Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Arka teker orjinal.

Dün kar testi yaptım yokuş yukarı beni fazlasıyla tatmin eden bir tutuşu vardı. Çok şaşırdım, nylon lastikti sonuçta.


@AyhaN2, şu Mondial yazısından kurtulmak gerek. :)
Bir de senin motor 100 km'de kaç litre yakıyor şu an?
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Herkeze hayırlı akşamlar...

Bugün 2009/12 ayda 0 km alıp 19.500 km kullandığım 125 UKT motorsikletimi sattığım gibi Mondial bayisine gidip 150 MR aldım. Tabi almam da en büyük etken burada paylaşılanlar oldu. Özellikle inzell :) Ayrıntılı resimleri daha sonra paylaşırım.
Yaklaşık 55 km yol yaptım. Malum rodaj sebebiyle 5000 devir 60-80 km aralığına kadar çıktım. Buraya kadar tüm gözlemlerim sizlerinde yazdığı gibi. Sadece tek sıkıntı duyduğum yer SELE... Çok rahatsız edici geldi. Boyum 180/92 kg. Eğer devam ederse kesinlikle bir çözüm bulmam lazım.
Selamlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
İstanbul' da 2011 yılında trafik sigortası yaptıran fiyat ve sigorta şirketi konusunda bilgi verebilir mi?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hayırlı olsun, sele gerçekten tuhaf.

Trafik sigortasını aldığım yer yaptırmıştı ilk yıl için, bilenler yardımcı olacaktır...
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Bugun trafik işlemlerini hallettim.
Trafik Sigortası Fiba (istanbul) 110 TL
Ek-1 Formu düzenleme : 10 TL
Trafik ve Tescil Belgesi : 117 TL
Plaka : 9.50 TL.

Bunlarda ilk resimleri...

motor_derili-albums-150-mr-vulture-picture3990-foto-0009.jpg

motor_derili-albums-150-mr-vulture-picture3989-foto-0008.jpg

motor_derili-albums-150-mr-vulture-picture3988-foto-0007.jpg

motor_derili-albums-150-mr-vulture-picture3987-foto-0006.jpg

motor_derili-albums-150-mr-vulture-picture3986-foto-0005.jpg

motor_derili-albums-150-mr-vulture-picture3985-foto-0004.jpg

motor_derili-albums-150-mr-vulture-picture3984-foto-0003.jpg

motor_derili-albums-150-mr-vulture-picture3983-foto-0002.jpg

motor_derili-albums-150-mr-vulture-picture3982-foto-0001.jpg
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Hayirli olsun. Güle güle kullan. Boyun uzun oldugu icin alcak gelmis olabilir. Umarim kisa sürede alisirsin :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Aynı jant şeritlerinden ben de çektim. İlk başladığım yer birazcık yamuk oldu ama neyse. :)

Koruma demiri güzel duruyormuş, alayım ben de. Kaç para acaba?
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Hayirli olsun. Güle güle kullan. Boyun uzun oldugu icin alcak gelmis olabilir. Umarim kisa sürede alisirsin :)

Teşekkür ederim. Dediğiniz doğru biraz alçak geldi. Sele için birşeyler düşünüyorum. Olursa sizinle de paylaşırım.


Aynı jant şeritlerinden ben de çektim. İlk başladığım yer birazcık yamuk oldu ama neyse. :)

Koruma demiri güzel duruyormuş, alayım ben de. Kaç para acaba?

Satınaldığım bayide çektiler, aparatı olmadığı için bunlar da yamuk. Koruma demiri yoksa motorunda bir an önce almanda fayda var. Önceki tecrübelerimden ne kadar işe yaradığını biliyorum. Fiyatı 30 TL.



Ayrıca MR yada MC kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. Sizin motorunuz da kontak anahtarını P (Park) konumuna getirince ön-arka park lambaları yanıyor mu?

Bugun aldığım yerden geçerken gösterdim. Yok dediler. Kullanma klavuzunda da var diye ısrar ettim. Teşhirdeki bir tane MR' ye akü takıp gösterdiler. Harbiden de yokmuş.

Sizde durum ne :)
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
bu 150 MR lerin arka lastik sanki MC lerden daha büyük gibi heleki şu son fotodaki motorda?


ayhan arka tekeri kendin taktın sanırsam yoksa orjinal mi..?

Herşeyi orijinal :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:25 ----------

Arka teker orjinal.

Dün kar testi yaptım yokuş yukarı beni fazlasıyla tatmin eden bir tutuşu vardı. Çok şaşırdım, nylon lastikti sonuçta.


@AyhaN2, şu Mondial yazısından kurtulmak gerek. :)
Bir de senin motor 100 km'de kaç litre yakıyor şu an?

Yağmurlarda düzenli olarak kullanamadığım için hiç yakıtına dikkat etmiyorum.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Teşekkür ederim. Dediğiniz doğru biraz alçak geldi. Sele için birşeyler düşünüyorum. Olursa sizinle de paylaşırım.




Satınaldığım bayide çektiler, aparatı olmadığı için bunlar da yamuk. Koruma demiri yoksa motorunda bir an önce almanda fayda var. Önceki tecrübelerimden ne kadar işe yaradığını biliyorum. Fiyatı 30 TL.



Ayrıca MR yada MC kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. Sizin motorunuz da kontak anahtarını P (Park) konumuna getirince ön-arka park lambaları yanıyor mu?

Bugun aldığım yerden geçerken gösterdim. Yok dediler. Kullanma klavuzunda da var diye ısrar ettim. Teşhirdeki bir tane MR' ye akü takıp gösterdiler. Harbiden de yokmuş.

Sizde durum ne :)
"P" konumuna ben de baktım kitapçıktan. Anahtarı çıkarsan da ışıklar vs. yanmaya devam eder diyor. Lakin ben "P" konumuna getirince tüm elektrik kesiliyor.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Ayrıca MR yada MC kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. Sizin motorunuz da kontak anahtarını P (Park) konumuna getirince ön-arka park lambaları yanıyor mu?

Bugun aldığım yerden geçerken gösterdim. Yok dediler. Kullanma klavuzunda da var diye ısrar ettim. Teşhirdeki bir tane MR' ye akü takıp gösterdiler. Harbiden de yokmuş.

Sizde durum ne :)


Park konumunda kontak kapalıymış gibi oluyor benim motorda :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:37 ----------

@AyhaN2, şu Mondial yazısından kurtulmak gerek. :)

En sonunda depoyu da mat siyah kaplıcam Mondial falan kalmayacak :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
MC'ci arkadaşlara sordum onlarda faal bir şekilde çalışıyormuş. Bence hakkımızı arayalım.

Sabah motoru geri götüreceğim, versinler paramı. :queen:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
MC'ci arkadaşlara sordum onlarda faal bir şekilde çalışıyormuş. Bence hakkımızı arayalım.

Sabah motoru geri götüreceğim, versinler paramı. :queen:



Ben yazdım bile. [email protected] adresine mail attım. Siz de yazın kanun gereği ya yapacak, ya tazmin edecek yada masrafları ile beraber iade alacak...



Sayın Yetkili;

03.02.2011 tarihinde Zeytinburnu' nda bulunan bayiniz Mert Motor' dan 0 km Mondial 2011 model 150 MR Vulture aldım. Kullanım ve Bakım El Kitabı nın 6. sayfasında "Kontak Anahtarı" kısmında anahtarın "P" konumuna getirildiğinde "motor stop durumundayken aydınlatma lambalarının yanmasını sağlar" yazıyor. Fakat motorsikletimde bu pozisyonda hiçbir park lambası yanmıyor daha doğrusu kontak kapalı durumunda oluyor.

Bu soruna istinaden 04.02.2011 tarihinde satın aldığım bayinize gittim ve durumu anlattım. Biz yeni modellerde görmedik onlar boş çalışmaz dediler. Ben de kullanım kılavuzunda olduğunu söyledim. Orada bulunan başka MR 150 ye akü takarak onda da olmadığını gösterdiler.

2 Yıldır Mondial kullanıcısıyım. Bundan önce yine aynı bayiden 0 km 2009 model 125 UKT aldım. Gayet memnun olmakla birlikte Park pozisyonu da mevcuttu. Sonuç olarak motorsikletin üzerinde kontakta park konumu mevcutken, kullanım kitabında da açık açık yazıyorken nasıl oluyor da motorsiklette bu fonksiyon olmuyor? Bu teknik bir arıza mıdır? Yoksa gerçekten de yok mudur?

Konu ile ilgili tarafıma bilgi verilerek 4822 sayılı kanunun 4.maddesi kapsamında yükümlülüğünüzün yerine getirilmesini aksi durumda süresi içinde ilgili kanunlar gereği yasal haklarımı kullanacağımı bildiririm.

Saygılarımla;
Gökhan PEKER
0541 xxx xx xx

Şasi No: xxxxxxxxxxxxx
Motor No : xxxxxxxxxxxxx
Fatura Tarih No : xxxxxxxxxx
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bakalım nasıl yanıtlayacaklar. Benim de arka sinyalim su almış. Bir de km sayaç kablosunun çamurluğa bağlantı aparatı bende yokmuş. Sizlerden gördüm de farkettim.

Kontak sorunuyla birlikte üç sebepten servise gideceğim.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Belki senin servis konuyu kendi içinde halleder. İstanbul daysan bende oraya götürürüm. Gelişmelerden haberdar et. Bende cevap gelince bildiririm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst