Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Yaw,millet beni Uğur dan filan birisi sanıomuş,bayii olduğumu düşünenler var.
Kardeşim alakası yok.Normal bir vatandaşım ben,bilende biliyor az çok.Hey Allah'ım yaw. :pr:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
Tekrar selamlar :) ..Cevap yazan herkese çok teşekkürler..önümüzdeki ay bi aksilik çıkmazsa zat,ımı alıyorum :flower: zaten aranıyodum :) merak ettiğim bir başka konuda bu makineye modifiye anlamında ne yapılabileceği....alır almaz bujiyi değiştirmenin bir faydası olurmu?birde mondial,in daha büyük cc,de daha ciddi bir maxi scooter satma olasılığı varmıdır...saygılar sevgiler
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Hemen değiştirme buji ve yağı.Biraz bekle, en azından 400 km. kadar.Motor parçaların birbirine alışsın..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
electricsky' Alıntı:
Tekrar selamlar :) ..Cevap yazan herkese çok teşekkürler..önümüzdeki ay bi aksilik çıkmazsa zat,ımı alıyorum :flower: zaten aranıyodum :) merak ettiğim bir başka konuda bu makineye modifiye anlamında ne yapılabileceği....alır almaz bujiyi değiştirmenin bir faydası olurmu?birde mondial,in daha büyük cc,de daha ciddi bir maxi scooter satma olasılığı varmıdır...saygılar sevgiler


babacan bu mantıkla alınmaz motor.....
benden sana söylemesi.....!
motor satmak için değil binmek için yapılmış bir alettir , satanlar bayilerdir... sen binicisin......... unutma :king: :cat:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
aynen...önce bi al,alış,motorun açılsın 1000 km. yi devirsin..ondan sonra düşün bunları..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
AHHH AHH!
nazar değdi balböceğime.........
sürttük sağ arka grenajı taxiye.......!! :pale: :pale:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
arkadaşlar dün kartaldaydım iş için geri eve doğru dönerken ticari minibüsün arkasında hareket etmesini bekliyordum birden paldır küldür birsesle kaskıma sert bir cismin temas ettiğini farkettim birde ne göreyim yanımdan hızla pegeot marka bir servis aracının geçtiğini gördüm ve o sert cisiminde onun aynası olduğunu hemen arkasından yetişip üzerine atlıyayım dedim ama yaşlı bir amca dövsen dövülmez sövsen sövülmez babam yasında adam zaten hatasını da kabul ediyor bende de bişey yok öylece döndüm ilk defa böyle birşey geldi başıma ama ucuz yırttım yane :silent: :p bu arada benim km ibrelerinin zemin ışığı yine gitti sadece kadranlar yanıyor kırmızı kırmızı :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARMAGEDON,
arkadaşlar dün kartaldaydım iş için geri eve doğru dönerken ticari minibüsün arkasında hareket etmesini bekliyordum birden paldır küldür birsesle kaskıma sert bir cismin temas ettiğini farkettim birde ne göreyim yanımdan hızla pegeot marka bir servis aracının geçtiğini gördüm ve o sert cisiminde onun aynası olduğunu hemen arkasından yetişip üzerine atlıyayım dedim ama yaşlı bir amca dövsen dövülmez sövsen sövülmez babam yasında adam zaten hatasını da kabul ediyor bende de bişey yok öylece döndüm ilk defa böyle birşey geldi başıma ama ucuz yırttım yane bu arada benim km ibrelerinin zemin ışığı yine gitti sadece kadranlar yanıyor kırmızı kırmızı

kanka sanada geçmiş olsun :)
benim ışıklar hala yanıo :) bakalım ne kadar daha gitçek .......
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Ben olsam aynayı kırardım(Yani onun aynasını) hiç bakmam yaşlı genç..Saygı gösteriyorsam,saygı beklerim.
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
mertmertmert' Alıntı:
AHHH AHH!
nazar değdi balböceğime.........
sürttük sağ arka grenajı taxiye.......!! :pale: :pale:
sanada gecmişolsum abi dikkat et bak sen birşeyler yapıyosun ardından bizede oluyo ışıklar kazalar sonumuz hayrolsun nası makinede bişey varmı sende bişey yok anladığım kadarıyla öyle dimi :silent: :king:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
Potenza' Alıntı:
Ben olsam aynayı kırardım(Yani onun aynasını) hiç bakmam yaşlı genç..Saygı gösteriyorsam,saygı beklerim.
buda başka bir görüş açısı tabi saygı duyuyoruz ama ben kendime böyle birşeyi yakıştıramam ama kalkıpta cevap verip abuk subuk konuşşaydı senin dediğin olurdu ama aman diyene el kalmaz bana göre sakın yanlış anlama potenza :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARMAGEDON' Alıntı:
mertmertmert' Alıntı:
AHHH AHH!
nazar değdi balböceğime.........
sürttük sağ arka grenajı taxiye.......!! :pale: :pale:
sanada gecmişolsum abi dikkat et bak sen birşeyler yapıyosun ardından bizede oluyo ışıklar kazalar sonumuz hayrolsun nası makinede bişey varmı sende bişey yok anladığım kadarıyla öyle dimi :silent: :king:

valla doğru diosun allah sonumuzu hayretsin....... :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARMAGEDON' Alıntı:
Potenza' Alıntı:
Ben olsam aynayı kırardım(Yani onun aynasını) hiç bakmam yaşlı genç..Saygı gösteriyorsam,saygı beklerim.
buda başka bir görüş açısı tabi saygı duyuyoruz ama ben kendime böyle birşeyi yakıştıramam ama kalkıpta cevap verip abuk subuk konuşşaydı senin dediğin olurdu ama aman diyene el kalmaz bana göre sakın yanlış anlama potenza :)

her ne kadar suçluda olsa , yaşlı ve yaptığının hata olduğunu bilen birinin üzerine gitmemeliyiz tabi...

saygılarımla

:bestmt:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
42
ya burada hep zat 150 den bahsedilmiş 125 MT den bahseden yok gibi bizimde sorunlarımız var ben özellikle kalkışlardaki titremeden çok rahatsızım acayip titriyo bide hafif olduğundan anayolda kontrolü çok zor altıda ikidebir vuruyor tabi almayı düşünenlere tavsiye başlangıç için iyi bir motor ama ilerisi için değil ben satıyorum ve 250 cc bişeyler düşünüyorum :bounce:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
bugün arka amartisörlerin ayarını en yüseğine çıkaracağım bakalım alt çarpma olayı devam edecekmi birde geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkürler hepiniz sağolun :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün arka amartisörlerin ayarını en yüseğine çıkaracağım bakalım alt çarpma olayı devam edecekmi birde geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkürler hepiniz sağolun

naptın abi amortisör olayını ? varmı bi değişiklik ?? daha az salınıyor artık makina aşağı yukarı dimi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst