Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kapadım motoru ben iice üstünün brandası filen..kış moduna gectim yane. :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARMAGEDON,
mertmertmert benim cumartesi mecidiyeköyde işim var yani karşıya geçiçem sen neredesin semt olarak

hocam ben avcılardayım , dilersen ortada bi yerde buluşabiliriz....mesela bakırköy...
ama saat konusu biraz sıkıntılı.... öğlen 13:30 a kadar kurstayım - ordan çıkıp servise gitsem. 2-2,5 saat orda oyalansam. saat 16:00-16:30 olur. o saatten soora buluşma senin içinde uygunmudur ???

ok dersen benim cebi özelden gönderiorum....
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
mertmertmert' Alıntı:
ARMAGEDON,
mertmertmert benim cumartesi mecidiyeköyde işim var yani karşıya geçiçem sen neredesin semt olarak

hocam ben avcılardayım , dilersen ortada bi yerde buluşabiliriz....mesela bakırköy...
ama saat konusu biraz sıkıntılı.... öğlen 13:30 a kadar kurstayım - ordan çıkıp servise gitsem. 2-2,5 saat orda oyalansam. saat 16:00-16:30 olur. o saatten soora buluşma senin içinde uygunmudur ???

ok dersen benim cebi özelden gönderiorum....
gönder hocam bakarız bi çaresine :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alamadım hala... :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tüm zatçılar bana mail adreslerini atabilirmi ??? :king: :rendeer:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
avatarımı değiştirdim ne diyorsunuz arkadaşlar photoshop bukadar kullanılır heralde
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla helal ama ben özelden mesajı hala alamadım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
avatarımı değiştirdim ne diyorsunuz arkadaşlar photoshop bukadar kullanılır heralde

avatar nefis :)

zühtü hocam , eğer dün konuştuğumuz konu ile ilgili ise özel mesaj - mailden halledin bence... çünkü özel mesaj lar hala gitmio sanırım. :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok o konu diil ya.. :p
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
zutupaşa sana benim tel,i mail atayım sıtadın bahçesine gelip alo yap benseni bulurum ama çarşamba olmaz yani yarın çünkü yokum şirkette ok :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
at valla..görüşelim.. :bounce:
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
52
******************************************
+ Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geldiği için ve sayfa düzeninde kargaşa yarattığı için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız. Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir ikonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...

+ Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
+ Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
+ Şikâyetler için... [email protected]
*********************¿*********************
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
kimsin nesin bilmiyorum ama,öyle boş meydanı bulupta kendi kişisel görüşlerini genele vurma derim arkadaşım.Her motorun bir sınıfı var.İsteyen istediğini almakta özgürdür anlıyor musun?Kimse başımıza silah dayamadı mondi yada asya alın diye..Motorları,hangi marka olursa olsun emsalleri ile kıyasla.Ben bayii filan değilim,tanıyan tanır beni burda.Biz bu motorları alırken başımıza neler gelebileceğini az çok bilerek alıyoruz.Kimisi yeni başlayan arkadaşlar,kimiside bütçesi kısıtlı olan fakat 2 tekere gönül vermiş olanlar,kimiside benim gibi uzun süre ara veripte pratik yapmak için almış olanlar.
Seni kimse dışlamıyor,ama sende takdir etki insanın en haklı hakkı savunmadır.
Her sektörde bu vardır.İyi vardır,kötü vardır,vasat vardır,en iyisi vardır.
Biz öyle senin şişirdiğin gibi büyük sorunlar yaşamıyoruz.Her markada sorun yaşarsın ama önemli olan gördüğün ilgi ve alakadır ki bu mondialde gayet iyi durumda..
Bu sektör yıllarca Japonlara,İtalyanlara vs.. lere çalıştı.Bırakında başkalarıda çalışmaların karşılığını alsın.Senin o çok kaliteli vs.. dediğin markalarında büyük kısmı Çinde üretiliyor hiç merak etme.İstersen bu motor firmalarının uluslararası internet sitelerinden tarihlerini oku.Kim ne yapmış onları araştır.Zamanını daha verimli kullan.
Örnek: www.jincheng.com
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
46
Niye devamlı aynı konu üzerinde yoğunlaştığını anlamış diilim.Az önce bu konu ile ilgili bir topic açtın zaten insanlar art niyetli olduğunu düşünmeye başlayacak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arkadas zaman zaman siteye girip ruhsal rahatsızlıklarını bizlerle paylaşan bildigimiz tiplerden biri arkadaslar.. :p
Bu nedenle sakin olunuz ve bırakınız arkadaş ürümeye devam etsin.. :queen:
Herkes hangi motor ve markanın ne oldugunu vs. zaten bilio..bırakınyaw..adam rahatlasın.. :queen: :queen:
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
52
******************************************
+ Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geldiği için ve sayfa düzeninde kargaşa yarattığı için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız. Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir ikonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...

+ Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
+ Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
+ Şikâyetler için... [email protected]
*********************¿*********************
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst