Yalnız o bir kurye.Yanlış anlaşılmasın.Ne koşullarda,ve nasıl kullanıldığını düşünmek lazım.girmediği kaldırım,çukur vs.. kalmamıştır ki.Asya da alsa pek değişen bişi olmucak.Demek rodajı pek iyi yapamamış.ben düzde 90 km., yokuş aşşağı 100 km. görüyorum.ama çok itina ile açtım motorumu.gaz teli kopukluğu için motoru indiren usta nın ustalığından şüphe duyarım açıkçası.Mondial servisleri sürekli: ''Yeni motorda gaz koluna çok yüklenmeyin,fazla ani sıkış yapmayın diyor,ve her servise gelen motorların gaz telini yağlıyorlar.bende yağlattım+gaz telini ilk 400 km. nasıl kullanılacağı ve sıkılacağı ile ayrıntılı bir bilgi var kitapçıkta.Hangi akla hizmet kullanıyorlar o motorları.
Tamam çok kaliteli değil ne asya ne mondial.
Ama bu kadar da ucuz eleştirtmem iki markayı da..