Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Neye göre mantikli? Nasil karar verdin yani? MR ile MC arasinda bende cok kaldim. Ama boyumdan dolayi MC yi aldim. MR nin arka tekerinin kalin olmasi benim hosuma giden yönüydü.
Aslında tamamen göreceli. Şu kıstasa göre mantıklı denilebilecek; kalın tekerinin ve daha klasik bir tasarımla uzun yıllar modasının geçmeyecek olması var.

MC modelinden daha kısa olduğundan daha atikmiş satıcının dediğine göre.
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
25
üzerindeki mondial ve vulture yazıları kalkınca çok güzel oldu bence kararımı verdim sanırım ben...

 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
25
150MC'lerde benzin göstergesiyle ilgili bi durumdan söz ediliyor:

Bütün Mc ler yarım depodan fazla benzin varken kırmızıya düşüyor.Bu durum benide sinir ediyor.:salut:

Bir problem mi bu bilemiyorum ama MR'da da bu sıkıntı yaşanıyo mu acaba? ya da buna benzer göze çarpan birşeylerle karşılaşan oldu mu şimdiye kadar?
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Benim de boyum uzun, 1.88, MC turuncu olmasaydı bu kadar kararsız kalmazdım herhalde. Atiturhan abi, rengi çok cırtlak durmuyor değil mi? ben kendimi siyah ya da gri motora hazırlamıştım kendimi kaskımı kıyafetlerimi de ona göre aldım.

Sahsi fikrim; boyun benden bile uzun sen bilirsin ama MC daha uygun olacaktir. Inan yüksek konumda seyir halinde olmak cok keyifli ve güven veriyor. Renginin siyah olmasindan dolayi ve arka tekerin kalin olmasindan dolayi MR yi bende düsünmüstüm ama altinda ufak kalacaktir. Bende dene karar ver. MC nin turuncu olmasina önceleri bende takiliyordum simdi o kadar alistim ki benim hosuma gitmeye basladi. Ayrica siradan bir turuncu degil Sedefli turuncu. ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:06 ----------

genel olarak beğendiniz yani, ilk defa internet sitesinde gördüm ben de mondialin, benim de hoşuma gitmişti baya, alınır mı yani ne diyosunuz, ben 2. el daha ucuz bi chopper faln düşündüğüm için pek üzerinde durmamıştım, hep aklımın bi ucundaydı ama... Ankara'da olan var mı bunu kullanan? 2900 buna vereceğime 2300-2500e 2. el tiger falan alırım diye düşünüyodum ama kararsız da kaldım şimdi :) yardım edin MR'cılar ne diyosunuz?

Sirif motorsiklet ile ikinci el ayni sey degil bence... Bende ikinci el CBF 150 almayi düsünüyordum ama 3-4 yasinda bir motora pesin para baglamaktansa biraz pesin biraz taksitle 2011 model bir motor sahibi oldum. Iyikide olmusum. Bu arada paran pesinse sanirim 2700TLye MR sahibi olabilirsin. Sunuda belirteyim yeni mondiallerden yana kafanda soru isareti olmasin bence.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Sırf nasıl duruyor diye kalıplı bir arkadaşımı oturttum motora. Arkadaşım 1.90 boy ve yaklaşık 105 kilo olmalı.
Sonra da geçtim karşısına baktım, göze batan bir uyumsuzluk ya da komik bir görünüm yoktu. Kısacası sırıtmıyordu...

CBR 125 gibi bir yapısı olsa eyvallah, ama bu öyle küçük bi motor değil bana kalırsa.
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
25
@atiturhan, nakit param o kadar yok zaten, nakit zorlayarak 1500e kadar çıkabiliyorum ki daha bunun ekipmanı ruhsatı var, kk ile taksitli almak mantıklı geliyo bana da hatta kimi yerlerde geç ödemeye başlama gibi seçenekler varmış, salı günü araştırıcam iyice sınavlarm var 2 gün...

ybr, cbf gibi motorların görüntüsü hiç hoşuma gitmiyo, motoruna mekaniğine dayanıklılıgına uzun ömrüne bişey diyemem ama... herkes onları tavsiye ediyo, en az 10 kere bakıyorum onlara da tekrar tekrar ama hiç cezbetmiyo beni.

yalnız şöle bi gerçek de var ki, ybr veya cbf yi satarken çok büyük bi zarara uğratmaz ama sıfır alınca, bunu satarken biraz daha fazla maddi kayıp verdirir, bu yamaha da olsa mondial de olsa böyle olucak kaçınılmaz..

bir süre sonra da 150cc nin yetmeyeceğine ve yükseltmek isteyeceğimize %100 gözüyle bakarsak maddi kaybı azaltmak için cbf ybr ye yönelmek mantıklı gelebilir...

ama mondialin bu yeni modellerinin tutacağını düşünüyorum ben şu ana kadar ki tepkiler olumlu, ybr cbf ciler de begeniyor genel olarak bunları, bu durumda 2. ele düşürünce çok da aşırı bi kayba uğratmaz diye düşünüyorum.

sonuç olarak hafta içi salıdan sonra gidip yerinde karşılaştırarak MC ile, 1-2de anlayan arkadaşımı götürüp yanımda bir de test etme imkanım olursa, ödeme seçeneklerini de göz önünde bulundurup da cazip bir plan çıkarabilirsem kendime göre 150MR alıcam gibi...

kaldı ki 200-300km.lik mesafede de tatmin ederse beni elimdekiyle yetinerek değiştirmeyebilirm en azından 2-3 yıl.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
bir süre sonra da 150cc nin yetmeyeceğine ve yükseltmek isteyeceğimize %100 gözüyle bakarsak maddi kaybı azaltmak için cbf ybr ye yönelmek mantıklı gelebilir...

kaldı ki 200-300km.lik mesafede de tatmin ederse beni elimdekiyle yetinerek değiştirmeyebilirm en azından 2-3 yıl.


insanoglunu biliyorsun hep daha fazlasini isteme tribi var. Ben bile simdiden 400-600cc olsaydi diyorum. Sifir ne alirsan al maddi kayiba ugrayacagin kacinilmaz. Ama sunu söyliim, sifir motor almanin o kadar büyük rahatligi var ki. Tek konsantre oldugun nokta motor güzelmi degil mi konusu. Ikinci elde bi motor saglam mi akari kokari var mi diye düsünmekten baska bisey yapamiyor insan. Kelepir bi cbf yada ybr kistirabilirsen maddi zararin olmaz elbet.
MR nin seni tatmin edeceginin garantisini verebilirim.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
150MC'lerde benzin göstergesiyle ilgili bi durumdan söz ediliyor:



Bir problem mi bu bilemiyorum ama MR'da da bu sıkıntı yaşanıyo mu acaba? ya da buna benzer göze çarpan birşeylerle karşılaşan oldu mu şimdiye kadar?

Bende şu an normal gibi. Ama geçen benzinim bittiğinde kırmızının en dibinde değil de biraz ortalarında gibiydi.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
MR cilar uzun yol yapin yaw bilgilendirin bizi aç insanları doyurun ben gibi eski motorum ybr idi gözüm kapali uzun yola giderdim..bunlada bi gidin 400 kmlik yollara gelin anlatın merak ediyorum..
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
28
Sahsi fikrim; boyun benden bile uzun sen bilirsin ama MC daha uygun olacaktir. Inan yüksek konumda seyir halinde olmak cok keyifli ve güven veriyor. Renginin siyah olmasindan dolayi ve arka tekerin kalin olmasindan dolayi MR yi bende düsünmüstüm ama altinda ufak kalacaktir. Bende dene karar ver. MC nin turuncu olmasina önceleri bende takiliyordum simdi o kadar alistim ki benim hosuma gitmeye basladi. Ayrica siradan bir turuncu degil Sedefli turuncu. ;)

Dün trafikte gördüm (150 MC)motoru, yanına gidip sürücüsüyle konuştum, 50 yaşlarında , yılların motorcusuyum, kesinlikle öneririm dedi. Motoru trafikte görmek daha da etkileyici oldu. Dediğin gibi yüksek bir motor, adam benden biraz kısaydı, ama öyle tuhaf bir görüntüsü yoktu.

Bayiye gidip ikisini de denemek en iyisi.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MR cilar uzun yol yapin yaw bilgilendirin bizi aç insanları doyurun ben gibi eski motorum ybr idi gözüm kapali uzun yola giderdim..bunlada bi gidin 400 kmlik yollara gelin anlatın merak ediyorum..

120 km nonstop yaptım.cok iyi.sadece totonun koltukla arkadaş olması lazım belli bir süre :)
havaların ısınması uzun yola cıkmam demektir benim için tabii ALLAh kısmet ederse
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
En uzun 70 km yaptım. Ehliyeti alayım direkt Çorlu'ya gideceğim, işte o zaman bi 200 km yapmış olurum.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hadi bakalım gözüm topikte niye paramızı çöpe atalım gıçı kırık japona dünya para verelim aynı işi MR da yapiyorsa..:p:p
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Bugün motosikletimin arka tarafında yolculuk yaptım biraz. Motosikleti babam kullandı. Sürücüye tutunmadan seyahat etmek istediğimde arkaya tutundum ama bana uygun gelmedi tutunma yeri. Topcase koysak ona dayansak veya sissy bar nasıl olur :)
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün motosikletimin arka tarafında yolculuk yaptım biraz. Motosikleti babam kullandı. Sürücüye tutunmadan seyahat etmek istediğimde arkaya tutundum ama bana uygun gelmedi tutunma yeri. Topcase koysak ona dayansak veya sissy bar nasıl olur :)

benimmotoruma binenler topcaseme dayanıyorlar. :) sende öyle yapsan hem kullanıslı hemde sırt dayama güven hissi verir
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
benimmotoruma binenler topcaseme dayanıyorlar. :) sende öyle yapsan hem kullanıslı hemde sırt dayama güven hissi verir

Topcase kopmasın gaz verince :mrgreen::mrgreen:
Sissy bar olayı gelecek zamanlarda üzerinde tekrar düşüneceğim konu :)
Bu arada çantayla beraber motosikletin resmi var mı acaba?

Diğer konuda resimleri gördüm şimdi :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst