Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
30
bu arkadaş bence kendini tanınmadan özgürce ifade edebileceği bir ortam bulmuş olmanın verdiği rahatlığın sarhoşluğunda böyle şeyler yapıyor. bence bu konu üzeründe de fazla durmamak lazım, her insanın bir rahatlama metodu, içindeki saklı şeyleri dışavurumu vardır.

sevgi ve saygılarımla.
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
132
zühtüpaşa daha önce geelen zibidiler mi bu msjları okuyamadım ondan anlamıyorum? ya eğer onlarsa hiç sallamayın arkadaşlar alican abinin dedii gibi onlar arada bir gelip sinir bozmaya çalışırlar...ha onlar deilse msjları okumadım ama potenzanın ayzdıklarından anladıım kadarıyla yine çinliler dandiktir muhabbeti yapan birisi.HA EWET DANDİK OLDU MU HADİ ŞİMDİ GİT BAŞKA YERDE KENDİ KAPININ ÖNÜNDE OYNA ala ala ışığı gören burda bi tartışma açiim dio da hep aynı tartışma açılıo.
theOC +10000 :cat:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
29
arkadaşlar merhaba;
mail adresim [email protected]

artı bişey sorucam. bildiğiniz üzere özellikle soğuk havalarda 150 zat'ı 4-5 gün çalıştırmayınca çok zor çalışıyor veya hiç çalışmıyor. benimki çalışmayanlardan :) yaklaşık 1-1,5 haftadır havalar artık soğudu diye aküyü falan söküp sarıp sarmalayıp motoru kış moduna geçirdim :)
ama hafta sonu havanın günlük güneşlik olacağını öğrenince hafta sonu dolaşmayı düşünüyorum. ama eminim çalışmayacak veya beni çok zorlayacak.
eskiden bilirsiniz kışın dizel kamyonların-otobüslerin altına ateş yakarlardı :) ;
motorun çalışmasını kolaylaştıracak bir tavsiyeniz varmıdır.
sevgiler&saygılar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam benimki çalışıyo valla , bugüne kadar ööle bişeyle karşılaşmadım. açıkçası bende bilmiyorum napıcağımı ??? :) :silent: :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
normal aç ve en az 2-3 dakika bekle ondan sonra marsa bas..ilk çalışmada yarım gazla 1 dakika ısıt. sonra rölantide 1-2 dakika calısıın..
ilk marştan önce mutlaka kontagı cevir ve 2 dakika beklemeyi unutma..ilk marşta calışmazsa en az 30 saniye bekle öle marsa bidaa bas.. :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ben zatımı satıyorum herkesin bilgisine.4500 kmde müzik ve ışık teşisatı var.motor kazasız çiziksin.fiyatı aramızda kararlaştırırız.motorda bi sorun yok.tüm bakımları gününde yapılmış.tam açılmış yani ben(65kg yim)120 gördüm.gerisi size kalmış.iletişim için e_r_n86@hotmail msn adresimden ulaşabilirsiniz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şuanki hali resimdeki gibi değil.bu resim ilk aldığım zaman çekilmişti
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben(65kg yim)120 gördüm.gerisi size kalmış

hafız merhaba,
bi sorum olcak izin verirsen. 120km yi kaç km de gördün.... ?
yani 120 yapabildiğinde , motor kaçtaydı ??? 1000 ? 2000 ? 3000 ?

bilgi için teşekkürler.......... :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam mesafe zun yolda tabiki adapazarına gitmiştim dönüşte bi motoru demek için bastım ve 120 ye kadar çıkabildim.ama motor bayağı zorlandı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam mesafe zun yolda tabiki adapazarına gitmiştim dönüşte bi motoru demek için bastım ve 120 ye kadar çıkabildim.ama motor bayağı zorlandı

kanka onu demedim yaa :)
o güne kadar toplamda kaç km yol yapmıştın motorunla ??? onu sormak istemiştim ben... :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pardon ya 3000 deydi ozaman motor
 
Katılım
11 Kas 2005
Mesajlar
3
yardım

zat 150 aldım 11. ayın 14 ünde. ayın 16 sında servise götürdüm motor çalışmıyor diye marş motorunu anında değiştirdiler cok mutlu aldum ayın 18 inde tekrar moturu çalıştırayım dedim motor tekrar çalışmadı sinirlendim garajda öyle duruyor şu anda ilk servisle tanışmam 20 km de oldu şu an 70 km ve motorum çalışmıyor tekrar servise gidersem kavga etdicem diye korkuyorum.
ben mi cok sansızım yoksa böyle sorunla karşılaşan varmı?
ayrıca 20 ytl lik benzim aldım sadece 70 km yol yapabildim?
bu iki konuda bana yardımcı olacak arkadaş var mı?
motoru satmak istesem kaça satarım daha 70 km de gri renk.

motoru ilk caliştırırken nasıl bir yol izlemem gerek kontagı cevirip biraz beklemek mi lazım? ilk önce gaz verip öylemi çalıştırmak lazım?yoksa kontagı cevirir cevirmez gazla birliktemi çalıştırmak lazım?
motorunkış ayarları varmı yoksa yaz kış aynı mı? benzin konusunda niye öyle yaptı (20 ytl=70 km)?
şimdiden teşekkür ederim
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bir Mondial satıcısı-servisiyle konuşurken Mondiallerdeki, özellikle de ZAT 150lerdeki sorunların yazın bu motorların çok satılmasından ve dolayısıyla aceleyle yapılan montajlarının kalitesizliğinden kaynaklandığını, montajı yapılırken dikkatli olunup başında durulursa sorun çıkarmayacağını söyledi(ve kendi arkadaşlaarına sattığı motorlarda daha hiç sorun çıkmadığını).Ama burda yazılanlara göre ya montaj acayip umursamaz yapılıyor ya da montaj bahanesi falan yalan motorlarda gerçekten bayağı sorun var...
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
mertmertmert' Alıntı:
hocam mesafe zun yolda tabiki adapazarına gitmiştim dönüşte bi motoru demek için bastım ve 120 ye kadar çıkabildim.ama motor bayağı zorlandı

kanka onu demedim yaa :)
o güne kadar toplamda kaç km yol yapmıştın motorunla ??? onu sormak istemiştim ben... :cat:
mertmertmert bende bi ara 120 falan yazmıştımya 3000 civarlarındaydım ama bende 65 kg bi adamım kilodanmı farkediyor acaba kime sorduysam 110 diyo enfazla ama üzülme senide 120ye çıkartırız 65kg dan fazlaysanda zayıflatırız olurbiter :bounce:mertmertmert sen ne yaptın göstergeleri gelişme varmı
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
Re: yard1m

burhan44' Alıntı:
mondial zat 150 yanlardaki ve camdaki mondial yaz1lar1n1 söktüm buralara stiker almak istiyorum yard1mci olucak arkada_ varsa sevinirim.

[email protected]
arkadaşım bence nedd for speed hundergroun diye bir oyun var arabaları modifiye ediyorsun üzerine cıkartma falan yapıştırıyorsun onu dene enazından bir fikir edinirsin benim motorda zebani var yanlarda onu ordan baka baka çizip sora pc de filmini hazırlayıp baskı yaptım bire bir oldu reklamcıyız nede olsa canım :cat: :cat: :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARMAGEDON,
mertmertmert bende bi ara 120 falan yazmıştımya 3000 civarlarındaydım ama bende 65 kg bi adamım kilodanmı farkediyor acaba kime sorduysam 110 diyo enfazla ama üzülme senide 120ye çıkartırız 65kg dan fazlaysanda zayıflatırız olurbiter :bounce:mertmertmert sen ne yaptın göstergeleri gelişme varmı

hafız ben 83 kiloyum yaa :) 100km yi zor görür benim zat o yüzden :)
hala gidemedim valla servise, akşam iş çıkışı kapatmış oluyo..
kısmetse ctesi çözücez bu işi.... pazar günüde kış moduna sokucam artık makinayı , baksana havalara berbat yaa.... binesim gelmiyo valla-zaten montta alamadık daha :) cıbıl cıbıl gezilmio bu soğukta... :) :king: :cat:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
tamam bak sen kendi zayıflama teknini bulmussun şimdi motoru kış moduna sokunca işe gidip gelmeye koşturur böylece zayıflarsın yazada 120yi görürsün hiç tasalanma sen :cat: :cat:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Valla bende satıyorumda biraz zor bugünlerde motor satmak.Aküyü sökmedim sökmeyeceğimde,çünkü ara ara biniyorum.Kontağı açtıktan 5-10 sn. sonra marş basın,endüksiyon bobini ısınsın.kontağı açtığınızda gaz kolunu yarım tur çevirip bırakın,bu jikleyi kuruyor.Marşa basarkende asla gaz vermeyin.2-3 dk. yüksek rolantide çalışması lazım.Daha sonra olması gereken rolantiye düşüyor.Yani normali bu...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Potenza,
Valla bende satıyorumda biraz zor bugünlerde motor satmak.Aküyü sökmedim sökmeyeceğimde,çünkü ara ara biniyorum.Kontağı açtıktan 5-10 sn. sonra marş basın,endüksiyon bobini ısınsın.kontağı açtığınızda gaz kolunu yarım tur çevirip bırakın,bu jikleyi kuruyor.Marşa basarkende asla gaz vermeyin.2-3 dk. yüksek rolantide çalışması lazım.Daha sonra olması gereken rolantiye düşüyor.Yani normali bu...

halbuki ben marşa basarken gazı azda olsa açıyordum... demek açılmamalıymış .....
peki neden hocam ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst