Mondial Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2015
Mesajlar
8
Herkeze selamlar tekrardan ön tekerde yalpalama mevcut başına gelen var mı acaba
Saygılarımla...
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
135
Herkeze selamlar tekrardan ön tekerde yalpalama mevcut başına gelen var mı acaba
Saygılarımla...

Jant Tellerinin Ayarı Bozulmuş Olabilir , Eğer Başka Bir Problem yoksa yaptırırsanız düzelir , tel jant işinden anlayan bir ustaya giderseniz o sorunu halleder. Amortisör'dede problem olabilir , ne zamandan beri yapıyor sert çukurdan vb bir yerden geçtiniz mi ?
 
Katılım
12 Eki 2015
Mesajlar
8
Dediğiniz gibi büyük ihtimal akort ayarı bozuk aldığımda az bi miktar vardı şimdi ilerledi bi kaç arazi sürüşüde yaptım tabi ankarada bildiğiniz güvenilir usta var mı arkadaşlar jant ayarı için teşekkürler
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
cross takım için topladıgım jant takımı onceden bitmişti

1vlLGN.jpg


cadde için de orjınalleri makyajladım, onlarda bitti.

ilerde SM e de dönüşebilir :queen:

v5vbJ4.jpg
 
Katılım
18 Şub 2016
Mesajlar
37
Selam arkadaslar tekrar bu gun sabah is donusu eve giderken hafif yagisli havadan dolayi motosikletle dustum motorda sukur bi aksirma tiksirma yok 30 km ile dustum 1 2 metre surundum yerde :) sola dogru dustum arka bagaj portu ve on sol elcik ile korumaligi hafif hasar aldi ve debriyaj manetim yamuldu. Zoraki eve gittim motorla. Orjinal fabrika lastigi gercekten berbat viraja 30 ile girdigim halde kaydi ve dustum. Lastik alicam yola iyi tutunan tavsiye edebiliceginiz bir lastik varmi acaba tesekkurler x-treme max 200
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Selam arkadaslar tekrar bu gun sabah is donusu eve giderken hafif yagisli havadan dolayi motosikletle dustum motorda sukur bi aksirma tiksirma yok 30 km ile dustum 1 2 metre surundum yerde :) sola dogru dustum arka bagaj portu ve on sol elcik ile korumaligi hafif hasar aldi ve debriyaj manetim yamuldu. Zoraki eve gittim motorla. Orjinal fabrika lastigi gercekten berbat viraja 30 ile girdigim halde kaydi ve dustum. Lastik alicam yola iyi tutunan tavsiye edebiliceginiz bir lastik varmi acaba tesekkurler x-treme max 200

Cok geçmis olsun
Max a en uygun cadde lastiği sava da var
Mc 24
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Yorucu bir günün ardından kross takım bitti
Eski orjinalleride eski kross lastigimi taktim
Malum yarış öncesi antreman da gerek ��

XkzPZj.jpg


4rJa4Y.jpg
 
Katılım
23 Nis 2016
Mesajlar
1
Arkadaşlar herkese merhaba elinde arka bagaj demiri olan varmıdır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

Hocam bu arka bagaj demirlerini nerden aldınız
 
Katılım
18 Şub 2016
Mesajlar
37
Centiko cok saol kardesim yarismada insallah biyerlere gelirsin hep destek tam destek :) tavsiye icinde ayrica tesekkur eserim :)
 
Katılım
18 Şub 2016
Mesajlar
37
Cenkito kardes ankarada oturuyorum ben bu sava mc 24 marka lastigi nerde bulabilirim ? İnternetten siparis vermek gerekirse hangi siteden vereyim guvenilir olurmu ?
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
19
Merhabalar motor olarak x-treme almaya karar verdim herşey hazır.
Ekipman olarak enduro takımımı almalıyım ?? motoru şehirde kullanmayı düşünüyorum
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Cenkito kardes ankarada oturuyorum ben bu sava mc 24 marka lastigi nerde bulabilirim ? İnternetten siparis vermek gerekirse hangi siteden vereyim guvenilir olurmu ?

valla bilgim yok o konuda
ben cross lastikle kullanıyorum halen

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:32 ----------

bu motosikleti bir kaç cm alcaltmak mumkun mu acaba??

ön amortisörlerden bu sekilde 2-3 cm alcaltabilirsin

images
 
Katılım
18 Şub 2016
Mesajlar
37
Arkadaslar sava mc 24 marka lastik alcam cadde tipi ama olcude suphelerim var simdi bizim maxlarin orjinallerinin karsiligi nedir cadde tipi lastikte. Orn. Arka crosta 4.75-18 caddede ne olur misal 120-80-18 olurmu nasil ogreniriZ
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
Merhabalar. Benim ufak olmayan bi sorunum var. Geçen günlerde motorum çalındı.Birkaç gün sonra kendi çabamızla bulduk ama motorun hali içler acısı. Anasını bellemişler motorun :salut: sökmeye başladıkları zaman bulabildik ancak ama parçaların yarısı eksik :salut: İnternetten baktım da acaip bi meblağ çıktı (700 tl kibin) Böyle ucuz yollu -ne bilim yan sanayi olur falan- parça bulabilceğim, ya da elinde olup da satmak isteyen birilerini bileniniz var mıdır? Benzin deposuna kadar bellemişler motoru yandım bittim resmen :( :(

AMAN MOTORUNUZU KIRK TANE KİLİTLE BAĞLAYIN COZUTTU BU SON OF A BITCHLER BU ARA
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst