Cenkito forum olarak yanındayız keşke bizde destek vermek için yanında olabilsek, ancak eminim ki yakın civarda olan arkadaşlar; mutlaka, enazından tanışmak ve moral vermek için yanına uğrayacaktır.Evet arkadaşlar
Eğer planlarım ve sagligimda bir sorun olmazsa
Turkiye enduro sampiyonasi 21-22 mayıs fethiye
Yarışına max ım ile katılma kararı aldım
Gazam mübarek ola :queen:
Not: hala 200 lük maxx için senin görüşünü bekliyorum.
