Mondial Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 May 2016
Mesajlar
4
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar hepinize merhaba. bendede mondial xtreme max 150 var alalı 1 ay oldu ancak benzin depo kapağının uyumsuzluğu gerçekten rahatsız ediyor fazla konduğu zaman taşma ve her zaman benzin kokusu.. mesajlara baktım ama bulamadım bu motora uygun benzin deposu kapağı bulan varmı ? nasıl halledebiliriz bu sorunu ?
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
arkadaşlar hepinize merhaba. bendede mondial xtreme max 150 var alalı 1 ay oldu ancak benzin depo kapağının uyumsuzluğu gerçekten rahatsız ediyor fazla konduğu zaman taşma ve her zaman benzin kokusu.. mesajlara baktım ama bulamadım bu motora uygun benzin deposu kapağı bulan varmı ? nasıl halledebiliriz bu sorunu ?

Eski sayfalarda istemediğin kadar bilgi var.
problem şöyle çözülüyor, pet kola şişesinden depo kapağının contasının içine girecek şekilde 5-6 tane conta kesip içine yerleştirmen gereklidir.
Contayı yırtmaman lazım, ve yaptıktan sonra kapak biraz zor kapanır.

Motor hayırlı olsun
 
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
4
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkür ederim bilgin için çok sağol :cat:
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
41
Xtreme max kullaniyorum
Caglayanda Murat oto yu (yetkili servis) kullaniyorum. Kendisinden cok memnunum arkadaslar. Istanbulda bircok servise gittim ama Murat Usta kadar ozenle calisani beni dinleyeni bulamadim. Tavsiye ederim. Murat oto caglayan yazinca nette cikiyor.
 
Katılım
18 Ağu 2015
Mesajlar
3
1 haftadır bu lastik konusunu araştırıyorum, yabancı forumlarda çok gezdim konular açtım. Aldığım cevaplar ve hazır web sitelerinin yardımlarıyla ulaştığım sonuçlar için bir tablo hazırladım, aşağıda Max için uyumlu lastik ebatları mevcuttur.
Bu merak edilen konuya da sonunda bir netlik kazandırdım umarım :)

FACEBOOK GRUBUMUZA BEKLERİZ. 5 AYDIR AKTİF OLARAK YARDIMLAŞIYORUZ.
https://www.facebook.com/groups/169382393433347/

9L8J33.png
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
1 haftadır bu lastik konusunu araştırıyorum, yabancı forumlarda çok gezdim konular açtım. Aldığım cevaplar ve hazır web sitelerinin yardımlarıyla ulaştığım sonuçlar için bir tablo hazırladım, aşağıda Max için uyumlu lastik ebatları mevcuttur.
Bu merak edilen konuya da sonunda bir netlik kazandırdım umarım :)

FACEBOOK GRUBUMUZA BEKLERİZ. 5 AYDIR AKTİF OLARAK YARDIMLAŞIYORUZ.
https://www.facebook.com/groups/169382393433347/

http://i.hizliresim.com/9L8J33.png

Geldik zaten
Emeğine saglik
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
24
arkadaşlar muayene için ve birkaç ufak şey için motoru servise götürdüm fiyat yüksek geldi bana birde siz bakarmısınız

Muayene kontrolleri yapıldı
Arka fren müşürü takıldı
2 Jantında telleri sökülüp ayarlandı
İşçilik 135TL
Arka fren balatası değişti 20 TL
Debriyaj teli değişti 25TL
Arka dış lastik değişti 150TL (Anlas nr-47)


Toplam servis ücretim 330 TL çıktı sizce çok değilmi bu fiyat?
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
1
lütfen bilgi verin ön amanstör yağını değistirtircem ne kadar yağ ve miktar ve ne tür yağ koyulması gerekiyor. yada ön amanstörü yumusak olması ıcın baska ne yapmalıyım?
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
arkadaşlar muayene için ve birkaç ufak şey için motoru servise götürdüm fiyat yüksek geldi bana birde siz bakarmısınız

Muayene kontrolleri yapıldı
Arka fren müşürü takıldı
2 Jantında telleri sökülüp ayarlandı
İşçilik 135TL
Arka fren balatası değişti 20 TL
Debriyaj teli değişti 25TL
Arka dış lastik değişti 150TL (Anlas nr-47)


Toplam servis ücretim 330 TL çıktı sizce çok değilmi bu fiyat?

akort ayarı tek jant için ortalama 50-60 lira 135 biraz pahalı geldi.
arka fren balata 10 küsür,
debriyaj teli 15 küsür
Anlas ucuz lastik 100 liraya da var piyasada
 
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
22
Öcelikle forumdeki herkese iyi günler:).xtreme-max 150 mizi dün akşama doğru teslim aldık.Aranızda yeni katılmış bulunmaktayım.Fakat şöyle bi sıkıntı oldu motoru bayiden aldık getirirken düz yolda hiçbirşey yokken iç lastik patladı :silent: ve küçük çaplı bi kaza oldu. Bu sırada motoru babam kullanıyordu motoru sağ doğru yatıp biraz sürüklendi fakat ciddi bi sıkıntı olmadı. Tanıdık bi usta çağırdık lastiği sökülüp yeni iç lastik takılıp halloldu. Baya maceraliı bi teslimat yaşamış olduk. Allahtan kimseye birşey olmadı. sıfır bir motosiklette daha önce böyle bişey yaşayan oldu mu merak ettim ::153::. Bu arada ben de Ankaradayım,Ankaradaki arkadaşları ve sizleri burdan takipteyim ileriki zamanlarda tanışmayı isterim.Ayrıca Ankarada servis olarak önerebileceğiniz servis ve lastik için bir yer var mıdır?





(konum:konya yolu)

 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
On lastik havası aşırı az vurdularsa sibob kesmiş olabilir
Geçmiş olsun
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar bende yakın zamanda Mondial 150 X-treme motordan almak istiyorum fakat boy konusunda tereddütlerim var Boyum 173 Bu motor bana büyükmü gelir acaba.
 
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
22
On lastik havası aşırı az vurdularsa sibob kesmiş olabilir
Geçmiş olsun

Hocam almadan önce de kontrol etmiş olmaları lazımdı :pr: doğrudur olabilir.Teşekkür ettim :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------

Merhaba arkadaşlar bende yakın zamanda Mondial 150 X-treme motordan almak istiyorum fakat boy konusunda tereddütlerim var Boyum 173 Bu motor bana büyükmü gelir acaba.

Boyum 1.75 böyle duruyo siz karar verin ::gleam::

 
Katılım
12 Kas 2015
Mesajlar
10
Merhaba arkadaşlar.Ekim ayında sürmeye başladığım suan 2500 km de olan xtreme maxmı satıyorum.Eğer ilgilenen arkadaşlar olursa bayilere o kadar para bayılmalarına gerek yok.Plakası ruhsatı herşeyi hazır tam uğraşmanıza gerek yok satma sebebim racinge geçmek istmem.Aradığım motoruda buldum.O yüzden biraz acildir.Ciddi alıcılara yardımcı olurum.

İLAN NO : 306222509
 
Katılım
16 Nis 2016
Mesajlar
9
Arkadaşlar merhaba, xtreme max 200 motorum 1. Vites gazı köklediğimde önce bi boğulma yapıyor sonra açılıyor sebebi nedir? sizde de var mı bu problemi yaşan çözümünü bulan varsa nasıl çözdü acaba ?
 
Katılım
7 Tem 2016
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar.Benim yaşım 18.Ve motora yeni merak saldım Şehir içi kullanabileceğim bir motor istiyorum.Öğrenci olduğum için bütçem bayaa kısıtlı.Xtreme maxi görünce aklıma yattı.Öğrenmek için ideal mi sizce.Birde hız göstergesini değiştirebiliyor muyuz.Şimdiden teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst