arkadaşlar nurgüldemirbay denen bu arkadaş asyadan çok memnun olduğunu hiçbir sorununun olmadığını söylüyor ama asya sayafasına söyle 33ten 29 a kadar bir göz attım hersayfada bir arıza yazmış dediğim gibi herkez malını över ben böyle polimiklerden uzak dururum genelde ama bu yazısı bende savunma mekanizmasının oluşmasına neden oldu
mertmertmert' Alıntı:arkadaşlar nurgüldemirbay denen bu arkadaş asyadan çok memnun olduğunu hiçbir sorununun olmadığını söylüyor ama asya sayafasına söyle 33ten 29 a kadar bir göz attım hersayfada bir arıza yazmış dediğim gibi herkez malını över ben böyle polimiklerden uzak dururum genelde ama bu yazısı bende savunma mekanizmasının oluşmasına neden oldu
baba sendemi ?:cherry:
boşver, bırakalım artık asya-mondial savaşını yaaa.....
eğer bi asyası bana gelip "asya mondialden iyidir" derse , eywallah baba doğrudur demeye karar verdim....
çünkü aksi halde bu xxdik yarışı bitecek gibi değil........ :cherry: :thumleft: :wiinkk:[/quaslında haklısın mert bende polimik yapmak istemiyorum da öyle kafamdan geçenleri yazdım sen doğrusun kasmamaklazım bunlarla kendimizi :king:
motorcu motorcunun arkadaşıdır.piyasayı karıştırmak için yazmadım zaten asyanın daha iyi olduğunu iddia da etmiyorum çünkü böyle bir şey söylemem için her ikisini de kullanmış olmam gerekir ama ben hiç zat kullanmadım bir gün kullanmak isterim.neyse herkese kazasız belasız keyifli sürüşler
ARMAGEDON,
ok ok ok alo yaparım bensana alrmı nekadara takıyolar sizin orada ben özelişte 60ytl diye sordum
taktıralım abi madem garanti açısındanda bi sorun olmuyomuş evin önünde duruyo makine sakat yani