- Katılım
- 7 Eki 2005
- Mesajlar
- 30
bu arkadaş bence kendini tanınmadan özgürce ifade edebileceği bir ortam bulmuş olmanın verdiği rahatlığın sarhoşluğunda böyle şeyler yapıyor. bence bu konu üzeründe de fazla durmamak lazım, her insanın bir rahatlama metodu, içindeki saklı şeyleri dışavurumu vardır.
sevgi ve saygılarımla.
sevgi ve saygılarımla.