Herkeze selamlar tekrardan ön tekerde yalpalama mevcut başına gelen var mı acaba
Saygılarımla...
Selam arkadaslar tekrar bu gun sabah is donusu eve giderken hafif yagisli havadan dolayi motosikletle dustum motorda sukur bi aksirma tiksirma yok 30 km ile dustum 1 2 metre surundum yerdesola dogru dustum arka bagaj portu ve on sol elcik ile korumaligi hafif hasar aldi ve debriyaj manetim yamuldu. Zoraki eve gittim motorla. Orjinal fabrika lastigi gercekten berbat viraja 30 ile girdigim halde kaydi ve dustum. Lastik alicam yola iyi tutunan tavsiye edebiliceginiz bir lastik varmi acaba tesekkurler x-treme max 200
Cenkito kardes ankarada oturuyorum ben bu sava mc 24 marka lastigi nerde bulabilirim ? İnternetten siparis vermek gerekirse hangi siteden vereyim guvenilir olurmu ?
bu motosikleti bir kaç cm alcaltmak mumkun mu acaba??
Arkadaslar sava mc 24 marka lastik alcam cadde tipi ama olcude suphelerim var simdi bizim maxlarin orjinallerinin karsiligi nedir cadde tipi lastikte. Orn. Arka crosta 4.75-18 caddede ne olur misal 120-80-18 olurmu nasil ogreniriZ