- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 5,554
Peki mondial in sattığı kayışlardan mı aldın yoksa daha kaliteli bişe mi????
Amma soru sordum yaaaaaa:queen::queen::queen::queen:
Evet binmeden değiştirdim..
Kayışı Bando marka kayışla değiştirdiler..İtalyan marka..En kalitelisi..
Bujiyi philips ile değiştirdim..
Yağı ise castrol..
Lastikler de dunlop..
300 yerine 500 km de ilk yağ değişimi yapacağım..
Dün 300 küsür km de servise gittim yağa baktırdım hiç bir sorun yok 500 de gel dedi..
Değiştirmek istersen sınır yok yani; gaz teli, fren teli, fren hidroliği, vites kutusu yağı, tahrik milleri, far ampullerine kadar değiştirilebilir yani :mrgreen:
Ve her değiştirdiğin parça da motoruna artı kadar orası bir gerçek ama ömrünün sonuna akdar zat kullanmayacaksan bu kadarına da gerek varmı bilmiyorum..