Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Peki mondial in sattığı kayışlardan mı aldın yoksa daha kaliteli bişe mi????

Amma soru sordum yaaaaaa:queen::queen::queen::queen:

Evet binmeden değiştirdim..
Kayışı Bando marka kayışla değiştirdiler..İtalyan marka..En kalitelisi..
Bujiyi philips ile değiştirdim..
Yağı ise castrol..
Lastikler de dunlop..

300 yerine 500 km de ilk yağ değişimi yapacağım..
Dün 300 küsür km de servise gittim yağa baktırdım hiç bir sorun yok 500 de gel dedi..
Değiştirmek istersen sınır yok yani; gaz teli, fren teli, fren hidroliği, vites kutusu yağı, tahrik milleri, far ampullerine kadar değiştirilebilir yani :mrgreen:
Ve her değiştirdiğin parça da motoruna artı kadar orası bir gerçek ama ömrünün sonuna akdar zat kullanmayacaksan bu kadarına da gerek varmı bilmiyorum..
 
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
31
Evet binmeden değiştirdim..
Kayışı Bando marka kayışla değiştirdiler..İtalyan marka..En kalitelisi..
Bujiyi philips ile değiştirdim..
Yağı ise castrol..
Lastikler de dunlop..

300 yerine 500 km de ilk yağ değişimi yapacağım..
Dün 300 küsür km de servise gittim yağa baktırdım hiç bir sorun yok 500 de gel dedi..
Değiştirmek istersen sınır yok yani; gaz teli, fren teli, fren hidroliği, vites kutusu yağı, tahrik milleri, far ampullerine kadar değiştirilebilir yani :mrgreen:
Ve her değiştirdiğin parça da motoruna artı kadar orası bir gerçek ama ömrünün sonuna akdar zat kullanmayacaksan bu kadarına da gerek varmı bilmiyorum..

Kardeş sorması ayıp kaça malettin motoruuuuu????:)

bi gelsinde inanılmaz sabırsızlanıyorum gezmek icin ama tavsilerinizi dikkate alıcam ve kesin bi iki şey değiştiricem binmeye başlamadannnn:cat:

Senin lastiklerin değişmesine ragmen 85 de titreme yapmış yanlış hatırlamıyosam onceki konulardan di mi????
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Kardeş sorması ayıp kaça malettin motoruuuuu????:)

bi gelsinde inanılmaz sabırsızlanıyorum gezmek icin ama tavsilerinizi dikkate alıcam ve kesin bi iki şey değiştiricem binmeye başlamadannnn:cat:

Senin lastiklerin değişmesine ragmen 85 de titreme yapmış yanlış hatırlamıyosam onceki konulardan di mi????

Yanlış hatırlamıyorsam 200 e mal olmuştu..işçilik alınmamıştı benden ama..
Bu arada titreşimin lastikten kaynaklandığını sanmıyorum..Motorsal bir problem olmalı herhalde..
Hem unutmamak gerekir ki motorun max. hızı 85 km/s yazıyor..o mesajımda karambole geldi neyse :silent:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
valla 85 kmh yazsada ben çok rahat 100kmh yapıyorum... test edildi onaylandı!!!!
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
105km yi gördüm çok kısa bi süre 110km ye çıktım ama o da uzunyolda 90km de sabitlemiş metro turizm otobüsünü geçerken oldu. ( Merak edenler için otobüsü geçmek tam 5 dk sürdü.) :D
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
mesele kaç bastığı değil yahu..titreşim sadece benim makineyemi özgü arkadaşlar? bir tecrübe aktarımı yapsanız??
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
o zaman şöyle anlatayım....

benim ibrede 5-8 kmh oynama var. bunu citroen marka arabayla test ettik,onlardaki kmh göstergesi dijital.... rahatlıkla belli oluyor... ben max. 105 yaptım... ama hafif eğimli yolda.... düz ve boş yolda çok rahat 100-102 kmh yapıyor... ama akan trafikte 80-90'dan fazlası zarar... 90'la giderken sollama yapacaksam 100'lere çıkıyorum.... sonuçta altımızdaki motor belli... riske gerek yok... ayrıca; yazmayı unuttum:) 5-8 kmh sapma var derken o an 115 kmh'da filan gidiyordum.... citroen'de 105kmh yapıyordu...

budur yani....

osbourne;

kaç bastığı bence motora göre değişiyor... sürücü faktörü çok var çünkü,rodajı nasıl yapıldı,parçalar ne durumda,yağ ne durumda,motoru boğarakmı kullanıyorsun?..... daha çoook şey var.... rodaj ne kadar iyise,sonrası o kadar sağlam oluyor.... bence sen bir süre gaza basma..... bırak motor alışsın:)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
31
o zaman şöyle anlatayım....

benim ibrede 5-8 kmh oynama var. bunu citroen marka arabayla test ettik,onlardaki kmh göstergesi dijital.... rahatlıkla belli oluyor... ben max. 105 yaptım... ama hafif eğimli yolda.... düz ve boş yolda çok rahat 100-102 kmh yapıyor... ama akan trafikte 80-90'dan fazlası zarar... 90'la giderken sollama yapacaksam 100'lere çıkıyorum.... sonuçta altımızdaki motor belli... riske gerek yok... ayrıca; yazmayı unuttum:) 5-8 kmh sapma var derken o an 115 kmh'da filan gidiyordum.... citroen'de 105kmh yapıyordu...

budur yani....

osbourne;

kaç bastığı bence motora göre değişiyor... sürücü faktörü çok var çünkü,rodajı nasıl yapıldı,parçalar ne durumda,yağ ne durumda,motoru boğarakmı kullanıyorsun?..... daha çoook şey var.... rodaj ne kadar iyise,sonrası o kadar sağlam oluyor.... bence sen bir süre gaza basma..... bırak motor alışsın:)

Ya bu rodaj olayı benim kafamı çok kurcalıyo sen rodaj donemını kendin mi yaptın??? Yada rodajda nasıl kullanmak lazım herkes bişeler solüyo şaşkın durumdayım bende napcamı bilmiyorum:pale:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
mesele kaç bastığı değil yahu..titreşim sadece benim makineyemi özgü arkadaşlar? bir tecrübe aktarımı yapsanız??

evet arkadaşım senin makinaya özgü bişey ,bende öyle bişey olmamıştı bende sıfır aldım maaşallah hiç sorun yaşamadım,sen aldığından beri sorunlar yaşıyorsun :pale:üzgünüm ama bu sefer piyango sana vurdu herhalde:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
31
Ya bizede vurmasın sakın o piyango:pale:

Arkadaşlar kimse rodajda kullanma şekliyle ilgili bişe demediiii???
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
69
Ya bizede vurmasın sakın o piyango:pale:

Arkadaşlar kimse rodajda kullanma şekliyle ilgili bişe demediiii???

Valla ben 70'in üzerine çıkmadım. Gazı yarımdan fazla açmadım.
Sonuçta motoru sıkıştırmayacaksın. En önemli nokta budur. Gerisi önemli değil.

Bir de henüz motorun neresinde ne çıkacağı belli olmadığından (montaj hatası vs gibi) her an temkinli olmanda fayda var.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Selamlar..

Sevgili zatçılar burayı bayadır takip ediyorum eski nick name'im mLzby_34 125 mt'm wardı :)1.5 ay önce kadar perte çıktı..Bi yandan onun hurda raporunu nasıl çıkartıcam bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim..

Birde arkadaşımın bi tanıdığında gümüş 2006 model 3ooo km'de bir zat var sorunsuz 10 dk kısa mesafe bir tur atma gibi bi fırsatım oldu.1500 TL istiyor.Motorun muayenesi yok onuda alıcak kişinin yaptırması taraftarı ki bu ben oluyorum.Motorda neredeyse hiç çizik yok ufak tefekleri saymassak..Aynı semtte oturuyoruz ve motoru çok kullanmadığınıda biliyorum kapalı kömürlük gibi bi yerde saklıyordu motoru:)Sizce Fiyat makul mü bu muayneyi ödemek pek işime gelmedi bana:pr:
1500 tl motor
alım satım tam bilmiyorum 3oo tl civarı diyorlar
muayenede en fazla tutcağı 200 tl
2000 tl 'ye geliyor bana alırsam eğer:silent:
Yardımlarınız için şimdiden Teşekkür Ederim..Herkeze kazasız belasız sürüşler Dilerim:rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
evet arkadaşım senin makinaya özgü bişey ,bende öyle bişey olmamıştı bende sıfır aldım maaşallah hiç sorun yaşamadım,sen aldığından beri sorunlar yaşıyorsun :pale:üzgünüm ama bu sefer piyango sana vurdu herhalde:queen:

Yok be usta motorda hiç birşey yok aslında bir tek bu 90 a çıkınca titreme olayı peydah oldu o da rodajdan herhalde..neyse ben 500 km ye gelene kadar çıkmiyim bir daha 70 in üstüne..
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
selam arkadaşlar herkese iyigünler şuan itibariyle ehliyetim elimde. çok sevinçliyim saat 3 buçuktan beri ehliyetle uğraştımama en sonunda saat 6 gbi aldım ehliyetimi...:mrgreen: (maaşallah deyin)
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
selam arkadaşlar herkese iyigünler şuan itibariyle ehliyetim elimde. çok sevinçliyim saat 3 buçuktan beri ehliyetle uğraştımama en sonunda saat 6 gbi aldım ehliyetimi...:mrgreen: (maaşallah deyin)

e hadi hayırlı olsun.... hayırlı günlerde kullan,kazasız belasız kullan... dikkatli kullan....

MAAŞALLAH...:cat::cat::cat:

Darısı olmayanlara:)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
hadi hayırlı olsun mondialcii maaşallah :)

ayberk..bugün sevpaya uğramışsın sabahtan senden sonrada ben gittim..kaçırmışım seni..motor ne alemde senin hoca?
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
hadi bakalım hayırlısı olsun..bir arkadaş daha vardı orada ben arka çanta almaya gitmiştim de..onu da aramıza kattım yeni bir zatcı kendisi :) :) akşam gelirse buraya yazacaktı..
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
merhaba arkadaşlar epeyi zamandan beri yazmıyordum yeni işime başladım oto tuning üstüne xenon almak istiyen olursa yardımcı olurum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst