ben ziledeyim eksozu turhaldan aldım aslında eksoz yoktu aklımda ışıklandırma için gitmiştim turhala orda gördüm bu eksozu nekadar olduğunu sordum sıfır fiyatı 80 ytl dedi ama istersen ikinci el var dedi 4 gün kullanılmış bir arabada babası çok bağırıyor diye söktürmüştaktırmasıyla beraber 30 ytl verdim . performans olaraktan pek fazla bişey değişmedi ama ses olaraktam mütiş bişey yakıta dolayısıyla yansıyor . ucundaki evt pc fanı koruması bizim mahallede çocuklar çok taş atıyolar içine zor oluyordu çıkartması bunun sayesinde olaydan kurtuldum
![]()