Mondial Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
272
Evet arkadaşlar
Eğer planlarım ve sagligimda bir sorun olmazsa
Turkiye enduro sampiyonasi 21-22 mayıs fethiye
Yarışına max ım ile katılma kararı aldım
Gazam mübarek ola :queen:
Cenkito forum olarak yanındayız keşke bizde destek vermek için yanında olabilsek, ancak eminim ki yakın civarda olan arkadaşlar; mutlaka, enazından tanışmak ve moral vermek için yanına uğrayacaktır.
Not: hala 200 lük maxx için senin görüşünü bekliyorum.
 
Katılım
18 Şub 2016
Mesajlar
37
Arkadaslar yag bakma yerimiz varya bende orasi bu gun baktim beyaz olmus icinde ne kadar yag var goremiyorum bi sikinti olurmu neden boyle kirec gibi beyazladi acil cevap yazabilirmisiniz ? Tesekkurler

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------

Hatirladim yag seviye camı beyaz ve kirecli gibi gosteriyor daha 40 km de motorum nedendir acaba problem acarmi bana
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
1
Öncelikle Selamun Aleyküm abiler. Ben 19 yaşında 1.75 boyu olan 65 kilo bi kardeşinizim. Mondial X-Treme Max'ın 150CC liğiyle motora başlamak istiyorum. Ben fakir bi ailenin çocuğuyum ve motoru olurda alırsam bana fazla bi masraf çıkarmaması lazım. Çin motorlarına olan ön yargıdan dolayı korkmuyoda değilim. Motoru şehiriçi okula gidip gelmekte kullancam. Sizce alet bana sıkıntı çıkarır mı?

Şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
3
merhaba x treme max 200 almayı dusunuyorumda sız yenı aldınız galıba ilk tecrubelerınız paylasırmısınız resım falan olursa çok ıyı olur tesekkurler
 
Katılım
18 Şub 2016
Mesajlar
37
Tabiki kardes simdiye kadar cok hos bi rahatsizlik hissetmedjm titresim var daha 40km oldugu icin normaldie herhalde bilemedim. Ama cokta onemi yok sonucta ziplamali hoplamali bir motor :) suana kadar bi yasadigim problem calistirmakta zorlanuyorum havalar hafif soguk oldugu icin jikle ile calistiriyorum istop ediyor gaz vermessem cok hafif rolentide tutmaya calisiyorum. Jikle kapatiyorum ve devam ama dun soyle bisi oldu yag seviye gosterge cami beyazlasti kirec gibi sanki ama ne kadar zarari vardir bilemiyorum ustamla gorusucem. Resimleri carsanbadan sonra paylasirim suan icin trafige cikamiyorum plakamla ruhsati bekliyorum :)
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Cenkito forum olarak yanındayız keşke bizde destek vermek için yanında olabilsek, ancak eminim ki yakın civarda olan arkadaşlar; mutlaka, enazından tanışmak ve moral vermek için yanına uğrayacaktır.
Not: hala 200 lük maxx için senin görüşünü bekliyorum.

150 ile aynı kalitede ise 200 luk alınır, arada sadece 500 lira civarı fark var
yakından görmedim daha
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
3
eyw saolasın bende beklıyorum kullanıcılardan yorumları nsldır ne degildır dıye yenı çıkan bir motor oldugu için çok saolasın plaka ruhsatıdır toplam ne kadara mal oldugunu yazarsan çok severım ilgilendıgın için saol kardesım alllah kazasız belasız kullanmayı nasip etsın :)
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
272
İlgilendiğin için teşekkür ederim cenkito eğer bir yerde inceleme fırsatını bulursanız bize de yazacağınıza eminim. Yarışma içinse şimdiden başarılar.
 
Katılım
4 Kas 2015
Mesajlar
26
Arkadaslar yag bakma yerimiz varya bende orasi bu gun baktim beyaz olmus icinde ne kadar yag var goremiyorum bi sikinti olurmu neden boyle kirec gibi beyazladi acil cevap yazabilirmisiniz ? Tesekkurler

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------

Hatirladim yag seviye camı beyaz ve kirecli gibi gosteriyor daha 40 km de motorum nedendir acaba problem acarmi bana
Su kacinca oyle oluyo ama daha yeni motor bi sor ustaya
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Cem bugün bizim maxı satıp bu 200'lüğü almaya karar verdim. Bayi iyi fiyata bıraktı bana. Sen ne diyorsun?



Pardon: Başka bir arkadaş daha sormuş görmemişim. Özür dilerim :) Kalitesi fena değil. Tabi Kawasaki taklidi olması çok hoş olmuş :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
3
abı çok özel olmassa en son kaça bıraktı bende alıcamda fıyat ıcın bilgi topluyorum etraftan yardımcı olur msn ?
 
Katılım
18 Şub 2016
Mesajlar
37
Siz saolun arkadaslar ilerde deneyimim arttikca insallah yazicam plaka ruhsat sigorta ve motor 4900+190+1080 e geldi kardes sigortalar ucuk malum ustama uarin sorucam yagmurlu havada 2 kez kullandim su acaba bi sekilde biyerden kacmis olabilirmi bilemedim plakami takinca gidicem ustama :)
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Siz saolun arkadaslar ilerde deneyimim arttikca insallah yazicam plaka ruhsat sigorta ve motor 4900+190+1080 e geldi kardes sigortalar ucuk malum ustama uarin sorucam yagmurlu havada 2 kez kullandim su acaba bi sekilde biyerden kacmis olabilirmi bilemedim plakami takinca gidicem ustama :)
Motor sicakken yag çubuğunu cikart buharın bir kısmı cikar
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Siz saolun arkadaslar ilerde deneyimim arttikca insallah yazicam plaka ruhsat sigorta ve motor 4900+190+1080 e geldi kardes sigortalar ucuk malum ustama uarin sorucam yagmurlu havada 2 kez kullandim su acaba bi sekilde biyerden kacmis olabilirmi bilemedim plakami takinca gidicem ustama :)

Su karbüratöre kaçar, ancak oda biraz çalıştırınca düzelir, buji piposunu kontrol et temassızlık olmasın, bujiyi de gevşek ise sıktır. sabahları ise jikleyi ortaya al hafif gaz vererek çalıştır.
yaklaşık 15sn hafif gaz ver sonra bırak, daha sonra jikleyi alt konuma al.

Bu arada o mandal jikle değildir arkadaşlar, jikle görevini gaz vererek elle yapıyoruz. (tabi alışkanlık biz jikle diyoruz :)

Selamlar
 
Katılım
18 Şub 2016
Mesajlar
37
Tesekkur ederim dediklerinizi yapicam ama bende motor en ustde iken calisiyor jikle diger turlu marsa basip duruyorum almiyor saolun bu gun kisada olsa bi 20km filan yaptim daha yaparim insalah saygilar :)
 
Katılım
24 Mar 2016
Mesajlar
2
Siz saolun arkadaslar ilerde deneyimim arttikca insallah yazicam plaka ruhsat sigorta ve motor 4900+190+1080 e geldi kardes sigortalar ucuk malum ustama uarin sorucam yagmurlu havada 2 kez kullandim su acaba bi sekilde biyerden kacmis olabilirmi bilemedim plakami takinca gidicem ustama :)

Hocam hayırlı olsun öncelikle,bende xtreme 200 almayı düşünüyorum . Fiyat olarak 4750 civarında duruyor.Belki 3-5 aşağı alabiliriz diyorum .Yalnız anlamadığım nokta
Ruhsat -Plaka işlemleri ne kadar tutuyor ?
Motor ne kadar ?
Ekstra asgari(en az )ne kadar ayırmalıyım (Kask vs. için) ?
Sigorta tahminen ne kadar ?
Birde yaşım 26 olmasına rağmen ehliyetini alıcam da sizce motoru alıp mı ehliyeti alayım (beraberinde)-öğrenme açısından-
Yoksa ehliyeti aldıktan sonra mı motoru alayım :)
Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
18 Şub 2016
Mesajlar
37
Kardesim 190 ruhsat 25 plakaya 170 kask 35 eldiven 45 dizlik 1080 sigorta tuttu haricinden plaka secimi icin 1.5 tl idi galiba. Dosya aliyosun 15 tl bukadar mont daha almadim alacagim insallah oda bi 200 tl tutar galiba :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------

Yanliz unutma sigorta police kagidini ve kopyasini tc kimlik ve kopyasi fatura ve kopyasini cikarmayi yanina almayi sakin unutma sana 4 tane evrak vericek bayi haricin bi policeni alcan okadar sigortasiz plaka ruhsat cikarmiyolar bilgin olsun kardesim
 
Katılım
24 Mar 2016
Mesajlar
2
Kardesim 190 ruhsat 25 plakaya 170 kask 35 eldiven 45 dizlik 1080 sigorta tuttu haricinden plaka secimi icin 1.5 tl idi galiba. Dosya aliyosun 15 tl bukadar mont daha almadim alacagim insallah oda bi 200 tl tutar galiba :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------

Yanliz unutma sigorta police kagidini ve kopyasini tc kimlik ve kopyasi fatura ve kopyasini cikarmayi yanina almayi sakin unutma sana 4 tane evrak vericek bayi haricin bi policeni alcan okadar sigortasiz plaka ruhsat cikarmiyolar bilgin olsun kardesim

peki hocam önden mi alayım motoru yoksa ehliyetten sonra mı alalım ?
Birde sigorta neden bu kadar yüksek acaba
 
Katılım
18 Şub 2016
Mesajlar
37
Sigortalar ucuk bu aralar tam sebebini bilmiyorum ama yasdan dolayi cok cikiyor bence nolur nolmaz once ehliyet ekipman sonra motor :)
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
43
Abilerim bende bunu almayı çok istiyorum boyum 1.73 ayaklarım yere değermi ya da bunun başka çaresi yokmu hayallerimi süsleyen motorrdan bu şekilde vazgeçmek istemiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst