Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
220
günaydın herkese

bu sabah 18 yıldan sonra ilk kazamı yapmış durumdayım
sabah acıbadem den carefour inen dört yol agızından aşagıya inerken ilk sağ sokaktan taksi birden önüme atladı hiç sol tarafına bakmadan tabi bende taksiye çarmamk için kendimi sol tarafa çektim ve baktım adam durmuyor mecburen taksiye sticker olmamak için kendimi yere atmaktan başka çare bulamadım sonucta motor taksinin altına girdi bende kendimi yerde buldum allahtan 40 ile 50 km hızla gidiyordum. sonuc bende hasar yok ama motorda hasar var hasar dedigim ise sol grenaj çizildi ve yeni takdıgım ayna cizildi ve artçı nın ayaklarını koydugu yer sol plastik soyuldu işte bugün yaptırmaya çalışıcam

herkese kazasız belasız sürüşler dilerim

Geçmiş olsun ...Akılcı davranarak kazayı hafif atlatmışsın..Önemli olan sende hasar olmaması ...

Biz nekadar dikkat etsek malesef trafik magandaları üstümüze geliyor..

Lütfen hızımızı Trafiğe göre ayarlıyalım...

Kazasız ve zevkli sürüşler..
Herkese kazasız
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
8
arkadaşlar yarın fuara gidicem bakalım.Henuz almadım zat150.Yarın fuarda bakıcam bakalım 250 lik olanı gelicek diyenler var.Fuardan almayı düşünüyorum motor.Daha çok indirim ve vade farksız kampanyanlar oluyor genelde.Bakalım yarın görcez ne alabiliriz.Neyse arkadaşlar yarın bende aranıza katılıcam kısmet olursa.
 
Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
124
Sekan ve şafak... pazar günü kahvaltıya gidiyosunuz fuar öncesi gel diyen yok ikinizden de :pr::salut:

+1 misafirler falan??? hayırdır bakiyim?? kimmiş +1ler :queen: :cherry:
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
ahmet dostum sagol
vallahi işte motoru yaptırmaya gittim salıncak kopmle egrilmiş bişey yok diordum ama sonucata masraf cıktı neyse motoru aldım şimdi tıkır tıkır çalışıyor
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
234
günaydın herkese

bu sabah 18 yıldan sonra ilk kazamı yapmış durumdayım
sabah acıbadem den carefour inen dört yol agızından aşagıya inerken ilk sağ sokaktan taksi birden önüme atladı hiç sol tarafına bakmadan tabi bende taksiye çarmamk için kendimi sol tarafa çektim ve baktım adam durmuyor mecburen taksiye sticker olmamak için kendimi yere atmaktan başka çare bulamadım sonucta motor taksinin altına girdi bende kendimi yerde buldum allahtan 40 ile 50 km hızla gidiyordum. sonuc bende hasar yok ama motorda hasar var hasar dedigim ise sol grenaj çizildi ve yeni takdıgım ayna cizildi ve artçı nın ayaklarını koydugu yer sol plastik soyuldu işte bugün yaptırmaya çalışıcam

herkese kazasız belasız sürüşler dilerim

cok geçmiş olsunn:salut:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
ben alırsam zat ı satmıycam vespa gibi klasik yapıcam elimde tutucam bir aksilik olmassa belki ilerde 250 liği çıkarsa onla değiştiririm onun dışında kendime ayrı gezmelik eylenmelik bir plakasız enduro alabilirim vergi falanda ödemem diye düşünüyorum.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
250 lik geldiyse ben onu alırım direk güzelde olur fotolarıda konulursa zatcılar içinde yeni bri evrim gerçekleşir o zatında her şekil gideri olur merak ettiğim zaten bu çinlilerin kullandığı 2 tip 250 lik scooter motoru var biri hava soğutmalı biri su soğutmalı su soğutmalı olursa o şahane uzun yolada gideri olur her yolda gideri olur şişmeden.. radyatöre takdın mı ek fan manuel yeterli..

tabi alırım derken şu anki 150 likden çok fazla fiyat farkı olmassa gidip 5-6 milyar gibi para isterlerse sadece getirtmiş olurlar lafda kalır zat 250
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
arkadaşlar zat 250 lik geldi diye bir söylenti duymuştum bende ama fuarda mondial stand di bile yoktu
herşey bir duyumdan öte degilmiş zaten fazla motor stand yoktu honda bile stand kurmamıştı.
zaten şu an bile mondial elindeki motorlar 2006 dan kalan motorlar yenisini getirmiyorlar kanımca
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
serkan bu sefer bi bahanen yok haberin olsun
dün neden gelmediğini sormuyorum bile yani

:pale:sen sormadan ben söyleyeyim.valide ameliyat oldu onun yanındaydım.:pale:valla biletler herşey hazırdı,ama kısmet değilmiş,sağlık olsun.biliyorsun söz verdim mi yağmur çamur gelirim.ama olay validemin sağlığı olunca akan sular durur
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
:pale:sen sormadan ben söyleyeyim.valide ameliyat oldu onun yanındaydım.:pale:valla biletler herşey hazırdı,ama kısmet değilmiş,sağlık olsun.biliyorsun söz verdim mi yağmur çamur gelirim.ama olay validemin sağlığı olunca akan sular durur

serkan kardeşim;

çoook geçmiş olsun... yapabileceğim birşey varmı?

anne'ne selamlarımızı ilet:rendeer:

söz konusu aile ve ANNE olunca,dediğin gibi akan sular duruyor... olsun,biz gene toplanırız:)


kendine ve anneciğine iyi bak....
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
:pale:sen sormadan ben söyleyeyim.valide ameliyat oldu onun yanındaydım.:pale:valla biletler herşey hazırdı,ama kısmet değilmiş,sağlık olsun.biliyorsun söz verdim mi yağmur çamur gelirim.ama olay validemin sağlığı olunca akan sular durur

serkan abi geçmiş olsun yapabileceğimiz bişe varsa yardımcı olmaya hazırız abi
 
Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
124
:pale:sen sormadan ben söyleyeyim.valide ameliyat oldu onun yanındaydım.:pale:valla biletler herşey hazırdı,ama kısmet değilmiş,sağlık olsun.biliyorsun söz verdim mi yağmur çamur gelirim.ama olay validemin sağlığı olunca akan sular durur


geçmiş olsun biladerim... :rendeer:
bişey lazım olursa telefonum var biliyosun...
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
serkan kardeşim;

çoook geçmiş olsun... yapabileceğim birşey varmı?

anne'ne selamlarımızı ilet:rendeer:

söz konusu aile ve ANNE olunca,dediğin gibi akan sular duruyor... olsun,biz gene toplanırız:)


kendine ve anneciğine iyi bak....

canım ayberk çok sağol bu şekilde düşünmen yeter allah hepinizden razı olsun.
annem haftaya taburcu olacak.selemlarınızı bu akşam muhakkak ileteceğim.

serkan abi geçmiş olsun yapabileceğimiz bişe varsa yardımcı olmaya hazırız abi

engin kardeşim sağolasın.eksik olmayın teşekkür ederim.

senin parçayı sordum ama ellerinde şu an çıkma yokmuş,geçen sayfada da yazmıştım.ama ilgileniyorum bulursam haberdar edeceğim seni

geçmiş olsun biladerim... :rendeer:
bişey lazım olursa telefonum var biliyosun...

eyvallah çılgın sağol,eksik olma.şöyle bir düze çıkalım ayberk,engin şafak,sen,ben,logaritma,ve diğer arkadaşlarımızla güzel bişeyler yapacağız inşallah
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst