Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Ben bunu ustasından dinledim.Senin o şekilde gaz açman jikleyi devreye almıyor,bu seferde motor ilk çalışmada senin verdiğin gazla çalışıyor.Çok çok bişey olmaz ama,jikleli çalıştırmak daha makbul
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
bişi diil rica.Yalnız dediğim gibi anahtarı açık konuma getirin.3-4 sn. bekleyin.Gaz telini yarım tur çevirip bırakın.Sonra gaza basmadan marşa basın.Çalışmıyorsa aynı adımları 15-20 sn. sonra tekrar deneyin.Bende ilk başlarda sizler gibi çalıştırıyordum ama sonradan değiştirdim.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
bütün mondial 150 zat kullanıcılarına merhaba ben bir asya t1 kullanıcısıyım.
yaklaşık 1,5-2 ay kadar önce motor alma sevdası düşmüştü yüreğime ama kararsız kalmıştım.mondial zat ile asya 150 t1 çok hoşuma gitmişti.asyanın eylül ayında peşin fiyatına 12 taksit yapması ibreyi asya t1e çevirdi. hesapladım vade farkıda ortadan kalkınca 12 ay taksitle t1i hemen hemen 1 milyar daha uygun fiyata almış olacaktım. ancak hala kararsız bu oldugum için bu siteyi bayagı taradım.en çok dikkatimi çeken zühtüpaşanın sürekli asya t1i kötülemesiydi.sanki bir taraftarın takımını desteklemesi gibi bu bende asyaya karşı bir savunma mekanızması geliştirdi.asya t1 kullananlar motordan memnunken zuhtupaşanın motoru bu kadar kötülemesi beni mondialden soguttu birden asyacı oldum.
şimdi kendisinden allah razı olsun sayesinde t1 aldım ve çok memnunum.özellikle servis boyutu çok iyi bütün sorumlarımı çabuk ve sorunsuz çözüyorlar.umarım hep böyle gider 2 yıl sonra bu motorlar herkezin elinde kalacak diyenler biraz eyyamcı
onlara da bir sanş vermek lazım fiyatla performans oranı önemli kimse onlardan brugman olmasını beklemiyor.hepinize kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim ayrıca zühtüpaşaya tekrar teşekkür ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nurguldemirbay, selam arkadaşım,

ilk etapta bu denli açıklıkla ve saygılı olarak içini döktüğün için sana çok teşekkür ederim. çünkü uzun zamandır asya-mondial ikileminden bu kadar düzeyli olarak bahseden birine rastlamamıştım sizede... :)

ikincisi motorundan memnun olduğun ve doğru tercih yaptığını düşündüğün için seni tebrik ederim.... :cat:

saygılarımla...
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
yalnız arkadaşlar benim anlamadığım bu asya sahipleri neden sürekli buraya butür şeyler yazma gereğini duyuyorlar anlamıyorum hem zuhtupaşa asyalarla veya t1ile ilgili birşeyler yazdıysa muhakkak bir dayanağı vardır bu tür yükselişleri asyacılardan şu siteye girdiğimden beri takip ediyorum birşey atıp ortaya kayboluyorlar sonra curcuna bir çekememezlik söz konusu ama hangi taraf bilemem tabiki herkez kendi malının daha iyi olduğunu söyleyecek ama birazda ogjegtif olmakta yarar var fakat bu arkadaşında yazdığının tam aksine benide asya sahipleri mondiale yönlendirdi birde arkasında uğurun olması :bounce: :bounce: :bounce:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
arkadaşlar nurgüldemirbay denen bu arkadaş asyadan çok memnun olduğunu hiçbir sorununun olmadığını söylüyor ama asya sayafasına söyle 33ten 29 a kadar bir göz attım hersayfada bir arıza yazmış dediğim gibi herkez malını över ben böyle polimiklerden uzak dururum genelde ama bu yazısı bende savunma mekanizmasının oluşmasına neden oldu :pl: :pl: :pl: :pl: :pl: :pl:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar nurgüldemirbay denen bu arkadaş asyadan çok memnun olduğunu hiçbir sorununun olmadığını söylüyor ama asya sayafasına söyle 33ten 29 a kadar bir göz attım hersayfada bir arıza yazmış dediğim gibi herkez malını över ben böyle polimiklerden uzak dururum genelde ama bu yazısı bende savunma mekanizmasının oluşmasına neden oldu

baba sendemi ? :) :cherry:

boşver, bırakalım artık asya-mondial savaşını yaaa.....
eğer bi asyası bana gelip "asya mondialden iyidir" derse , eywallah baba doğrudur demeye karar verdim....
çünkü aksi halde bu xxdik yarışı bitecek gibi değil........ :cherry: :thumleft: :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili arkadaslar..
Nurgül arkadasımızın dediği konu hakkında epeyce bi yazısma olmustu..
Arkadasımıza T1 i ile mutluluklar..Ama maalesef aynı savı sölüyorum..Çin malı motorların en kalitelisi Mondialdiir. o kadar....bunu ispatlayacak cok nokta var ama T1 in zat dan daha ii oldugunu ispatlayacak bir nokta maalesef.. :bounce:
herkes kendi motorunu güle güle kullansın.. :rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
motorcu motorcunun arkadaşıdır.piyasayı karıştırmak için yazmadım zaten asyanın daha iyi olduğunu iddia da etmiyorum çünkü böyle bir şey söylemem için her ikisini de kullanmış olmam gerekir ama ben hiç zat kullanmadım bir gün kullanmak isterim.neyse herkese kazasız belasız keyifli sürüşler
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
mertmertmert' Alıntı:
arkadaşlar nurgüldemirbay denen bu arkadaş asyadan çok memnun olduğunu hiçbir sorununun olmadığını söylüyor ama asya sayafasına söyle 33ten 29 a kadar bir göz attım hersayfada bir arıza yazmış dediğim gibi herkez malını över ben böyle polimiklerden uzak dururum genelde ama bu yazısı bende savunma mekanizmasının oluşmasına neden oldu

baba sendemi ? :) :cherry:

boşver, bırakalım artık asya-mondial savaşını yaaa.....
eğer bi asyası bana gelip "asya mondialden iyidir" derse , eywallah baba doğrudur demeye karar verdim....
çünkü aksi halde bu xxdik yarışı bitecek gibi değil........ :cherry: :thumleft: :wiinkk:[/quaslında haklısın mert bende polimik yapmak istemiyorum da öyle kafamdan geçenleri yazdım sen doğrusun kasmamaklazım bunlarla kendimizi :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorcu motorcunun arkadaşıdır.piyasayı karıştırmak için yazmadım zaten asyanın daha iyi olduğunu iddia da etmiyorum çünkü böyle bir şey söylemem için her ikisini de kullanmış olmam gerekir ama ben hiç zat kullanmadım bir gün kullanmak isterim.neyse herkese kazasız belasız keyifli sürüşler

+ 1
eywallah hocam..... mantıklı bi açıklama bencede.......
:cat:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Bırakın bu konuları.Bırakın yazsınlar Asya cılar buraya.Zaten burdaki Asyacı,Mondial ci diye ayrım yapmak yanlış.Motorcu vardır.....
Uzatmayalım derim ben.Zaten Mondial bi gömlek üstün Asya'dan bunu herkes biliyor.Herkesin tercihi kendisine.Eğer tersi olsaydı, en başta ben Asya alırdım.O kadar da iddialı konuşuyorum. :cat:
Biz Zat larımızı konuşalım burda..
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
mertmertmert nettiriyoz yamurdu çamurdu gerçi kırmızı kar yağsa benim için farketmez ne diyon :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam , dediğim gibi, öğleden soora serviste iş ne zaman biterse o zaman benim için okeydir.....
inşallah çok yağmur yağmazda buluşuruz.......
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
ok ok ok alo yaparım bensana :cat: alrmı nekadara takıyolar sizin orada ben özelişte 60ytl diye sordum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARMAGEDON,
ok ok ok alo yaparım bensana alrmı nekadara takıyolar sizin orada ben özelişte 60ytl diye sordum


abi valla fiyat bilmiorum ama servise taktırmıcam büyük ihtimalle, daha profesyonel bi alarmcıya taktırmayı planlıorum kısmetse...
tahminim 40-50 arası bişey tutar heralde......
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
taktıralım abi madem garanti açısındanda bi sorun olmuyomuş evin önünde duruyo makine sakat yani :santa:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
taktıralım abi madem garanti açısındanda bi sorun olmuyomuş evin önünde duruyo makine sakat yani

AMA..............
açık konuşmam gerekirse; ben bu garanti işinden pek tatmin olmadım abicim....
demedi deme............. :sunny: :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst