- Katılım
- 5 Nis 2008
- Mesajlar
- 220
günaydın herkese
bu sabah 18 yıldan sonra ilk kazamı yapmış durumdayım
sabah acıbadem den carefour inen dört yol agızından aşagıya inerken ilk sağ sokaktan taksi birden önüme atladı hiç sol tarafına bakmadan tabi bende taksiye çarmamk için kendimi sol tarafa çektim ve baktım adam durmuyor mecburen taksiye sticker olmamak için kendimi yere atmaktan başka çare bulamadım sonucta motor taksinin altına girdi bende kendimi yerde buldum allahtan 40 ile 50 km hızla gidiyordum. sonuc bende hasar yok ama motorda hasar var hasar dedigim ise sol grenaj çizildi ve yeni takdıgım ayna cizildi ve artçı nın ayaklarını koydugu yer sol plastik soyuldu işte bugün yaptırmaya çalışıcam
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
Geçmiş olsun ...Akılcı davranarak kazayı hafif atlatmışsın..Önemli olan sende hasar olmaması ...
Biz nekadar dikkat etsek malesef trafik magandaları üstümüze geliyor..
Lütfen hızımızı Trafiğe göre ayarlıyalım...
Kazasız ve zevkli sürüşler..
Herkese kazasız