mondial 150 ZC

Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
7
35841.jpg


42842.jpg


53983.jpg


2414.jpg


73625.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooo güsel olmuş egzosu nerden buldun orjinali salyangozdu niye onu bıraktın

yeni gördüm turhaldan fln mı aldıı-n egzosu yoksa merkezdenmi ne kadara aldın bende tokattayımda alabilirim hemen ne kadar aama performans da ne yaptı acep egzosum ucundaki pc kasasındaki fanın demirimi acaba
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
7
ben ziledeyim eksozu turhaldan aldım aslında eksoz yoktu aklımda ışıklandırma için gitmiştim turhala orda gördüm bu eksozu nekadar olduğunu sordum sıfır fiyatı 80 ytl dedi ama istersen ikinci el var dedi 4 gün kullanılmış bir arabada babası çok bağırıyor diye söktürmüş :D taktırmasıyla beraber 30 ytl verdim . performans olaraktan pek fazla bişey değişmedi ama ses olaraktam mütiş bişey yakıta dolayısıyla yansıyor . ucundaki evt pc fanı koruması bizim mahallede çocuklar çok taş atıyolar içine zor oluyordu çıkartması bunun sayesinde olaydan kurtuldum :D
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
ben ziledeyim eksozu turhaldan aldım aslında eksoz yoktu aklımda ışıklandırma için gitmiştim turhala orda gördüm bu eksozu nekadar olduğunu sordum sıfır fiyatı 80 ytl dedi ama istersen ikinci el var dedi 4 gün kullanılmış bir arabada babası çok bağırıyor diye söktürmüş :D taktırmasıyla beraber 30 ytl verdim . performans olaraktan pek fazla bişey değişmedi ama ses olaraktam mütiş bişey yakıta dolayısıyla yansıyor . ucundaki evt pc fanı koruması bizim mahallede çocuklar çok taş atıyolar içine zor oluyordu çıkartması bunun sayesinde olaydan kurtuldum :D

eksoza taş atmakmı nasıl cocuk onlar be.:)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
öyle deme coni. :) zevk bu işte... iyi ses atıyormu thick ? ben de mi taktırsam ilerde....
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
7
ses olaraktan çok hoşuma gidiyor zaten gitmese fazla durdurmam onu :D dolgun bir sesi var , esas motor sesi :D

coni kardeş tırda bile yok doğru :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst