzunda da var diye ısrar ettim. Teşhirdeki bir tane MR' ye akü takıp gösterdiler. Harbiden de yokmuş.
Sizde durum ne![]()
@AyhaN2, şu Mondial yazısından kurtulmak gerek.![]()
Ne diye koymuşlar o zaman. Dava etme hakkımız var!![]()
MC'ci arkadaşlara sordum onlarda faal bir şekilde çalışıyormuş. Bence hakkımızı arayalım.
Sabah motoru geri götüreceğim, versinler paramı. :queen:
Bakalım nasıl yanıtlayacaklar. Benim de arka sinyalim su almış. Bir de km sayaç kablosunun çamurluğa bağlantı aparatı bende yokmuş. Sizlerden gördüm de farkettim.
Kontak sorunuyla birlikte üç sebepten servise gideceğim.